Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה דעתכם על טריומף דולומיט


nimrodraizner
שימו לב! השרשור הזה בן 7783 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מי שמכיר את הטריומף Dolomite sprint, שיספר לי קצת. איך היה השיפוץ, איך הרכב בכלליות?

 

ההתלבטות בין הdolomite לבין herald convertible.

 

לדולומיט יש עוד דגמים אולי יש למישהו מידע עליהם (לא מידע טכני את זה יש בשפע באינטרנט) יותר איך השיפוץ ואיך הרכב.

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההרלד שציינת היא קונורטיבל וזה תמיד עדיף כרכב אספנות.

הדולומיט, למיטב שכרוני היא טריומף 1300 משופרת, כזאת שהורכבה בארץ.

זה היה רכב לא הכי חשוב. מאידך, הרלד חביבה על אספנים.

לשתיהן יש מנועים שהיו גם בסוסיתות

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה אולי מתבלבל, הדולומיט הורכבה באנגליה, היא פיתוח כמעט אחרון של טריומף בניסיון ליצור מכונית משפחתית. היא מגיעה במגוון מנועים, הספרינט שאני מדבר עליה יש לה מנוע 2000 וביצועים די מרשימים.

 

יש גם 1850, 1500 ו1300 (שהמנוע שלה באמת כמו של ההרלד).

אבל באמת הגג של ההרלד נשמע טוב....

 

העניין הוא שההרלד מחירה יחסית יקר והדולומיט כמעט בחינם (דורשת קצת יותר שיפוץ).

 

.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההרלד שציינת היא קונורטיבל וזה תמיד עדיף כרכב אספנות.

הדולומיט, למיטב זכרוני היא טריומף 1300 משופרת, כזאת שהורכבה בארץ.

זה היה רכב לא הכי חשוב. מאידך, הרלד חביבה על אספנים.

לשתיהן יש מנועים שהיו גם בסוסיתות

רכב לא הכי חשוב ?????????

העלבת אותי :?

אני עכשיו בתהליכי שיפוץ של טריומף 1300, כן כזו שהורכבה בארץ!!! (לא הדולומיט) :shock:

עד כמה שאני יודע זהו הרכב הראשון של טריומף עם הנעה קדמית ובלמי דיסק מקדימה.

זהו רכב שהתיימר בזמנו להיות רכב סלון, אך עדיין בגודל קומפקטי.

כל חלל הרכב מבפנים מכוסה בריפוד (לא רואים בכלל פח) כסא הנהג מתכוונן לגבהים שונים גם בחלק הקדמי וגם באחורי (ניתן ליצור שיפוע קדימה או שיפוע אחורה או הגבהה אופקית) וזה בנוסף לכיוון קדימה ואחורה, ההגה מתכוונן מעלה ומטה, לוח השעונים ברובו עץ, קלאץ' וברקס מופעלים על ידי לחץ שמן ולא על ידי כבלים, קרבורטור בעל קירור שמן, מנוע וגיר כיחידה אחת יחד עם אפשרות להחלפת קלץ ללא פירוק מנוע. ועוד כהנה וכהנה חידושים שהיו מאד מיוחדים לשנת הפיתוח של הרכב 1963/4

אז הדגם שרק פותח נקרא "אג'אקס".

היצור הסדרתי החל ב אוגוסט 1965 ועד ינואר 66 יוצרו 200 יחידות רק לצורך חוות דעת השוק, לאחר מכן החל הייצור הסדרתי המלא.

אז עכשיו נראה אותך אומר "רכב לא הכי חשוב" :D:p:lol:

לידיעתכם הרכב שלי בן 31 שנה ועדיין עם כל החלקים המקוריים של האוטו, לא נפתח מנוע ולא גיר, עבר עד היום רק טיפולים וכיו"ב ועדיין נסע יפה לפני שהתחלתי את השיפוץ.

 

לגבי הדולי מצ"ב קישור לפירוט נקודות התורפה שיש להתייחס אליהם.

http://members.lycos.co.uk/Triumph/dollycutawaybuyinghints.JPG

 

בהצלחה

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והיא אכן שדרוג של הטריומף שיוצרה בארץ....

dolomite.jpg

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://www.triumphcars.com/wf20926dla/

 

התחלת שיפוץ של דולומייט... :loco::silly:

 

ובקישור הזה :

http://www.homestead.com/herald1200/

 

שיפוץ של הרלד :lol:

:evil:

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואולי באשמתי בגלל הניסוח.

לכן אני מצהיר בזאת קבל עם ועולם שהרכב הלא חשוב אליו התכוונתי זה הטיריומף דולומיט.

אני מאד מחבב את ה 1300 ונודע לכך שהיא פריצת דרך. גם אהבתי את הידיות לשמשות שמתקפלות לתוך הדלת...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שבאמת לא הובנת כהלכה :loco:

מרגע זה חדל אש :2gunfire::lol:

אבל תודה שזו היתה הזדמנות נהדרת להתרברב בפאר הטכנולוגיה האנגלית...חחחח... :D

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם כדאי ללכת על הדולומייט, מודל ספרינט 2000 , המתחרה של טריומף מול BMW וכאלה. או על ההרלד 1200 קבריולט (ויקרה יותר). הבנתי מבני שהוא מעדיף את ההרלד מה דעתך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם כדאי ללכת על הדולומייט, מודל ספרינט 2000 , המתחרה של טריומף מול BMW וכאלה. או על ההרלד 1200 קבריולט (ויקרה יותר). הבנתי מבני שהוא מעדיף את ההרלד מה דעתך?

אז ככה

מצבך ממש טוב כי אתה מתלבט בין 2 רכבים שקל יחסית להשיג להן חלקים

השיפוץ של ההרלד אמור להיות קל יותר מבחינת פירוק הרכב ונוחות העבודה ... (גם יש פחות פח :lol::lol: ) בכל מקרה אתה יודע מה אתה אוהב יותר רכב פתוח "ספורטיבי" או רכב סלוני יותר רציני.

אם אתה בהתחלת הדרך וזו פעם ראשונה לך על ההרלד חייך יהיו קלים יותר וגם להרלד יש יותר "פוזה" מלדולומייט.

אני אישית העדפתי לקחת את ה 1300 כי לדעתי יש לה יותר אישיות מאשר להרלד.

את ההרלד אני אקנה בשיפוץ הבא :lol:

 

בהצלחה.

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7783 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...