Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3982 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה קורה חברים?

 

 

רכשתי דייהטסו טריוס שנת 2000 גיר ידני.

150 אלף קילוומטר

 

 

בעיקרון האוטו עובד על טורים גבוהים גם אחרי שהוא מתחמם, באזור ה 1500 לדעתי - 2000

ולפעמים או ברוב הזמן כאשר האוטו במצב עמידה הטורים עולים יורדים עולים יורדים עולים יורדים

וזה יכול להימשך ככה.

מתי זה מפסיק? כשאני מדליק מזגן בעיקרון הטורים מתייצבים ומגיעים לכיוון ה 1000 שזה עדיין די גבוהה

בכל מקרה, פעם היה לי מיצובישי קולט וזה היה כנראה בעיה במצערת.

כאן אני לא יודע איך ניתן לפתור את זה ואני אשמח לפגוש פה אחד שמומחה בטריוס כי יכול להיות שזה רק ניקוי מצערת

או אולי צינור וואקום או משהו שטותי בסגנון ולא באלי להיכנס למוסך כי אין לי כרגע כסף לשפוך שם.

 

 

***הערה אחת

יש ברכב צינור שיוצא מהפילטר אוויר צינור חיצוני הצינור סלילים הזה שהוא קרוע ומתחתיו שמו נייר כסף כזה לאטום אותו

שלא יודע עד כמה הנייר כסף הזה מחזיק משהו שם.

יכול להיות בגלל זה או שאין קשר וזה לא אמור להגיע למצב כזה שטורים עולים יורדים.?

 

 

עזרתכם בנושא, אודה לכם מאוד

 

 

תודה רבה!!!!

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
צריך לעבור טוב טוב על כל צינורות הוואקום והאויר וייתכן כי נחוץ ניקוי יסודי למצערת.

מהיכן אתה בארץ?

 

מאזור ראשלצ, תוכל לסייע לי?

פורסם

הטורים הגבוהים כנראה בעיה במצערת . זה שזה עולה יורד יכול להיות לאו דווקא משיכות אוורי אלא בעיה במדחס - תבדוק מה קורה עם מזגן ובלי.

פורסם

רוצה לפרגן לבנאדם יקר כאן מהפורום, יגאל זלצר מכנופיית הטיפולים השוטפים.



הגעתי לבנאדם דרך הפורום עם בעיה ברכב שלי (טריוס שנת 2000)

ישר הזמין אותי אליו הביתה דרך הפורום, בפעם הראשונה כשהייתי אצלו גילה את מירב הבעיה.

קניתי כמה חלקים שצריך והם הורכבו.

לאחר שהבעיה לא נפתרה בשלומותה ביקש שאגיע אליו שוב להמשך טיפול וכך פתר לי את הבעיה

וכל זה מתוך רצון ייתר לעזור! בנאדם פרפקטציוניסט ברמה ובחור על הכיפאק!

עשה את כל זה מתוך 100% רצון לעזור מפרגן לו מכל הלב.. אין הרבה כאלה היום

כן יירבו ומה לעשות הרבה כאלה לא יירבו

:sad:

 

תודה רבה רבה רבה ליגאל התותח



ולכנופיית הטיפולים השוטפים

×
×
  • תוכן חדש...