Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4100 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

כשאני חושב על זה אני לא יודע איפה לתדלק חלק אומרים פז טובים חלק אומרים סונול :roll:

ואני רציתי לדעת איפה מקבלים את הדלק הכי בריא למנוע.

פז,סונול,דלק,דור אלון,טן,סדש,התאומים,תפוז,דיסקאונט כל כך הרבה תחנות והרבה חוסר בידע מה מהול יותר מה פחות,

אז בוא נשים לזה סוף!

בפה אחד נחליט מי התחנה הכי טובה.

באיזה תחנה אתם מתדלקים?:?:

פורד מונדיאו בורח מהטראומה של הפונטו הקסם שבמכוניות!!!

פורד פוקוס מנוע 2.0 אוטו מצויין חלום של אוטו!!!

אני החלטתי פורד זה הרכב שילוו אותי כל החיים!!!

פורסם

הגדולות לא מתעסקות עם דלק מהול, אם לזה אתה מתכוון.

לגבי תחנות פרטיות וקטנות הייתי נזהר, לפני כמה שנים תיקלתי בתחנה בצפון, בדרך הבייתה נכבה לי המנוע 3 פעמים.

פורסם

עד לא מזמן תדלקתי בסד"ש ובטן. לאור המחיר הזול, תמיד היה בי חשש שאי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.

מאז עברתי לסונול. אומנם קצת יותר יקר, אבל מאז שהתחלתי לתדלק שם רעידות המנוע פחתו משמעותית והמנוע מרגיש יותר נמרץ.

פורסם

פעם שתדלקתי בסד"ש הדלק היה נגמר לי יותר מהר על אותה נסיעה בדיוק.

ובטן נוצר לי ריח חריף של דלק מאחורי הרכב.

פורד מונדיאו בורח מהטראומה של הפונטו הקסם שבמכוניות!!!

פורד פוקוס מנוע 2.0 אוטו מצויין חלום של אוטו!!!

אני החלטתי פורד זה הרכב שילוו אותי כל החיים!!!

פורסם

תחנת דלק "מיקה" גם מומלצת.

מחירים זולים ואין שום רעידות או דלק שנגמר מהר.

 

יש בדרום סניפים.

לא יודע לגביי המרכז/צפון.

פורסם

ממליץ להיכנס ל waze ולבדוק איפה הכי זול. דלק אוקטן 95 זה דלק אוקטן 95. למה לשלם יותר על אותן הדבר? גם ככה הוא יקר מידי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

סונול שערי חולון,

אני מגיע מתל אביב עבור תידלוק של 98 אוקטן

מחירים זולים מאד ודלק לא מהול ממה שאני שם לב ומאנשים אחרים עם רכבים משופרים שבאים לשם קבוע

קובי

:-)

פורסם

יש מיקה בהסוואה עם שלט של סונול בכניסה לרחובות

פורד מונדיאו בורח מהטראומה של הפונטו הקסם שבמכוניות!!!

פורד פוקוס מנוע 2.0 אוטו מצויין חלום של אוטו!!!

אני החלטתי פורד זה הרכב שילוו אותי כל החיים!!!

פורסם

ההיסטוריה הראתה שדלק מהול נמצא בכל החברות, גם בקטנות וגם בגדולות. למרבה הצער כבר כמה שנים שמינהל הדלק לא מפרסם רשימת תחנות מוהלות, לא ברור למה.

העצה הטובה ביותר היא למצוא תחנה או שתיים במסלול הקבוע ולתדלק בהן. נהג שמכיר את רכבו יודע לומר מתי הדלק תקין או לא ומי שעושה מעקב גם יכול לראות את זה ו/או לקבוע אם המשאבה מזייפת.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
סונול שערי חולון,

אני מגיע מתל אביב עבור תידלוק של 98 אוקטן

מחירים זולים מאד ודלק לא מהול ממה שאני שם לב ומאנשים אחרים עם רכבים משופרים שבאים לשם קבוע

 

כנ"ל מגיע לתדלק שמה אוקטן 98 באופן קבוע ב3-4 השנים האחרונות.

פורסם

אני מתדלק כבר כמה חודשים בתחנת תפוז באשדוד.. המחיר לסולר נהדר ואני לא רואה שום תופעות לוואי ביחס לפז שהייתי מתדלק בו לפני כן.

התחנה גם מקבלת ציונים טובים מאוד באתר פול טאנק.. לא יודע איך היא עם בנזין

יום טוב גם לך

פורסם

תדלקתי מספר פעמים ב"תפוז" באשדוד - הסולר ממוצע לגמרי. המחיר טוב אבל אני לא הייתי מרוצה.

לאחרונה יצא לי לתדלק סולר בתחנת "יעד" חדשה בנס ציונה (לכוון בית עובד) והסולר מצויין.

פורסם

אני כבר מזמן לא מחפש הכי זול, אני מחפש סולר טוב. עוד 30-40 אגורות לליטר זה לא מה שיגרום לי לפשוט רגל, אבל המכונית מתנהגת בהתאם לאיכות הסולר.

×
×
  • תוכן חדש...