Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח אם יוכל מי מכם לציין את הבדלים בין מנוע 5FX למנוע 5FT בסיטרואן C4 פיקאסו (שנתונים 2008-2012).

מעבר להבדלי הנדסה והרכבה, אני מעוניין לדעת אם ישנם הבדלים באמינות ותקלות אופייניות.

אני שונא כשהקולות בראש שלי משתתקים... אני אף פעם לא יודע מה הבני ז@נ$ת האלה מתכננים

  • ספונסר פורום
פורסם
פורסם

שלום רב...

ראשית, התנצלותי הכנה על זמן התגובה הטיפטיפה ארוך.

ההבדלים בין המנועים ששאלת לגביהם מתבטא בעיקר בשני דברים:

1. ניהול שונה.

2. הגיר המשודך.

 

לאחד משודכת הal4 המוכרת ואילו לשני משודכת mcp.

אם דעתינו והנסיון שלנו נחשבים - אנו מעדיפים את ה-5ft עם הal4 המומלצת יותר.

מצורף מסמכון קצר המסכם את העניין.2015-05-13-15-08-14-01.jpg

פורסם (נערך)

כשהאלטרנטיבה היא רובוטית חד מצמדית (כמו באקזמפלר שלי :lol: ואני מסתדר עם זה מצויין)

תודה על ההבהרה, מוסך ליטל.

עריכה אחרונה על ידי nonagon

אני שונא כשהקולות בראש שלי משתתקים... אני אף פעם לא יודע מה הבני ז@נ$ת האלה מתכננים

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום,

 

קיבלתי הצעה לקניית סיטרואן C4 פיקאסו שנת 2012.

 

אני מאיזור חיפה ורציתי לשמוע המלצה היכן כדאי לעשות בדיקה לפני קנייה והיכן מומלץ לטפל ברכב בהנחה שאקנה אותו.

 

הדגם הוא: MCP C4 GD. PICASSO 1.6/156

 

96000 ק"מ, מליסינג.

 

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...