Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבזק מהשעה האחרונה ב - YNET :

 

חשד: בן 18 מחדרה דקר נהג שהתעכב ברמזור ירוק ופצע אותו קל-בינוני

נער בן 18 מחדרה נעצר בחשד שאיים על נהג שהתעכב ברמזור ירוק, דקר אותו והביא לפציעתו באורח קל עד בינוני. על פי החשד, המתלונן, שהתעכב ברמזור, הוציא אצבע משולשלת לחשוד לאחר שזה צפר לו, ובין השניים התפתחה קטטה שבמהלכה אירעה הדקירה.בחקירתו הכחיש החשוד את המיוחס לו וטען להגנה עצמית.



 

אילו תובנות ולקחים כדאי להפיק מהמקרה המתואר ?

 

1. לא רצוי להתעכב ברמזור ירוק.

2. אם התעכבת - הפעל מייד נעילה מרכזית + סגירת חלונות.

3. השתמש באצבעותיך לנסות לתפעל את הרכב כדי שיזוז ולא כדי לתקשר עם נהגים עצבניים.

 

אשמח לעוד לקחים מועילים מבעלי ניסיון או מכאלו שעברו חוויות דומות...

פורסם (נערך)

כפי שכתבת - לסגור חלונות, לנעול דלתות, להתעלם ולנסוע מהמקום כמה שיותר מהר (אם אתה רואה אותו יורד מהרכב עם פרצוף עצבני והדרך פנויה - פשוט תן גז ותעלם משם).

אם כבר נכנסת לעימות - תתנצל. תתנצל שוב פעם. תתנצל פעם שלישית. תנסה להתרחק. תזמין משטרה.

 

רק למקרים שכל זה לא עבד ורק למקרים כאלו - סבא שלי יבדל"א שהיה מומחה לשימוש בנשק קר וקפ"ק (פרטיזנים וכד') החזיק ברכב לום מתחת למושב. אבל מי שמצליח להתמודד עם אנטשמים חמומי מוח שכבר מכוונים לך רובה לראש, מצליח גם לשרוד את הערס הישראלי המצוי, כך שהלום היה ללא שימוש עשרות שנים. וגם חשוב לדעת שזה לא ממש חוקי...

 

בחקירתו הכחיש החשוד את המיוחס לו וטען להגנה עצמית.

יכול לטעון עד מחר - ברגע שהיתה סכין באמתחתו וברגע שהוא יצא איתה מהרכב, כל הטיעון שלו קורס.

ד"א - אחזקת סכין כשלעצמה (שלא למטרה כשרה) היא עברה שדינה עד 5 שנות מאסר.

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
פורסם

בחקירתו הכחיש החשוד את המיוחס לו וטען להגנה עצמית.

לפעמים אני חושב מה עובר לאנשים בראש ..

אני מתאר לעצמי איך זה היה:

חוקר: "טוב, בוא ספר לי מה היה"

חשוד: "אני יושב לי בBMW שלי, חלונות שחורים סאנרוף פתוח, נצמד לאנשים,

עכשיו הנדקר הבן **** לא נסע באור ירוק, ואני כמובן ממהר, אז צפרתי לו

והמניאק הוציא לי אצבע משולשת, אז הוא פגע לי בכבוד אז דקרתי אותו מהגנה עצמית (על הכבוד)" .

 

(הכל כאן נאמר ברוח הומוריסטית)

Audi A3 8L

פורסם

לפעמים יש לי הרגשה שאנשים פיתחו שיטה לנצל עוד קצת זמן פייסבוק ברמזור וזה להתעסק בפלאפון עד ששומעים צפירה. מעצבן , לא מצדיק דקירה.

פורסם

ערך חיי אדם בשפל נוראי, אפילו יותר מהיורו.

צר לי לחשוב שאנחנו ונבלות כמו הדוקר נוסעים באותם כבישים ומסתובבים באותם מקומות.

×
×
  • תוכן חדש...