Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ לגבי רכישת מרצדס 280se 76


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

חבר שלי מעוניין לרכוש מרצדס 280se 76, במצב סביר.

 

הוא נתקל בשמועות שאין חלקים לרכב הנ"ל בארץ, ולכן המחיר הנמוך - 12K.

רציתי לדעת מה אתם חושבים,

 

האם יהיה קשה לשפץ את הרכב?

האם זה המחיר הרגיל , או שזה מחיר הזדמנות?

אי אפשר לעבור את מהירות האור, וזה לבטח לא רצוי, כי הכובע עלול לעוף. - וודי אלן

פורסם

ואתה חושב שיש חלקים לרכבים ישנים אחרים? קשה אפילו להשיג בארץ פלגים לרכב אמריקאי מ 1976.

מי שנכנס לעולם האספנות נכנס גם בשביל האתגר להחזיק רכב אספנות במצב נסיעה.

זה אומר שהוא יתחיל לאגור חלקים כי מצא אותם וגם אם לא צריך אותם הוא יקנה לעת צרה.

אם הרכב מוצא חן בעיני החבר שלך, אז מדובר באהבה, ולא בהגיון!

תאמר לו שילך על זה.

חלקים ימצא שצריך ימצא כאן או בחו"ל.

תאמר לו לבוא למפגשי מועדון החמש ולשוחח עם חברים שיש להם רכבי אספנות על מנת להבין שהשד אינו נורא.

בהצלחה.

שלמה דן גדרון

פורסם

יחסית, זמינות החלפים של המרצדסים מהשנים הללו סבירה יחסית, מאחר והן חולקות מיכללים רבים עם שאר דגמי מרצדס.

גם זמינות החלפים בעולם מצויינת, וניתן להשיג הכלל ממש, ובמחירים סבירים יחסית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

×
×
  • תוכן חדש...