Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זה וואחד כיסא והוא לא הושיב שם ילד אפילו לשניה ...

נו טוב ... נדווח בקרוב.

 

ליביו

זה כיסא סטנדרטי לחלוטין. ותחשוב גם שאין לך ממש כ"כ להכניס עגלה לבגז'.

לדעתי wrx עדיפה, גם מבחינת הגודל וכנראה גם מבחינת הביצועים

פורסם
בלי המושב עצמו קשה לדעתי יש גם זוית בין הגב של המושב לתחתית והמושב בbrz הוא לא שטוח מאחורה אלא יושב קצת מיוחד כמו באקט בקטנה.

 

אכן יש זווית באקטית קטנה וגם נקודות עיגון מיוחדות לכסא ילדים,

אני מניח שלהם יהיה קל ונעים וגם יראו החוצה בכיף אבל אולי הבעיה תהיה

בלהניח אותם ולהוציא אותם משם בלי דלת אחורית, ידרוש התכופפות

והתמתחות רצינית - אבל הבנתי שגם ככה זה מה שילדים דורשים.

 

עם 2 ילדים אולי לא הייתי לוקח רכב 2 דלתות, אלא אם הרכב שלך

הוא מסיע משני שלהם ולא יומיומי.

The first one to get angry loses

פורסם

אני לא משתמש בעגלה וכיום בגאג׳ של 107/c1 מספיק לנו אז זה ממש לא שיקול.

0-100 אכן יותר וטוב, אבל קשה להשוות בין השתיים.

 

הוא אכן מסיע משני.

שני ילדים יכנסו פעם בכמה חודשים כנראה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

והתשובה היא שנכנס כמו גדול אם אתה עד הגובה שלי פלוס מינוס (עד מטר 70) גם מאחורי הנהג.

מעבר לזה מאתגר.

 

האוטו היה בתצוגה עצמה אז רק מחר אני אנהג עליו.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מסיע בלי בעיה נכד אחד מאחורה בכיסא שלו ב GT86. זה קצת קאמאסוטרא להכניס את הכיסא ולעגן אותו, אבל לא כזה נורא. מסיע גם ילדים בני 17 (חברים וחברות של הבת) - למרחקים קצרים. נראה לי לא תהיה לך בעיה עם הסעות של ילדים קטנים. זה שהם לא רואים קדימה - לא נורא - דרך חלון אחורי גדול יש להם תשקיף על השמיים ועננים והם נרדמים מייד.

פורסם

דווקא הגישה לאחורה נראית סבירה ביותר לבת שנתיים וחצי שלי.

לא חדש לי רכבים בצורת מרכב הזו.

 

אני אעדכן.

המועמדת כרגע היא כרגע אפור כהה 2014 0 מייל שמשאירה עודף מ100.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

טוב - היום יצא לי לנהוג באחת - 2015 שחורה - גירסא בסיסית.

נתחיל מהסוף :) האוטו לא חזק. הוא גם לא חלש. מה שמציל אותו זה התיבת הילוכים המעולה שמאפשרת להחזיק את האוטו בסל״ד קרוב למדי ועל רצועת הכח (שסבירה אגב - אבל בהחלט בסל״ד גבוהה)

הוא נגיד יותר חלש מאיביזה קופרה 2008 משופרת שהיתה לי אבל בהחלט לא עגלה.

א ב ל - התנוחת ישיבה וההתנהגות - מעולות! אתה על הכביש ואח״כ כל אוטו אחר נראה בערך ג׳יפ - והמרכב קשיח וכיפי ובתור נקודת פתיחה של רכב - זה מרשים. כמו כן - קצת פרובוקציה והטוסיק מציץ מהצד בצורה מאוד חלקה.

 

אחרי שהסתכלתי על האופציות איבזור וכו - כרגע נראה שזו הולכת להיות 2015 דגם מאובזר. בגלל שפה זה סוף שנת דגם - זה חוסך כ2500 מהמחירון (כלומר כ10% הנחה) - שזה מורגש.

 

תמונות והמשך כשתיהיה בחניה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

בשעה טובה, בטוח שתהנה מהרכב. הנקודות החזקות שלו כבר ציינת - שלדה מעולה והתנהגות פנטסטית. לגבי כוח - זאת מכונית שלא בנויה בסטוק להיות סופר חזקה וגם לא צריכה להיות כזאת. זה ספורטקר בסיסי שהוא גם פלטפורמה לשיפורים. לנהג רגיל - חובב נהיגה הרכב הזה בצורתו המקורית, עם המנוע הזה ועם הצמיגים הרגילים נותן הרגשה מעולה בנהיגה אפילו במהירויות רגילות.

זה לא רכב למי שמחפש רק כוח ועוד כוח. זו מכונית ספורט אמיתית מ - old school.

פורסם

המנוע הוא בדיוק מנוע של wrx רק עם יחס דחיסה יותר גבוהה והשילדה בהחלט מוכנה ליותר.

ביום שימאס - 6 אלף דולר פלוס מינוס לקיט טורבו מהמדף פה פותרים את הבעיה :)

 

כרגע זה לא בעיה ולא קרוב אחרת לא הייתי קונה.

גורם לתהות מה אנשים עם רכבי הנעה אחורית בגאנר ופחות כח (מיאטות , bmwים וכו) עושים.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting


×
×
  • תוכן חדש...