Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אינוצ'נטי מיני / דה-טומאסו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמה שרציתי פעם דה טומאסו כזו...

 

WELCOME TO THE CLUB

 

הוריי בשעתו הבינו שטוב לא יצא מזה וקנו פיאט 127...

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

נשארו בודדות.

הבולטת בהן היא מדגם מילה, המהודר יותר שכלל אפילו חלונות חשמל, במצב מדהים, שייכת לחבר מועדון ה 5.

האינוצ'נטי יובאה לארץ החל מ 82' ע"י חברת נוע, לשעזר וויצמן היה חלק בה.

יובאו דגם ה 90 הפשוט, המילה המהודר יותר והדה טומסו הספורטיבית.

דגמי ה 90 והמילה היו בעלי מנוע 1.0 של המיני הבריטית, כשמאייד מעט גדול יותר נתן להם עוד כמה כוחות סוס.

הדה טומסו צויידה במנוע A בנפח 1275 סמ"ק והיו לה 70 כ"ס.

בשנת 84' עברו אינוצ'נטי לשימוש במנועי ה 3 בוכנות של דייהטסו, ואת הדה טומסו החליפה גירסת הטורבו של מנוע השרייד שהיו לה 68 כ"ס.

שיתוף הפעולה בין אינוצ'נטי לדייהטסו החל עוד קודם, שכאינוצ'נטי הציעה גירסה בסיסית עם מנוע 548 סמ"ק, 2 בוכנות, ששימש את הקורה.

כשנבלעה אינוצ'נטי בפיאט איבדה המכונית את זכות הקיום שלה, וב 92' הופסק ייצורה.

תזכר כמכונית נאה ומהנה לנהיגה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אישית, העדפתי את הדה-תומאסו זצ"ל על פני האוטוביאנקי אבארת. היה לה מנוע בשרני וגמיש יותר והתנהגות יותר מאוזנת.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

פששש.... איזה נשכחות מעלה בי הפוסט הזה. זה היה הרכב הרשון שרכשנו כזוג צעיר בדצמבר 2012. ממש מרגיש זקן עכשיו....

פורסם

פרט מעניין על אינוצ'נטי.

פיאט דונה (האונו סדאן וסטיישן הברזילאיות) ששווקה בארץ נמכרה באיטליה גם תחת המותג אינוצ'נטי.

את הדונה החליפה הפיאט סיינה והפאליו סטיישן.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

שלום

 

המעניין שאף אחד לא טורח או אולי לא מודעים לעובדה שלאינוצנטי היו המון צרות אם מערכת ההינע.

למשל בתי המסב של הגלגלים הקידמים היה מאלומיניום חרה והיו נשברים. הצריות לא עמדו בעומס .

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...