Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם. אני חבר בפורום מרגע שהוצאתי את רשיון הנהיגה שלי, אחרי שתי מכוניות ראשונות שרכשתי בעזרת הפורום ותקופה בתחום האופנועים אני חוזר לפחית היציבה והטובה. יש לי חבר בעבודה שהיתה ברשותו פולו 98 אפורה כהה שתמיד קרצה לי, היא הייתה שמורה, נסעה מעט, ואפילו שהצבע דהה עם השנים היא עדיין יפה. כאשר התחילו הגשמים הוא סיפר לי שהיא מתמאלת במים ואחרי תשע שנים שהיא אצלו כבר אין לו כוח להתעסק עם זה.ישר הצעתי לקנות את האוטו, הבטחתי שהיא תטופל יפה ותהיה כמו חדשה מבפנים.

יום שישי האחרון אחרי העברת בעלות ונסיעה עם האוטו אלי הביתה(שמבחינה מכאנית הוא מושלם) והכנסתו לגינה,שאיבה של בריכת הצפרדעים שעדיין הייתה ברכב. אני ואשתי התחלנו בפירוק כל חלל הפנים ברכב,כולל את כל הקונסולה המרכזית וצינורות המזגן שיוצאים לרצפת הרכב (שהיו מלאים מים) הוצאתי את הבידודים שמתחת לרצפת הרכב והופתעתי לטובה שלא מצאתי טיפת חלודה. ניקינו הכל ויום למחרת רכבתי עם הקטנוע לטירה ומצאתי בפירוקיה פולו ללא מנוע אבל עם כל חלקי הפלסטיק הפנמיים ללא שריטות וסדקים. אחרי חצי שעה עם מברג פיליפס וסט מפתחות כוכב והיו בידי את כל החלקים השלמים שהולכים להיות מורכבים אצלי אחרי ניקוי ואולי צביעה.

עכשיו אני צריך יעוץ קטן, לקנות בידודים חדשים ולחתוך לפי הישנים שמתייבשים עדיין בגינה, ולהדביק בד מעל שדומה לשטיח המקורי. או שזה מאוד מסובך ואתם יכולים להפנות אותי לרפד שעושה עבודות כאלה? צירפתי כמה תמונות של הפרוייקט ומקווה להתקדם באיכותיות ובמהירות.

תודה לעוזריםDSC04930.jpgDSC04916.jpgDSC04917.jpgDSC04931.jpgDSC04933.jpg

DSC04928.jpg

פורסם

המון המון בהצלחה לך!!

 

- דבר ראשון, למצוא מקור נזילה ולוודא ב100% שאין ולא יהיה יותר. בלי זה אין מה לדבר על כלום . בהתאם למיקום חדירת מים יכול להיות שיש לך עוד מה לפרק.

 

- אם אתה שוקל לעשות ריפוד חדש לסלון מבד עמיד ולא יקר, לך קבל הצעה ועל הדרך תכניס בהזמנה גם את חיתוך הבידוד החדש לפי הישן. לי אישית אין מיומנות כזאת, אז כשהייתי צריך לרפד מחדש כורסא וספה, הלכתי לתופרת שהכינה כיסויים לפי הישנים שפירקתי. ספוגים עשיתי לבד אבל הייתה לי עזרה.

 

- בבקשה תגיד לי שאתה הולך לעשות פרוייקט צבע כללי "עשה זאת בעצמך"

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם

תודה רבה. פירקתי את הוישרים ואת הפלסטיק מתחתם. וליד הפילטר של המזגן גיליתי חור חלודה שהוסתר ע"י עלים ובוץ. אותו אני אאטום בעזרת פלסטלינת ברזל. ואת צינורות המזגן שמחממים מלמטה אני חושב לבטל כדי שלא ינזל משם. בסופו של דבר אשתי תנהג על האוטו כשתוציא רישון ויש לי כמה כיוונים לצביעה כללית של האוטו

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יפה שהפולו הזו זוכה לאהבה כזו. תעדכן מדי פעם מה קורה איתה.

ראיתי רק פולו אחת כזו שלא היו לה שום סדקים ושברים בפלסטיקה.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם (נערך)

כל בורג שנפתח באוטו מצולם, הזמנתי היום כיסויים עם לוגו וידית הילוכים חדשה. דרך אגב, יש חופש מאוד גדול בידית, יש איזה בורג לחזק שם או שזה איזה תותב ישן שנשבר?

עריכה אחרונה על ידי nati282
שגיאה
פורסם

כן. גם בהילוך הידית רוקדת ויש חופש במקום שציינתי מקודם. זה נראה כאילו חסר שם תותב פלסטיק שיושב בין שתי הברזלים.

פורסם

איזה כיף :-D

 

לגבי ידית ההילוכים, תנסה למצוא גם את התושבת כי מנסיוני חבל להתעסק עם זה.

מה מצב הריפודים ברכב?

 

אני גם מקווה שאתה הולך לבצע צביעה חיצונית, הרכב באופן כללי נראה מאוד שמור, והדש במיוחד.

 

המון בהצלחה, תמשיך לעדכן!

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם

תודה רבה. צביעה כללית בטוח תהיה . אני רק חושב בנתיים איזה. אמרו לי בעבודה לקנות תותב כזה בחנות חלפים ולא לשבור את הראש

פורסם

ואוו זה הולך להיות מעניין,מחכה כבר לעידכונים ותמונות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לגבי התזוזה של ידית הילוכים,לצערי הרב יש צורך בהחלפה מלאה של שטנגות הילוכים (טיפה יקר ) אבל יפתור את הבעיות של תזוזה בידית עצמה ובהילוך

פורסם

בוקר טוב. כל הסופ"ש הייתי בתוך ליד ומתחת לאוטו,הכנתי תותב מפוליפרופילן בעבודה ודחפתי אותו ברווח של הדית הילוכים, עכשיו הנסיעה ממש כיפית ואין חופש בכלל בידית, ביום שבת הגיע חבר ועזר לי עם התאמת השטיח והבידודים וישור של כמה מכות בדלתות.

לא האמנתי כשסיימנו והתוצאה הסופית פשוט מהממת. אני מחכה לכיסויים וידית הילוכים חדשה. ואז תראו תמונות של התוצאה.

ביינתים עוד קצת מהתהליך.DSC04938.jpgDSC04941.jpgDSC04942.jpgDSC04944.jpg

×
×
  • תוכן חדש...