Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי I30CW או קיה פורטה - שנה 2011


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מהי המועדפת מבחינת אמינות וצריכת דלק?

להבנתי לקיה גיר 6 הילוכים, האם ישנה השפעה על צריכת הדלק? האם לכל הרכבים מ-2011 יש גיר 6 הילוכים?

משיטוט ביד2 נראה כי הקיה יקרה במעט מהיונדאי, ויש יותר CW למכירה מאשר פורטה.

עריכה אחרונה על ידי thunderbird

Simplicity is the ultimate sophistication" - Leonardo da Vinci"

פורסם

שלום,

 

ההבדל העיקרי בין הקיה פורטה ליונדאי i30cw, מלבד תצורת המרכב כמובן (הפורטה סדאן והיונדאי סטיישן) הוא בגיר. ליונדאי בכל השנתונים יש גיר אוטומטי רגיל 4 הילוכים, לקיה פורטה בכל הדגמים החל מתחילת 2011 ועד היום יש גיר אוטומטי עם 6 הילוכים. גיר השישה הילוכים בא לידי ביטוי גם בשיפור צריכת הדלק וגם יוצר פחות רעש בנסיעה בין עירונית כיוון שהמנוע עובד על סל"ד נמוך יותר.

מבחינת אמינות שני הרכבים נחשבים לרכבים אמינים ולא סובלים מבעיות מיוחדות.

לגבי מחיר הרכבים, אני חושבת שאתה טועה. ברוב המקרים מחיר השוק של הפורטה מעט נמוך משל ה-i30cw.

 

האם בדקת גם את המאזדה 3 ואת הפולקסווגן ג'טה?

 

מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות,

מיטל מאלדן.

פורסם

היי מיטל,

ליונדאי I-30 החל משנת 2012 יש גיר אוטומטי 6 הילוכים.

לפות"ש שני הרכבים אכן אמינים, לגבי צריכת הדלק אני לא יודע, אבל אני לא חושב שההבדל יהיה כזה גדול, השאלה החשובה פה כמה קילומטרים אתה נוסע בשנה? ועד כמה זה קריטי?

מעבר לזה לדעתי 2 הרכבים הללו מוצלחים.

×
×
  • תוכן חדש...