Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
קראתי ועשיתי לפי מה שכתוב שם.

Remote ON (BLU/WHT) If the OEM head unit is not turning on the EQ using the AUTO RANGING INPUT, use this wire. Connect this wire to the 'Auto Turn On' lead of the Factory head unit or a switched 12 VDC source (Ignition).

לפי מה שהבנתי רשום פה שהפרוססור יודע להידלק גם ללא הרימוט הזה

אלה דרך חיבור ה AUTO RANGING INPUT שזה החיבור של הHU לפרוססור

פורסם

אם חיברת את האוטו ריינג'ינג אז הפרוססור יידלק ללא קשר לרימוט, אם חיברת רק רימוט הוא יידלק רק כאשר הHU יידלק או בהקשר לפותח השרשור רק כאשר הפיוז שהוא בחר יקבל זרם.

פורסם (נערך)

חיברתי לפיוז של השקע מצת. גם עם הhu מכובה ואין סוויץ הכול עובד. זה בדיוק מה שעשיתי חיברתי לרימוט און את הפיוס של המצת שנכבה כשאין סוויץ ונדלק כשיש. וחיברתי את המגברים לרימוט אאוט שהפרוססור יתן להם אות להידלק. טעיתי במשהו החיבורים?

לפי מה שvic1234 אומר אם זה מחובר לhu זה יעבוד תמיד כי הhu נדלק גם כשסוויץ סגור.

עריכה אחרונה על ידי pashok.tr

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

כן הבנתי. הכוונה למה שכתבת בתגובה. חייב לציין שההוראות שלהם לא הכי ברורות.

בכול מקרה זה אומר שלא משנה מה אם זה מחובר לhu זה יעבוד.

לפי הוראות ספר הרכב באנגלית יש פיוז בתיבת הפיוזים לרדיו. אבל אצלי בתיבת פיוזים אין שם פיוז בכלל. אם אני אשים שם פיוז זה ידליק ויכבה את המערכת דרך הזווית ככה שאם אין סוויץ הhu לא ידלק?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

לא

אם אין פיוז אז הHU לא מחובר דרך אותו מקור

אם אתה נועל את הרכב הHU מתכבה?

יש רכבים שגם ללא הסוויטץ' המערכת יכולה לעבוד

יש כאלה שזה עד שנועלים את הרכב ויש כאלה שזה לזמ מסוויים

למשל אצלי ב VECTRA 04 יש כפתור שאם מחזיקים אותו כמה שניות אז המערכת תעבוד למשך שעה אחת גם ללא מפתח ברכב

פורסם

אין פיוז בתיבה המקורית כי רוב הסיכויים שאת המערכת שלך הרכיבו רדיו מילאנו, וכנראה חיברו פיוז עצמאי מאחורי הHU.

מצטער בנוגע לאוטו רייג'ינג, הבנתי מהקופי שהוא עשה שזה גם כבל, חשבתי שהוא כבל נפרד.

בכל מקרה אני ממליץ להתקין כל סטאפ כבד שהוא כולל הגברה לעבוד רק אחרי סוויץ, ולא להתקין על זרם חי קבוע.

פורסם

הפרוססור עובד עם זרם של 700MA ללא סיגנל אמיתי בטח גם פחות

יש אפשרות לחבר את המגבר לרימוט שבא מהפיוז שעובד לפי הסוויץ ולהשאיר את הפרוססור כפי שהוא

אבל כמובן שלא מומלץ

הדרך הכי נכונה היא לגרום לHU להפסיק לעבוד כשאין מפתח וככה גם הפרוססור לא ידלק

פורסם

עשיתי ניסוי הערב, השארתי hu פועל וכיביתי את המנוע, הhu נשאר פועל. כאשר הוצאתי את המפתח מהסוויץ הוא נכבה. אבל כשהדלקתי אותו לאחר מכן ללא המפתח מהסוויץ הוא נדלק, ואז נעלתי את האוטו והוא נשאר פועל.

לכן מה כדאי לעשות כי אני כבר לא מבין את הhu הזה.

תודה לעוזרים.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם (נערך)

לא הוא לא נכבה, הכול נשאר פועל. אם ההתקנה של הHU היא מקומית והוא לא מחובר לתיבת הפיוזים, חייב להיות לו פיוז איפה שהוא איך אני מוצא אותו?

מישהו בפורום בחו"ל אמר לי שרוב המגברים נכבים לאחר זמן מה אם לא מקבלים סיגנל האם זה נכון?

עריכה אחרונה על ידי pashok.tr

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650


×
×
  • תוכן חדש...