Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4024 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחבר טוב שלי השאירו מתנה. מישהו שבר את מראת הצד וכמובן לא השאיר פרטים.

הוא בדק שלל הצעות כולל מחאפרים למיניהם והגיע למחיר המדהים של 3250 שקלים כולל צביעה ועבודה(צביעה של המראה שום דבר אחר לא נפגע).

כן זו לא טעות 3250 שקלים או בערך 5 אחוז מערך הרכב.

 

הוא ניסה לחפש באיביי את החלק הנ"ל ללא הצלחה(כנראה כי מדובר בדגם חדש).

 

אבקש את עזרתכם בחיפוש החלק הזה בחו"ל כי גם אני לא הצלחתי להגיע לתוצאות מעניינות.

מדובר במראה חשמלית.

 

תודה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

ניסה לחפש מפרוק. לא מצא.

נבדוק עם יונדאי שופ.

עכשיו המחיר שבחור כאן פירסם לפנס לBMW נראה זול.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

מדובר בדגם 2014. המודעה שהבאת היא למראה לדגם הקודם, ולא מתאימה לחדש.

לדגם הקודם יש שלל מוצרים והמחיר בארץ גם זול פי כמה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

המראה מתפקדת לחלוטין(המנגנון החשמלי), ושלמה. נשברה חתיכת פלסטיק בתושבת שלה.

מה שהוא יעשה אם לא ימצא במחיר טוב הוא הדבקה של המראה.

ההפסד זה שהוא לא יוכל לקפל אותה.

 

פתרון זמני עד שיהיו חלופות.

מחירים שערוריתיים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אהלן,

 

תופעה מחרידה,כמו שהקודמים רשמו קפוץ לפירוקיה, לצערי נהגים הספיקו להשבית.

 

ממליץ על פירוקיה באיזור באר יעקב שלח הודעה בפרטי להכוונה

I20 Supereme 127HP

פורסם

עוד שרשור מפחיד שממחיש את התעללות בצרכן. כנראה זה טבעו של העם בא"י, איפה שאין רגולציה, להתעלל בצרכן כמה שאפשר.

 

היה פה שרשור של החלפת קלאץ' לניסאן מיקרה 4200 ש"ח

 

עכשיו תיקון של מראה בI10 במבצע 3250 ש"ח.

 

 

וכמובן שזה מעלה את המחירים ה"שפויים" של המוסכים שאינם מורשי יבואן, כי הרי הם יודעים בדיוק מה האלטרנטיבה שלך. כמה צדיק אפשר להיות עד שאתה מבין שאתה משאיר כסף על השולחן?

 

צריך לעדכן את צ'מפיון שהם כבר לא חריגים במחירי חלפים. נא לעדכן מחיר ידית הילוכים מ7000 ל 12000 ש"ח כי בכל זאת צריך לשמור על המוניטין.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
×
×
  • תוכן חדש...