Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אז כמו כל סטודנט בפתחה של תקופת בחינות חיפשתי איך לבזבז את הזמן. מצאתי את התוכנה המתקראת פופקורן. לאחר שהנוד 32 לא נתן לי להתקין אותה ולא משנה מה עשיתי, הרצתי גוגל ואז הבנתי. מסתבר שהאתר שממנו ניסיתי להוריד : popcorn-time-free.com(אל תכנסו לזה!) הוא בעצם העתק מדויק של אתר דומה אבל עם קובץ המכיל בתוכו טרויאני מסוג כופר (נועל קבצים ותיקיות חשובים ומשחרר רק תמורת כסף). שמתי לב שאיכשהו התוכנה התקינה את עצמה אבל כל הפעלה שלה היה נראה כאילו היא מנסה להתקין שוב מחדש. התוכנה עבדה איכשהו בצורה צולעת אבל הפעילה סרטים בצורה ממש מהירה. בדקתי וירוסים ומסתבר כמה מפתיע שאכן יש טרויאנים במחשב.

אז הסרתי את התוכנה ובדקתי שוב ועכשיו הכל בסדר. כרגע מותקנת גרסה 3.7 ואין סימנים לטרויאנים.

איזה גרסה הכי מומלצת? מישהו נתקל גם בסיפור עם הטרויאנים?

עריכה אחרונה על ידי bigbosf

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

תבדוק גם שההרשאות על התיקיה program files עדיין שלך והתוכנה לא הורידה לך אותם

היה לי וירוס מציק שבוע שעבר שלקח כמה שעוד עד שהצלחתי להוריד אותו

ביטל לadmin את כול ההראשות ולא היה אפשר להתקין או לשנות כלום

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם

מקפיץ את השרשור לשאלה שיכולה להיגרם לי מהפופקורן

בשני מחשבים בבתי נעלמו לי הרשאות האדמין על תיקית הprogram files והוא לא נותן לי להחזיר לעצמי את ההרשאות גם אם אני על יוזר אדמיניסטרטור

מישהו נתקל בתופעה?

 

תודה

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם (נערך)

בהחלט פעולה של אחד מהטרויאנים.

נסה לעשות שחזור מערכת. אם לא יעזור, תצטרך להכנס עם WINPE כלשהו, ולהגדיר יוזר אדמין נוסף.

 

זה האתר היחיד שממנו מורידים את הפופקורן

https://popcorntime.io/

כל השאר מתחזים.

 

הגרסה הנכונה היא 0.3.7-1

עריכה אחרונה על ידי ceyal
פורסם
פשוט מאוד

חיפש פופקורן בגוגל ונכנס לקישור הראשון.

 

חיפוש popcorn היה חוסך את זה.

 

בדיוק !

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

רק אצלי לוקח לתוכנה הרבה זמן לעלות וכל הכתוביות לא נמצאות?(הכוונה לדגלים של המדינות שמאפשרים שפות שונות).

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

יש למישהו מושג איך להוסיף תרגום אחר בעברית? יש סרט שאני ממש רוצה לראות (transcendence) ,אבל הוצמד לו תרגום חובבני שפשוט הורס את החשק לראות.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
בתפריט תרגום בצד יש אופציה לקאסטום- שם אתה יכול לטעון איזה קובץ שאתה רוצה, אבל כל פעם צריך מחדש.

 

איך אתה יודע איזה תרגום להוריד?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

×
×
  • תוכן חדש...