Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אחרי שהתקנתי דאבל דין של פיוניר דגם : AVH-X2750BT (בהמלצה שלכם דרך אגב אני מאוד מרוצה)

החלטתי שהגיע הזמן גם להחליף רמקולים.

אני מעוניין לרכוש רמקולים ,סאבוופר,ומגבר

אז ככה הרכב שלי הוא יונדאי I30 2010.

התקציב שלי הוא עד 1500 כולל עבודה

כיוון ואין לי הרבה מושג בזה אני מעדיף קודם להתייעץ איתכם לפני שאני קופץ למתקין.

 

יש לי כמה שאלות:

1)מה עדיף קומפוננט או 6X9? בגדול אין לי חיתוך מאחורה ל6 על 9 אבל לעשות חיתוך זה גרושים

2)סכום של 1500 ש"ח אמור להספיק למערכת ברמה טובה?

המטרה שלי מהמערכת זה שאני שומע מוזיקה יותר גבוה ממה שאני שומע כיום (רמקולים מקוריים) שלא יהיה את הצרימה (רעש) שיש כיום ,אני יודע שזה הרבה יותר מורכב מזה אז אם יש משהו נוסף שיכול לשנות את הבחירה בבקשה תעדכנו אותי

3)אם יש לכם מתקין מומלץ באזור מרכז (בת ים,חולון,ראשון לציון והסביבה)

4)אשמח אם תוכלו להביא לי מהניסיון שלכם המלצה למה לקנות מבחינת רמקולים ,סאבוופר,ומגבר

 

תודה רבה לעוזרים!!!

פורסם (נערך)

אני הייתי ממליץ לרכוש קומפוננט קדמי בהתאם למידת הרמקולים בדלתות. עלות בסביבות 500-600 ש"ח.

 

מכאן יש 2 אפשרויות שתלויות בתקציב:

 

אפשרות א' - זולה:

בנוסף לקומפוננט מקדימה להתקין גם רמקול 9*6 על המגש מאחורה, כך שיפיק מעט בס (עקב גדול הממברנה).

עלות כוללת: קומפוננט קדמי - 600 ש"ח, רמקול 9*6 - 400 ש"ח. התקנה - 300 ש"ח. סה"כ: 1,300 ש"ח.

 

אפשרות ב' - יקרה:

קומפוננט קדמי - 600 ש"ח, מגבר 4 ערוצים - 800 ש"ח, סאב - 700 ש"ח, התקנה - 700 ש"ח. סה"כ: כ - 3000 ש"ח.

ניתן לרכוש מגבר וסאב מיד שניה ולהוזיל את העלויות.

עריכה אחרונה על ידי chaimb
פורסם

אפשר לקצץ קצת בעלויות של האפשרות היקרה.

המגבר הכי זול שהייתי שוקל יכול להיות ה-JBL GX-A604 בעלות של כ-515 ש"ח.

סאבוופר בסיסי יכול להיות JBL GT5-1204BR בעלות של כ-500 ש"ח.

קומפוננט בסיסי, יש כמה שאפשר לבדוק (כלומר לשמוע לפני בחירה) עד נגיד 600 ש"ח (ואפשר טכנית בפחות). חפש הודעותיו של Audio King לאפשרויות עד 700 ש"ח.

 

התקנה עשויה להיות זולה מעט יותר, תלוי במורכבות של הרכב ובאיכות ערכת ההתקנה. נראה לי שעד 2000 ש"ח אפשר לסגור ענין.

כמובן ששימוש בציוד יד שניה עשוי להוזיל מעט או לאפשר רכישת ציוד מתקדם יותר תמורת עלות דומה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...