Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לוקח המון זמן להקציף את הרכב ככה, ביום קייצי אצלנו עד שתסיים צד חלק מסויים החלק השני יתייבש לגמרי

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

1.אתה טועה ובגדול.

בדיוק לוקח דקות בודדות להקציף את הרכב.

והמטרה ב-SNOW FOAM זה לרכך את הלכלוך.

ממילא אחרי זה עוברים עם צינור מים\ גרניק לשטוף את הלכלוך שהתרכך, וממשיכים לשיטת 2 דליים וכו'.

 

2. אף פעם לא שוטפים את הרכב כשחם בחוץ.

שוטפים הכי מוקדם בבוקר או הכי מאוחר בערב כשהפח קר למגע.

פורסם

עדיף להרטיב את הרכב לפני השימוש בגלוריה או שעדיף להשתמש כשהרכב עדיין יבש ורק אחרי ההקצפה לשטוף עם צינור?

פורסם
אני אוהב בשלב הראשון להקציף- להמתין (בזמן הזה עובד על הג'אנטים)- שוטף עם צינור.

ממשיך לשיטת 2 דליים.

אני במקום הדליים משתמש במרסס שקניתי

 

20150630_193724.jpg20150630_193744.jpg

קובי

:-)

פורסם
אני במקום הדליים משתמש במרסס שקניתי

 

[ATTACH=CONFIG]429422[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]429423[/ATTACH]

 

אני מקווה שאתה לא משתמש במברשת הזאת כדי לשטוף את הרכב אלא רק כדי לרסס :x

פורסם (נערך)
אני מקווה שאתה לא משתמש במברשת הזאת כדי לשטוף את הרכב אלא רק כדי לרסס :x

את המרסס (שנותן לחץ 40 PSI ) קניתי ב EBAY ממוכר באגליה

המברשת רכה ביותר ויחד עם המים שיוצאים ממרכז המברשת על השערות יש פשוט ליטוף של הרכב עם מים ואתה רואה את הליכלוך יורד.

בסיום המברשת נשטפת כמובן

יש חלקים נוספים (צינור ארוך ממתכת עפ פיה של שפריץ בלחץ לגלגלים)

יש זולים יותר למשל כאן

http://www.ebay.com/itm/Erbacce-Assassino-2l-5l-8l-18l-Litre-Alloy-Wheel-Detergente-Spray-a-Pompa-Zaino-/121501222480?pt=LH_DefaultDomain_101&var=&hash=item1c4a098650

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם
אני במקום הדליים משתמש במרסס שקניתי

 

[ATTACH=CONFIG]429422[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]429423[/ATTACH]

יחסית למרססים בארץ של 1 ליטר שעולים 20 ש"ח, המוצר זול מאוד.

פורסם (נערך)
יחסית למרססים בארץ של 1 ליטר שעולים 20 ש"ח, המוצר זול מאוד.

מרסס 1 ליטר לא משמש לשטיפה אלא רק לסבון :)

עם זה אני שוטף את הרכב לפני הסיבון ושוב שוטף אחרי כדי להוריד את כל הסבון והליכלוך

 

בארץ המחיר גבוה יותר

6 ליטר למשל (שלי 8 ליטר) עולה 276 שקל

http://www.stoki.co.il/items/297496-%D7%9E%D7%A8%D7%A1%D7%A1-%D7%9C%D7%97%D7%A5-%D7%A6%D7%93-HUDSON-%D7%93%D7%92%D7%9D-11197-6-%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%A8

 

עדכון: מצאתי גם ביותר זול (לא עומד בלחץ 40 PSI אבל גם טוב לשטיפה )

http://www.all-pr.co.il/Product?product_id=9185

125 שקל בארץ !!! שווה לקנות כאן

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

אתה חוסך מעצמך להתאמץ טיפה יותר :).

תקן אותי אם אני טועה, אבל עם המברשת הזאת אתה משפריץ מים כשבמקביל אתה "גורר" עם המברשת את הלכלוך כלפי מטה.

במצב כזה אתה גורם לשריטות מזעריות בלכה של הרכב (סווירלס).

אולי בכול זאת עדיף לך להשתמש באביזר הזה כפרה-ווש בלבד, ולהשתמש בשיטת 2 דליים לשטיפת הרכב כמו שצריך?

פורסם
אתה חוסך מעצמך להתאמץ טיפה יותר :).

תקן אותי אם אני טועה, אבל עם המברשת הזאת אתה משפריץ מים כשבמקביל אתה "גורר" עם המברשת את הלכלוך כלפי מטה.

במצב כזה אתה גורם לשריטות מזעריות בלכה של הרכב (סווירלס).

אולי בכול זאת עדיף לך להשתמש באביזר הזה כפרה-ווש בלבד, ולהשתמש בשיטת 2 דליים לשטיפת הרכב כמו שצריך?

הייתרון עם המרסס הזה הוא שאתה לא חייב להשתמש בכלום.

יש לך מים בלחץ ואתה יכול לשטוף (אם או בלי המברשת) את הסבון והליכלוך.

במקרה שלי שאין לי ברז צמוד זה מעולה.

לסיבון הרכב - אפשר להשתמש בכל שיטה שאתה חושב שמתאימה, כאן אני לא מתווכח בכלל.

קובי

:-)


×
×
  • תוכן חדש...