Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

מידות הצמיג שלי 205/50/17.

 

מקום שנחשב בעיניי אמין הציע לי צמיג של חברת aeolus. לטענתם, כיום זאת חברת בת של פירלי.

מחיר 400 ש"ח.

לא הצלחתי למצוא מידע על החברה או חוות דעת על צמיגים שלה.

 

מישהו שמע עליה? התנסה עם צמיגים שלה?

אשמח לכל עזרה.

 

הצעות לגבי צמיגים מתאימים אחרים יתקבלו גם בברכה. (קחו בחשבון שאת הטויו R32 לא ניתן להשיג בארץ בטווח הנראה לעין ואני חייב להחליף שני צמיגים)\

 

תודה.

פורסם

החברה מוכרת יחסית בתחום המשאיות, צמיגים סיניים לא מוצלחים במיוחד. לדעתי תמצא משהו משתלם יותר, תתחיל בחיפוש בtires4u לפי חברות מוכרות

פורסם

הצמיג הסיני היחיד שאני יכול להעיד עליו שהוא טוב (ואפילו יותר טוב מהפאלקן 912 שהיה אצלי ב 2 רכבים שונים) הוא של חברת jinyu דגם jh11.

צמיג שאצלי ברכב כבר משהו כמו 35K והוא הפתיע אותי לטובה מכל הבחינות: שקט, אחוז מצויין בכביש רטוב וביבש וגם בבלימה הוא מצליח לבלום את הרכב בצורה טובה מאוד.

טיפה יותר יקר מהסיניים האחרים אבל באמת שהפתיע אותי לטובה. לפי האתר שלהם (של Jinyu ) והסרטונים שלהם ביו טיוב הם מייצרים גם צמיגים למכוניות מירוץ.

לפני כן היו אצלי ברכב צמיגי OVATION ופחדתי להיכנס איתם לסיבובים, שלא נדבר על בלימת חירום.

 

חוץ מזה, לא יצא לי לנהוג על רכב עם צמיגים סיניים שנתנו אחיזה טובה (השאר היו גרועים ומפחיד להיכנס איתם לסיבובים) ושקט ולדעתי הייתי מחפש צמיג אחר במחיר הנ"ל.

פורסם

הציעו לי שני דגמים שאמורים להיות באותה רמה של הR32 של טויו

 

CF1 של טויו - 455 שח

 

K115 של הנקוק - 425 שח.

 

אמרו לי שCF1 ברמה דומה לR32 ושההנקוק אפילו טוב יותר מהR32.

 

מה דעתכם על הצמיגים ? (וגם על המחירים)

 

תודה.

פורסם
לטענתם, כיום זאת חברת בת של פירלי.

תפסו שיטה חדשה, כל הצמיגאים :x

400 שקל לחתיכה נשמע הרבה מידי לצמיג סיני עלום שם, גם אם לוקחים בחשבון את המידה.

אני הייתי מתרחק

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

כפי שרשמתי לך בשרשור דומה, תבדוק את זה .

רכשתי לפני פחות מחודשToyo R32, רכשתי את הצמיגים בפתח תקווה בחנות - היפר צמיג .

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

לצערי אני לא ממש מהמרכז וזה בעייתי בשבילי להגיע לאיזור הבורסה.

 

עדיין אשמח לשמוע מה אומרים על שני החלופות שהציעו לי:

Toyo cf1

Hankook k115

 

תודה.

פורסם

נסה לבדוק האם יש באזור שלך צמיגיה של רשת CheckUp. זו הצמיגיה שיש בה את הטויו במלאי.

אם כן, הם יכולים להזמין צמיגים מסניף אחר ולהזמין אותך להרכבה בסניף הקרוב לביתך.

×
×
  • תוכן חדש...