Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיבור קומפוננט לפרוססור - לאון 2014


pashok.tr
שימו לב! השרשור הזה בן 3194 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אוקי תודה. את החיבור של הרימוט מהפרוססור הבנתי שיש לחבר לכבל של הסוויץ HU.

איזה כבל זה בקונקטור בתמונה? 11.jpg

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי תודה. את החיבור של הרימוט מהפרוססור הבנתי שיש לחבר לכבל של הסוויץ HU.

איזה כבל זה בקונקטור בתמונה? [ATTACH=CONFIG]427674[/ATTACH]

 

אף אחד מהם, צריך לקחת מתיבת הפיוזים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי תודה. את החיבור של הרימוט מהפרוססור הבנתי שיש לחבר לכבל של הסוויץ HU.

איזה כבל זה בקונקטור בתמונה? [ATTACH=CONFIG]427674[/ATTACH]

הדרך הכי פשוטה אם אתה לא מוצא PINOUT של המחבר

זה לקחת רב מודד ולבדוק איפה יש 12V בזמן שהמפתח בסוויטץ

לדוגמא חיבור לאנטנה אקטיבית וכו'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המגברים עוד לא מותקנים, ראיתי בפורום בחול ששמו ריליי כזה. איך עושים בתיבת פיוזים?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם צריך להתחבר לפיוז שנקרא RADIO DISPLAY ?

מספיק שמלפפים חוט על אחת מהרגליים של הפיוז?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאתה צריך זה להתחבר לפיוז עם מעגל מתח לא קבוע אחרי סוויץ'

משמע שרק כשהסוויץ פתוח אתה מקבל מתח ,אתה יכול לבדוק בספר הרכב באיזה פיוז מדובר.

או לבדוק בעזרת רב מודד ,כאשר הסוויץ סגור תקבל 0V כאשר הסוויץ פתוח תקבל 12V.

 

וכן .זה מספיק שאתה מחבר את הרימוט לאחת הרגליים של הפיוז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו התנסה עם מתאם כזה לחיבור כבל לפיוז?

http://www.ebay.com/itm/2-Add-A-Circuit-Fuse-Tap-Piggy-Back-MINI-Blade-Fuse-Holder-ATM-APM-12v-24v-volt-/180735824927?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2a14b1d41f

 

האם כדאי להשתמש בכזה למטרה?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

חזרתי שוב עם שאלה נוספת לגבי חיבור הפרוססור למערכת.

במערכת ביציאת הרמקולים יש 4 חוטים: fr,fl,rl,rr. בפרוססור ישנו החיווט: l1,l2,r1,r2,sub. אני רוצה להגביר אקטיבית שזה יוצא בפרוססור 2way החיבור הוא טויטרים l1,r1 וופרים l2,r2. שזה ארבע חוטים כמו במערכת אבל איך אני מחבר את הסאב? צריך לחבר לאחד היציאות של הוופרים במערכת?

תודה לעונים.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שאני מבין החיבורים הם כאלו:

זוג הערוצים הקדמיים של המערכת המקורית מתחברים לכניסת ההיילבל בפרוססור L1 R1

ונותן סיגנל לשני זוגות RCA ה FRONT 1 FRONT2

 

זוג הערוצים האחוריים של המערכת המקורית

מתחברים לכניסות ההיילבל בפרוססור L2 R2 והם נותנים את הסיגנל

לזוג ה RCA של יציאות ה RCA ה REAR ובנוסף גם ליציאת הסאב.

 

אם היה לך גם יציאת SUB מהמערכת המקורית אז הייתה

יכול לשלוט על ה SUB דרכה ,אבל כיוון שאין לך השליטה להבנתי היא על

זוג יציאות ה REAR וה SUB במקביל {יתכן שאני טועה אבל אין בעיה לבצע ניסוי וטעיה}.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כלומר אני אמור לחבר מידבסים, אחוריים וסאב על אתו יציאות במערכת? בעצם אם זה ככה איך הפרוססור יודע לעשות חלוקה לכול אלמנט אם במערכת זה יושב על אותו חיבור?

תודה רבה על העזרה.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוודאי שמהפרוססור בעצמו אתה שולט על כל הערוצים FRONT1 \FRONT2 \REAR\SUB

ישנה גם אופציה לחבר רק זוג אחד של ערוצים מהמערכת המקורית לכניסות ה L2 R2 שיתן סיגנל

לכל המערכת ,שים לב למשל שבמידה ואתה הייתה משתמש ברדיודיסק עם יציאות RCA ישנה

רק כניסת RCA אחת שמובילה את הסיגנל לפרוססור ומשם הפרוססור מחלק את הסיגנל.

 

בחיבורי ההיילבל ישנה אופציה לשליטה מהמערכת המקורית

על קדימה\אחורה\סאב {במידה ויש לך יציאות שכאלו} אצלך יש רק יציאות

קדימה \אחורה ללא יציאת שליטה על סאב ,משמע להערכתי שהיציאות האחוריות שולטות

על הREAR ועל ה SUB ומספקות להם את הסיגנל פול ריינג ,ומשם אתה מבצע את החיתוכים

לסאב ולרמקולים האחוריים דרך הפרוססור ,החיסרון לשני זוגות ערוצים על אותו סיגנל

זה שאם אתה מנמיך מהמערכת המקורית את הרמקולים האחוריים אתה גם מנמיך

את הסאב כי הם על אותו ערוץ ,אותו הדבר עם זוג הערוצים הקדמי אם אתה

מנמיך את זוג הערוצים הקדמי אתה בעצם מנמיך גם את הטווטר וגם את המידבאס במקביל

כי הם על אותו ערוץ שמזין את הסיגנל ליציאות הFRONT1 והFRONT2 .

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3194 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...