Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

ברשותי פיקנטו 2012 גיר אוט'

הרעש מצד שמאל מאחורה.

אין רעידות של ההגה, הרעש המתכתי מופיע ונעלם.

פעם אחת הוא הופיע מיד אחרי פנייה שמאלה ופעם נוספת הוא הופיע בנסיעה בקו ישר ללא פניות.

במוסך המרכזי ,לא הגיעו למסקנה חד משמעית לא היה רעש) , הרימו את הרכב וראיתי שהצלחת קצת עקומה.

הומלץ להחליף צלחות+רפידות בעלות 815 ש"ח.

בררתי עלויות במוסך אחר, העלויות דומות.

האם מסוכן לנסוע ברכב ?

תודה

פורסם

קשה לי להאמין שראית שהצלחת עקומה. גם אם היא כן מעוותת לא תוכל לראות את זה בעין.

 

אולי ראית את מגן הפח שמאחורי הצלחת.

 

רק אחרי שבודקים עיוות ע"י שעון שמוצמד לצלחת ניתן לדעת בוודאות שדרוש לחרוט או להחליף אותה (תלוי בעובי שלה).

Stay Dirty

פורסם

אם הצלחת מוגנת ע"י פח ,אז מה שראיתי היה הפח . הוא לא היה מעוות לגמרי וגם לא עיגול מושלם.

האם בדיקת השעון הנ"ל אפשרית רק במוסך ?

 

המכונאי קרא לי, לא הזכיר בדיקת שעון או משהו דומה ומיד טען שיש להחליף את הנ"ל

פורסם (נערך)

האם מורגשות רעידות בדוושת הבלם בלחיצה עליה ?

 

מצורף סרטון של בדיקה כזאת:

 

 

בנוסף מצורפת תמונה של צלחת אחורית (לא של פיקנטו) . האם כך זה נראה אצלך?

 

12646443544_67c5856a97_c.jpg

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם

אני לגמרי בספק שהבעיה בצלחות או ברפידות או בשניהם. הרעש פשוט היה מלווה אותך תמיד ולא בתדירות שאתה מתאר. ייתכן מאוד שמיסב הגלגל מתחיל לתת את אותותיו אך במיקרה שלך תיאלץ לבדוק זאת כאשר הרעש מעט יחמיר כי בשריקות קלות קשה פיזית לבדוק מיסב.

פורסם

הרכב נרכש לפני כשבוע, לפני הרכישה הרכב עבר בדיקה בקומפיוטסט והתגלתה בעיה בבלמים הקדמיים ושחיקה בגלגל ימין.

הבלמים והגלגל הוחלפו ולפני יומיים הופיע הרעש המדובר שכאמור מופיע ונעלם והיום כלל לא היה .

אחכה להחמרת המצב ורעשים תכופים יותר.

 

אם מדובר בצלחות\רפידות או מיסב עייף, האם מותר להשתמש ברכב או שכרגע הוא מסכן את הסביבה ואותי ?

בסופ"ש כל המשפחה נוסעת לנגב (ממרכז הארץ)

פורסם

היום בבוקר חזר הרעש

בערב נעלם.

תוכלו להמליץ על מוסך לא מורשה שמתמחה ברכב המדובר ?

כל מוסך באזור המרכז יתאים,רק שימצאו את מקור התקלה ויטפלו בה.

תודה רבה

×
×
  • תוכן חדש...