Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

אני מתלבט כבר כמה חודשים האם לקנות רכב פנאי חדש ( קרוסאובר )

ההתלבטות היא בין כמה דגמים,

שברולט טראקס

סובארו XV

קיה ספורטאז'

 

בעקרון הרכב ישמש לעבודה ולנסיעות פרטיות , אני משער שק"מ חודשי יעמוד על 3000-3500 ק"מ.

חשוב לי מאוד האבזור, נוחות הנהיגה וכמובן רמת הבטיחות ( מה שגרם לי לפסול את דאצ'יה למרות שיש להם אחלה הצעה )

התקציב הוא סביב 145K.

 

אשמח לשמוע תגובות והמלצות

פורסם

היי אושו,

שמתי לב שהתלהבת (ובצדק) מה-XV מבית סובארו, רק לידיעתך הוא נבחר לג'יפון הטוב ביותר לשנת 2014!

אומנם לא פרטת הרבה, אך בכל זאת אשמח להמליץ לך על רכב שתואם מאד את רצונותיך, בעיקר מבחינת בטיחות ועלויות אחזקה שוטפות.

רכב שמשלב בצורה נפלאה יכולת בטיחותית בכביש עם זריזות ודינמיות בשטח.

אשמח להמשיך ולתת לך עוד נקודות מקצועיות שיעזרו לך לקבל החלטה!

 

כתבת מפרט טכני:

http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-31632-%D7%A1%D7%95%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%95-XV-%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99%D7%AA-1-6-%D7%9C-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93.aspx

 

כתבת ההכתרה שלו לג'יפון הטוב ביותר ב-2014:

bit.ly/1wbOql9

כמו כן צרפתי לך גם כתבה שמשוואה בינה לבין קרוסאוברים אחרים:

http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/1881/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%A0%D7%99%D7%9D/%D7%A1%D7%95%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%95-XV-%D7%9E%D7%95%D7%9C-%D7%A1%D7%95%D7%96%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A1%D7%90%D7%95%D7%91%D7%A8-4x4--%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%94%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%90%D7%AA%D7%99

פורסם

תקנה ידיעות אחרונות מהבוקר. יש שם מבחן בין ה XV לספורטאז' ליטי ולסוזוקי קרוסאובר.

3000-3500 ק"מ חודשי - זה מעל 36,000 ק"מ בשנה - לדעתי אתה צריך רכב דיזל, ו...כן. דווקא הדאסטר דיזל מציע פתרון מצויין.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

ציטוט מהכתבה:

 

"והשורה התחתונה?

אם אתם נוסעים בעיקר בכביש הסוזוקי הוא חבילה הגיונית יותר. הוא מאובזר יותר, חסכוני יותר (כ-9.5 קילומטרים לליטר במבחן שלנו, שכלל גם נסיעת שטח) וזריז יותר. מצד שני, אם אתם נוסעים רק בכביש מי אמר שאתם חייבים לרכוש את גרסת ה-4x4 שלו, שעולה 130 אלף ₪? קחו את גרסת ה-2x4 הסטנדרטית שזולה ב-10,000 ₪."

פורסם

משום מה זכור לי סיכום אחר...

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
תקנה ידיעות אחרונות מהבוקר. יש שם מבחן בין ה XV לספורטאז' ליטי ולסוזוקי קרוסאובר.

3000-3500 ק"מ חודשי - זה מעל 36,000 ק"מ בשנה - לדעתי אתה צריך רכב דיזל, ו...כן. דווקא הדאסטר דיזל מציע פתרון מצויין.

אתה מתכוון לזה? http://www.mako.co.il/cars-road-tests/Article-8dff27a65a6d741006.htm

 

אגב לקיה יש דגם נוסף של הספורטאז' מנוע 1600 שמוזיל את עלות הרכב משמעותית. זה בדיוק אותו רכב כמו ה-2000 רק עם מנוע של סיד שנחשב לטוב.

אני מניח שאתה מחפש רכב פנאי אז לא מדובר על טיולי שטח כבדים ולכן אני חושב שה-1600 הוא תמורה נאה לכסף.

פורסם

הספורטאז' 1.6 ליטר לא מתאים לפות"ש, ולמעשה אף אחד מהמכוניות האמורות בגלל הק"מ הגבוה שלו, בין 3000 ל 3500 ק"מ בחודש. זה המון. פי 2 מהנסועה הממוצעת השנתית בארץ. בק"מ שכזה רק רכב דיזל יתן מענה אופטימלי, ולא בכדי אני מכוון לדאסטר הדיזל, שמבחן עליו אמור להתפרסם כאן בקרוב, ככה לפחות על פי השמועות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
היי אושו,

שמתי לב שהתלהבת (ובצדק) מה-XV מבית סובארו, רק לידיעתך הוא נבחר לג'יפון הטוב ביותר לשנת 2014!

אומנם לא פרטת הרבה, אך בכל זאת אשמח להמליץ לך על רכב שתואם מאד את רצונותיך, בעיקר מבחינת בטיחות ועלויות אחזקה שוטפות.

רכב שמשלב בצורה נפלאה יכולת בטיחותית בכביש עם זריזות ודינמיות בשטח.

אשמח להמשיך ולתת לך עוד נקודות מקצועיות שיעזרו לך לקבל החלטה!

 

כתבת מפרט טכני:

http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-31632-%D7%A1%D7%95%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%95-XV-%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99%D7%AA-1-6-%D7%9C-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93.aspx

 

כתבת ההכתרה שלו לג'יפון הטוב ביותר ב-2014:

bit.ly/1wbOql9

כמו כן צרפתי לך גם כתבה שמשוואה בינה לבין קרוסאוברים אחרים:

http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/1881/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%A0%D7%99%D7%9D/%D7%A1%D7%95%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%95-XV-%D7%9E%D7%95%D7%9C-%D7%A1%D7%95%D7%96%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A1%D7%90%D7%95%D7%91%D7%A8-4x4--%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%94%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%90%D7%AA%D7%99

 

אייל מסובארו שלום,

האם הxv מתאים להנעה בגז? החיסרון היחיד שלו זה צריכת הדלק הגרועה, האם אפשר להסב דרך היבואן?

שאלה שניה:

חסר באוטו בקרת שיוט, האם ניתן להוסיף במעמד הקנייה מבחינה טכנית?, מה העלות?

תודה!

how it's like to drive :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...