Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני הולך ליקנות איפרזה לבנה שנת 97

עכשיו צריך לעשות לה צבע ופחחות

אני רוצה לעשות לה רק צבע

קניתי את זה

 

 

1.JPG

 

 

 

ורציתי לדעת איזה צבע אני קונה עם אפשר קישור לאיי ביי אוו משהו אני צריך צבע לבן

ואיך אני עושה את זה עם יש למישהו מדריך

כך ניראה החלק שאני רוצה לצבוע:

2.JPG

 

 

בעיקרון ניראה לי את כל הרכב אבל רק זה לעכשיו (:

(מצטער עם יש שגיאות כתיב)

פורסם

קצת סדר-

 

האקדח המתאים לצביעת רכב הוא מסוג HPLV (הרבה צבע בלחץ נמוך) ש"מפזר" את הצבע ולא "יורה" אותו. כך הגימור יוצא חלק.

הבעיה שהוא מצריך קומפרסור עם הספק אדיר. קח בחשבון!

 

לא משנה מה תעשה, תצבע עם צבע "ברק ישיר". שלא מצריך התזת לכה כשכבה עליונה. כי בשביל זה אתה חייב מקום נקי מאבק.

 

לשייף רכב ביד זה בדיחה. וניסיתי!! מהר מאוד תתיאש ותתחיל לחפף והתוצאה בהתאם. תשיג מלטשת DA ותתחיל לעבוד.

 

צבע מאיביי לא נראה לי ישתלם בגלל עלויות השילוח. גש לטופ קולור/ קאר פיקס /ברק שם תוכל לקנות צבע.

 

בהצלחה ולא לשכוח לעלות תמונות אחרי הצביעה!

פורסם (נערך)

כמה עולה מלטש? ואיך קוראים לסוג צבע שציינתה באנגלית?

עריכה אחרונה על ידי Dror Bar
×
×
  • תוכן חדש...