Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,יש בבעלותי יונדאי גטס 2006,אני מעוניין להחליף את הפאנל של המזגן לפאנל טיפה יותר יפה שיתן מראה טוב יותר,כרגע זה נראה ככה אצלי:http://sinclairhyundai.com.au/Images/UserUploadedImages/161/Getz-Climate-controls-34.jpgוהייתי מעוניין שזה ייראה כך:http://www.ebay.co.uk/itm/2005-Hyundai-Matrix-A-C-Heater-Blower-Control-Switch-Panel-/291232736044?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item43ced2e32cהיכן אני יכול למצוא פאנל כזה לרכב שלי? לדעתכם הפאנל שברישור מאיביי יתאים לי?מבחינת גודל הוא אותו דבר אבל המבנה של הכפתורים קצת שונה, בפאנל שאני רוצה כפתור ה A\C הוא על הגלגלת הזאת ובפאנל שלי עכשיו הכפתור הוא למטה.האם זה אפשרי בכלל לשנות את החיבורים?אין לי ידע בנושא.תודה רבה והמשך ערב נעים.

פורסם

לא מתאים.

הפאנל באיביי הוא עבור רכב עם תריס חשמלי (הבורר בין אויר מבחוץ לסירקולציה פנימית),

אצלך הוא מכאני

יום טוב גם לך

פורסם
לא מתאים.

הפאנל באיביי הוא עבור רכב עם תריס חשמלי (הבורר בין אויר מבחוץ לסירקולציה פנימית),

אצלך הוא מכאני

יש לך מושג איפה אני יכול למצוא פאנל שיתאים לי?

תודה רבה על התגובה.

×
×
  • תוכן חדש...