Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחחחחח! כמה טוב שהמצלמה הייתה בהישג יד, בזמן הנכון ובמקום הנכון.

מיד לאחר שצילמתי רנו-5 טורבו צהובה נדירה, עדשת מצלמתי קלטה עבריין נהיגה שפשוט החליט לעצור לחברו באמצע כביש מהיר. האוקטביה הנראית בתמונה מצד שמאל כמעט נכנסה בו ועקפה את הרכב המצולם מיד לאחר העצירה. אני עמדתי מיד אחרי הרכב המצולם ודפתקי תמונה!. לאחר צילום התמונה עקפתי את הרכב והראיתי לנהג את המצלמה. הוא היה מבוהל !

 

:smile:

 

כמה דקות לפני כן, משפחה פתחה שולחן ברכב pick-up מאחור. מראה דיי משעשע.

 

והרנו 5- טורבו צהובה עם חישוקים דיי מדהימים.

 

מה עושים עם התמונה של העבריין ? יש למי לשלוח ?

 

שמוליק

P1010366.JPG

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

חביבי, האם מספר הרישוי של הרנו 5GT TURBO, הוא: ********** ?

אם כן ,היא היתה לבנה במקור, והיתה שייכת לחבר שלי, יד ראשונה.

איפה צילמת אותה?

 

אפשר גם בה"פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

אחלה של ישיבה פתחוה בסקודה!

מראה מרגש.

אילן, לא נראה לי שיש צורך לפרסם את המספר רישוי בפורום.

 

רמי

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

תקנו אותי אם אני טועה,אבל ממה שאני יודע,תמונות דיגיטליות אינן קבילות כראיה בבית משפט.

אז... :roll:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

ערכו לי את ההודעה עם התמונות שפרסמתי ואולי קצת בצדק.

נמאס לי מנהגים שחושבים שהם יכולים לעשות הכל בכביש, מתי שהם רוצים ואיפה שהם יכולים. אני אישיתי נתקל בהמון מקרים שנהגים פשוט מחליטים לעצור לנוסעים בדרכים מהירות. משום מה זה נהפך לתופעה בקרב נהגים פרטיים ולא מסחריים. בכל יום שעובר, הנהגים הישראלים ממציאים עוד "קומבינות" על הכביש.

 

למי שתוהה לאן התמונות נעלמו, תדעו שמחקו לי אותן. (אין האמור מרמז על עקיצה מצד הכותב למנהל שמחק)

 

*****עריכה -אין צורך בעקיצה , אתה יכול להעלות את התמונות שוב ,ללא מספרי הרישוי. את זה תשמור לתלונה , אם תגיש********

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
אחלה של ישיבה פתחוה בסקודה!

מראה מרגש.

אילן, לא נראה לי שיש צורך לפרסם את המספר רישוי בפורום.

 

רמי

 

צ'טערת, אני מחפש לאן נעלמה, אותה רנו 5GT TURBO לבנה, שהיתה שייכת לחבר שלי.

ומה אני מגלה :shock: שהיא בכלל צהובה עכשיו.... :roll: .הוא יראה זאת ,הוא יקבל שוק.

קרוב ל 15 שנה, לא ידעתי מה עלה בגורלה, עכשיו לפחות אני יודע שהיא צהובה, והיא חיה,

פחות או יותר :wink:

 

אינני נוהג לחשוף מספרי רישוי, אך במקרה זה הייתי חייב, זה פשוט לגלות את מה שנעלם

אחת המכוניות שהטילו אימה בכבישי ישראל, של שנות ה-80'....

סקופ: היינו בזמנו בקשר עם טורבו דיינמיקס(פיטר מארש) באנגליה, זה שלח לנו קיט שיפור לרנו 5GT TURBO.

עם מגדש גדול הרבה יותר, אטם ראש מנוע, צנרת וכו',בקיצור סט קומפלט.

אני והחבר עבדנו עליה איזה שבוע, ואז ,הו אז....היא באמת הפכה ל"מפלצת תאוצה".

 

 

נ.ב

הסורק שלי תקול, אם לא היה כן, הייתי מעלה את התמונה שלה.

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

תאמין לי.

 

אני היית רוצה למצוא את בעל הרכב ולז%$^ לו את הרכב. *** עריכה - לקיים יחסי מין עם הרכב שלו ***

 

אחרי שהאוטו הקודם הלך טוטלוס בגלל נהגת כזו בתאונת שרשרת של 5 רכבים (הבחורה לא נפגעה כמובן כי כולם ברחו ממנה) הייתי מת לחנך בעצמי.

 

אבל לצערי או לא לצערי, אני לא משטרה ולא אתם, וכמו שאנ י לא ארצה שיבוא מישהוא ויהרוס לי את האוטו בלילה כי נסעתי מהר לטעמו, או משהו דומה, אז אני לא חושב שיש לך משהו אמיתי לעשות...

 

אני עדיין מקווה שדארווין יוכיח את עצמו ושהטפשים האלו יתחילו להשמיד את עצמם בשטויות האלו

פורסם
חביבי, האם מספר הרישוי של הרנו 5GT TURBO, הוא: 88-893-44 ?

אם כן ,היא היתה לבנה במקור, והיתה שייכת לחבר שלי, יד ראשונה.

איפה צילמת אותה?

 

אפשר גם בה"פ.

2 הספרות הראשונות במספר הרישוי מצד שמאל הם: 44

פורסם

חברה, אם כל אחד פה יוציא מצלמה ויגיש תלונה במשטרה לפי ראות עניו כנגד "עברייני תנועה", לא נגיע רחוק. צילמת, שמור לעצמך. אין צורך להפחיד אף אחד ולא לשחק אותה מומחה לענייני תחבורה ואכיפה.

dirty old man

need love too

פורסם

דווקא אני נוהג לצלם כאלו שעוברים באדום . (ובלילה כשהם רואים את הפלאש הם ישר עוצרים גם באמצע הצומת ..)

 

לעשות עם זה משו ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לעזאזל ,שמוליק אני מכיר אתה הרנו הזאת פיספסתי אותה באיזה שבועיים לפני שהיא נמכרה לבחור שעכשיו לא רוצה למכור.

 

היא היתה שייכת לבן של סוחר שקנה אותה בשביל המגרש והעביר אותה לבן שלו.

 

 

 

איציק.

×
×
  • תוכן חדש...