Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4164 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה, אני מאוד מתרשם מהמקצועיות ואשמח לקבל את עצתכם

אני מעונין לעזור לחבר בעל מרצדס בת 3 עם מושבי עור בהירים שהם התלכלו מאוד ורוצה לנקות

הוא מוכן להשקיע עד 400 שח לחומרים טובים ואיכותיים שיעשו את העבודה

על הדרך אני שואל אולי זה יעזור גם לי יש לי סלון שלם מעור האם החומרים יעשו עליו גם את העבודה?

ראיתי כי יש לא מעט חומרים בשוק אבל אני לא מבין גדול במה הכי מומלץ מה שכן אשמח לספק תמונות לפני ואחרי :)

תודה מראש

סוף שבוע נעים

פורסם

מנסיון אישי המוצרים של chemical-guys עושים עבודה נהדרת. גם ה Cleaner וגם ה conditioner. הם יעשו אחלה עבודה גם בסלון שלך.

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם

אני אישית משתמש במוצרים של cg משאירים ברק, ומונעים כמתים ולא שומנים בכלל ונוח לשימוש.

ממה שידוע לי אבל יש מארז ב450 שקל של סרווליס שמכיל הכל חומר לשימור ,הברקה , ניקוי וכו.. וגם מגבות שנחשב הכי טוב בשוק .

uploadfromtaptalk1422169606931.jpg

uploadfromtaptalk1422169615711.jpg

פורסם
אהלן חברה, אני מאוד מתרשם מהמקצועיות ואשמח לקבל את עצתכם

אני מעונין לעזור לחבר בעל מרצדס בת 3 עם מושבי עור בהירים שהם התלכלו מאוד ורוצה לנקות

הוא מוכן להשקיע עד 400 שח לחומרים טובים ואיכותיים שיעשו את העבודה

על הדרך אני שואל אולי זה יעזור גם לי יש לי סלון שלם מעור האם החומרים יעשו עליו גם את העבודה?

ראיתי כי יש לא מעט חומרים בשוק אבל אני לא מבין גדול במה הכי מומלץ מה שכן אשמח לספק תמונות לפני ואחרי :)

תודה מראש

סוף שבוע נעים

לדר פרוטקטנט של OPTIMUM

חומר מצוין.

להשיג אצלנו.

תרסיס 500 סמ"ק : 59 ש"ח.

פורסם
האמת? שיש לי את המוצר המשולב שלהם ועדיין לא יצא לי לנסות אותו.

מישהו כבר ניסה?

המוצר המשולב זה מה שהעלתי איתו תמונות....

ביררתי זה סתם שטיות כעקרון כדי לנקות / להבריק יש צורך בשתי המוצרים של cg

פורסם
אני מבין שהתחליב מנקה ומזין את העור?

 

עיינתי בקטלוג שלכם וראיתי שמחירו 59 ש"ח - צדקתי?

 

תודה רבה!

אכן נכון.
×
×
  • תוכן חדש...