Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה אני רוצה להתייעץ כבר הרבה זמן לגבי רכב חדש שהגיע הזמן שאני אתחדש..

אני מאוד אוהב את הגרמניות ותמיד גם היו לי אבל אולי ניפתח ליפניות

מה שחיפשתי בעיקר זה גולף שמתי עין על הדגם היילין הדגם מאובזר מאוד נראה טוב השאלה איך האמינות של המנוע , יש הרבה ביקורות שאני זוכר מפעם ומשום מה לא מוצא כלום עכשיו אםמישהו יוכל לשפוך קצת אור.

גם סיאט לאון משנתונים 2011 - 12 גם סבבה

ולגבי הונדה סיויק הדגם המפואר ביותר שכולל סאנרוף בקרות מההגה קסנון וכו וכו.

חשוב לי חיסכון (עדיין חייל) ואני מחפש רכב עם שוק יחסי שגם אוכל בעתיד הרחוק למכור את הרכב ולא להיתקע איתו חודשים.

כמובן אם יש רכב שאתם ממליצים שיענה לי על הקריטריונים הללו אני עם ראש פתוח בהחלט.

פורסם

1. מציע שתתן תקציב (לקניה). אולי יהיה ניתן להציע לך עוד חלופות.

2. לגבי שוק הרכב - זה כרגע שוק של מוכרים בלבד (טוב לקונה ורע למוכר).

3. עוד לא קנית ואת מחפש למכור ?

4. קח בחשבון שרכב זו אינה השקעה למרות שצריך להשקיע בו :wink:

alfa 156 2.5.

פורסם

התקציב הוא בן 60 ל75 הכל תלוי ברכב .

מובן לי שרכב זו השקעה ולא נכס ששומר על מחירון וכו' פשוט מחפש משהו נורמטיבי שלא יתרסק מאוד . אחרי הכל הכסף של כולנו לא גדל על העצים :)

פורסם

א. רכב אינו השקעה.

ב. עדיף רכב בלי שוק דווקא בגלל שכסף לא גדל על העצים. אם היית קונה חדש אז המצב היה הפוך.

רכב עם שוק=מחיר גבוה יותר=את המחיר אתה משלם=נשאר לך פחות כסף בכיס. מה לא ברור?

פורסם

אני היתי בוחר בהונדה

היה לי גולף ויש לי הונדה כיום שנת 2008

בתחום האמינות ההונדה מושלמת והגול/ף בהחלט " לא " וישנם אין סוף ביקורות ברשת על כך

בתקציב שציינתה אתה יכול לקבל הונדה שנת 2008/9 מאובזרת.

את הגולף היה לי מאודדדדד קשה למכור ולגבי ההונדה לפחות פעם בחודש פונים אליי בדרכים למרות שהרכב לא למכירה!!!

לגולף יש כמה יתרונות דינמיים על ההונדה אבל בחבילה הכללית ההונדה לוקחת בגדול.

פורסם

ממליץ לך להתרחק מהגולף, מניסיוני, עם גולף היליין 2010, המנוע סובל מהמון תקלות ומחלות. אם כבר מנוע עם גדישה, הייתי ממליץ לך על הסיאט עם מנוע ה-1.8.

×
×
  • תוכן חדש...