Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה שעבר חיים לא קלים - דפיקה גם מימין וגם משמאל ובנוסף תוחזק ברמה קמצנית מאוד.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

יש איזה מדריך שאתם עוקבים אחריו כדי להסיק את המסקנות האלו?

דפיקה מימין ומשמאל - לא יכול להיות שזה מכות חניה? יש מכות כאלו ברכב של ההורים שלי שלא עבר תאונה.

תוחזק ברמה קמצנית? ראית פירוט טיפולים? איך הגעת לזה?

 

אתה יכול להסביר לי מה זה טופס בדיקה יפה אם כך? כי טופס נקי זה חשוד, טופס לא נקי זה חיים קשים, אני מבולבל.

פורסם

מכות חניה זה לא ״תיקון דופן״. צריך להיות כשרוני כדי לדפוק דפנות של אוטו או לעבור תאונה. תחזוקה קמצנית אני אומר לפי זה *שכל* ארבעת הצמיגים דורשים החלפה. מילא אחד או שניים, אבל כל הארבעה?

למרבה הצער אתה לא באמת יכול לסמוך על הטפסים הללו, כי מרוב שהם מלאים בכסת״חים קשה לשפוט (מרוב העצים לא רואים את היער) אלא אם כן משהו קופץ לפנים כמו ״מתיחת שלדה״ (למשל). כל מה שנותר לקונה הוא לנסות לסנן את הדברים הקריטיים ולשים לב לתמרורי אזהרה. אם אתה גולש בפורום פה ושם אתה כבר אמור לדעת שטפסי בדיקה מלאים כל מיני דברים שבד״כ חוזרים על עצמם (״הזעה במנוע״ למשל) וכשהם חסרים אזי יש שני מצבים - או שהרכב באמת טוב, או שמשהו מסריח. במקרה שלך כשמחברים את זה יחד עם צביעת הגג, הרכב מאוד חשוד.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אוקיי, אז קודם כל אשמח לדעת מהם הדברים שחוזרים על עצמם.

לגבי הצמיגים ספציפית, הרשה לי לחלוק עליך, מספיק אדם מבוגר למשל, או אישה שלא יודעים את חשיבות הצמיגים, ובקלות יסעו על הצמיגים המקוריים ולא יחשבו אפילו פעם אחת שצריך להחליף אותם. אני לא מצפה שבחברת הליסינג יגדילו ראש ויחליפו סתם, אבל זה לא מעיד על איך הרכב ננהג ומה מצבו, בכל זאת מדובר כאן בחלק עם בלאי.

 

אבל ממה שאני קורא בין השורות כאן, אתם בעצם אומרים שאסור להסתמך על הבדיקה של החברה, וזה היה ברור לי מהרגע הראשון, שלא יהיה ספק, וגם הרכב שאבחר יעבור בדיקת מוסך מורשה חוץ מהבדיקה (קראתי מספיק סיפורי זוועות), אבל בכל זאת אני צריך משהו שיתן לי אינדיקציה מסוימת האם אני בכלל הולך לבזבז את הזמן שלי ובכלל לראות את הרכב או שלא.

 

וכאן הייתי שמח להבין מה בדיוק אני אמור לחפש.

 

אגב, האם חברות הביטוח נותנות אינפורמציה לגבי תאונות עבר שהיו לרכבים במידה ואני מתקשר עם מספר רכב?

פורסם (נערך)

לגבי הביטוח - אין לי מושג. אתה תמיד יכול להתקשר ולברר, אבל קח בחשבון שישאלו אותך ״שאלות מזהות״ כדי לבדוק אם אתה בעל הפוליסה או לא.

 

לגבי הרכב:

אתה יכול להעלות לכאן את טופס הבדיקה של חברת הליסינג ואנשים יוכלו להמליץ לך אם להמשיך הלאה (כלומר לקחת לבדיקה מטעמך) או לוותר. חשוב לקחת רכב למכון בדיקה בעצמך ולא להיסתמך על בדיקות שמוצגות בפניך; בנוסף כדאי לקחת את הרכב למוסך שמתעסק עם רכבים כאלו (במקרה הנ״ל פורד) ושם יוכלו לתת לך חו״ד מדוייקת על סעיפי הבדיקה.

כדי לדעת מהם סעיפי הכסת״ח אתה יכול לבחון אשכולות נוספים כאן שהעלו בהם טפסי בדיקה ולראות אילו סעיפים מצריכים בדיקה נוספת, אילו סעיפים נועדו רק לשם הכסת״ח, אילו סעיפים פוסלים את הרכב לחלוטין ואילו סעיפים מדליקים נורה אדומה.

 

לשם הדוגמא, אתה יכול לראות את האשכול הבא. על אף שישנם רעשים ממערכת השסתומים (שזה, אגב, סעיף שחוזר על עצמו בכל טופס בדיקה כמעט), בסך הכל הרכב כן כדאי לקניה ורק דורש תיקון של תושבות המנוע:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?580168-טופס-בדיקת-קניה-אשמח-לשמוע-חוות-דעת&p=4871697#post4871697

עריכה אחרונה על ידי Keyser

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
×
×
  • תוכן חדש...