Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4062 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

הכנסתי את הרכב לטיפול וליישור קו לפני טסט, וכן להחלפת חיישני חמצן יזומה.

בוצע טיפול סטנדרטי (שמן מנוע/פילטרים/מצתי אירידיום),

הוחלפו בוקסות משולשים ומסרק הגה.

בנוסף התבצע ניסיון להחלפת חיישני החמצן בכאלה שהבאתי מאיביי.

בזמן שהרכב היה במוסך המוסכניק התקשר ואמר שהחיישנים שהבאתי לא תקינים, והוא מחזיר את הקודמים.

 

הרכב יצא אתמול מהמוסך, ולצערי ישנן מספר תקלות:

א. לפרקים, רעידות חזקות וירידת סל"ד בזמן נסיעה איטית בסיבוב, בייחוד סמוך להנעה.

ב. הרכב התכבה לי פעמיים בכמה דקות, שוב, בסיבובים איטיים ללא מצערת (כניסה לחניה לדוגמא).

ג. המצערת מגיבה באיחור ובקפיצות, מה שלא היה לפני.

 

הרכב בגדול במצב מכני מעולה, מתחוזק ומטופל (גם מערכת הגז עברה טיפול לפני שבועיים).

שְׁאֵלָתִי,

האם התקלות שתיארתי אופייניות לחיישני חמצן תקולים?

 

תודה ויום טוב

פורסם

לא מבין למה להחליף חלק חשמלי סתם ככה , בזמן שאין תקלה שמופיעה?

ברכב שלך לא אופיני בכלל תקלת חיישן חמצן, מדוע רצת להחליף אותו? לא ברור כל כך.

 

מה שאתה מתאר כאן הוא אינו תקלה אופינית לחיישן חמצן בסוג רכב שלך.

 

תנסה כיוונים אחרים , בעזרת חיבור מחשב לדוגמא.

×
×
  • תוכן חדש...