Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסלעים זה לא דבר חדש, חפש "פצלי שמן".

טוענים שיש ירידה במחיר הנפט כדי להפוך את כריית פצלי השמן לבלתי כדאית מבחינה כללית, לאחר שהפורייקט ייגווע מחוסר כדאיות שוב יעלה מחיר הנפט הגולמי.

פורסם

קוראים לזה פוליטיקה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

כפי הנראה יותר מסיבה אחת, יתכן אף סותרות: סעודיה הציפה את השוק בכמויות של נפט גם בכדי לפגוע בפצלי השמן האמריקאיים, אבל יש הטוענים כי ארה"ב עצמה היתה שותפה לתכנון במטרה לפגוע ברוסיה ואירן, שחלק ניכר מכלכלתן נשען על יצוא נפט.

פורסם

בגדול, ישנם אזורים בהם הקרקע ספוגה בנפט (במידה מסויימת) וישנה שיטה להוצאת הנפט הזה (מה שנקרא פצלי שמן - חימום מאסיבי של הקרקע, יש ניסיונות גם בארץ). מכיוון שלא מדובר ממש בבארות נפט, תהליך הפקת הנפט מהקרקע קשה ויקר יותר, לכן הוא כלכלי רק כשמחירי הנפט גבוהים. לאחרונה בארה"ב היתה פריחה בתחום ויש חברות רבות שמפיקות נפט בצורה הזאת. יתכן שמדינות המפרץ מורידות את מחיר הנפט על מנת לגרום לחברות הנ"ל לפשוט את הרגל - יחזיקו את המחיר נמוך מספיק זמן עד שיחסלו את התחרות ואז יחזרו למחיר שמתאים להן.

 

לא יודע אם זאת הסיבה למחיר הנפט כרגע, או אם זאת הסיבה היחידה, אבל יש איזשהו היגיון בתאוריה.

 

עריכה: הקדימו אותי...

פורסם

יש גם תלות בהתרחשויות פוליטיות ובטחוניות בקרב חלק מיצואניות הנפט.

 

לוב, למשל, מתייצבת לאטה ומחדשת את העברת הנפט.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

בנוסף לפצלי השמן האמריקאיים, קיימות עוד סיבות:

1. חזרתה של לוב לרשימת המדינות המייצאות נפט, לאחר שהמורדים פתחו מחדש שני נמלים שהיו סגורים קודם לכן.

2. ירידה בצריכת הנפט בסין ובגרמניה.

3. ירידה בצריכת הנפט התעשייתי בארה"ב.

4. ירידה מסוימת בצריכת הנפט העולמית עקב מכוניות חסכוניות יותר ושימוש בטכנולוגיות הנעה אחרות, כמו חשמל.

 

העלייה החדה בהיצע מול הירידה בביקוש גרמה לקריסה מהירה של מחיר הנפט.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
חבר אמר לי משהו שקשור לזה שמצאו סלעים עם נפט בארצות הברית. נשמע מעניין. אם זה נכון אפשר הרחבה קצרה?

 

תודה :)

 

הנפט שהאמריקאים משתמשים בו הוא לא שלהם.

לאמריקאים יש הרבה נפט, אבל הם לא מרבים להשתמש בו. הם רוכשים את הנפט שלהם ממדינות מסוימות.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
הסלעים זה לא דבר חדש, חפש "פצלי שמן".

טוענים שיש ירידה במחיר הנפט כדי להפוך את כריית פצלי השמן לבלתי כדאית מבחינה כללית, לאחר שהפורייקט ייגווע מחוסר כדאיות שוב יעלה מחיר הנפט הגולמי.

 

גם זה וגם כדי להאט מציאת חלופות !! רוב יצרני הרכב מפתחים רכבים הייברידים + רק על חשמל , כשגם בעתיד הקרוב צפוי ייצור של רכב תאי דלק (מנוע חשמלי ודלק מימן) שיתחיל בכמויות קטנות ויגדל לקראת העשור הבא.

1)פצלי שמן (גם בגולן יש הרבה)

2)רכבים חשמליים

3)רכבים הייברידים

4)רכבים עם מנועי מיימן

5)רכבים עם מנועי תאי דלק(מיימן+חשמלי)

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000797602

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4270857,00.html

 

http://cars.walla.co.il/item/2540468

פורסם

בעמק האלה זה בא ביחד עם מלחמה מצד התושבים באיזור

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
שני הסנט שלי.

5-6 דקות קריאה, כדאי מאוד:

http://www.gplanet.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=2782

 

מאמר מצויין. החכמתי.

פורסם
שני הסנט שלי.

5-6 דקות קריאה, כדאי מאוד:

http://www.gplanet.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=2782

 

בהחלט מאמר מרתק.

תודה רבה!

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

×
×
  • תוכן חדש...