Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש לי גולף 99 TDI שעברה כ380K נוסעת מעולה! אבל מרגישה קצת חלשה לעומת אחיותיה בעלות מנועי הבנזין (שכן סולר נשרף לאט יותר) וקיבלתי המלצה ממורה הנהיגה שלי לשעבר ללכת לסדנה לשיפור רכב - פיט סטופ ולתת להם לשים לי תוכנה לניהול מנוע ( מה שנקרא בדרך כלל צ'יפ) התקשרתי אליהם והם אמרו לי שזה יעלה 2500 שקל ושזה לא יגרום לי בעיות למערכות באוטו, אבל יש להם אינטרס למכור לכן אני נוטה שלא להאמין להם.. , אז רציתי לשאול אם התקנת מערכת כזו עלולה לפגוע במנוע, במשאבת הסולר ובמערכות אחרות ברכב ? וגם מה בדיוק התוכנה עושה ..? כאילו אם היא רק מוסיפה לחץ על המשאבה או שמדובר במשהו מסובך יותר ? וגם האם תיהיה השפעה על צריכת הדלק בנסיעה רגועה בהשוואה לנסיעה ברגוע בלי התוכנה ? תודה מראש

פורסם

אישית, ברכב שכזה הייתי דואג לשמור עליו תקין ולא מתעסק עם שיפורים שעלולים לקצר חייו של מנוע שגם ככה לא צעיר במיוחד.

 

אתה מרגיש שהיא חלשה יותר היום ממה שהיא הייתה לפני כמה שנים?

 

אם כן, האם מערכות הרכב תקינות? שסתום EGR נקי? טורבו תקין ללא חופשים או פיח שסותם אותו?

אם אין לך תשובות לשאלות האלה, כניראה שאפשר לסחוט עוד כמה סוסים מהרכב מבלי לשלם על צ'יפים ושטויות שלא בטוח שיתנו יותר תועלת מנזק.

יום טוב גם לך

פורסם
אבל מרגישה קצת חלשה לעומת אחיותיה בעלות מנועי הבנזין

אם היית פותח את השירשור בפורום שיפורים, היית מקבל תשובות אחרות...

 

 

היא מרגישה חלשה יותר מגולף 1.6?

אם כן, אז כמעט בוודאות משהו לא תקין, מאחר ו 1.9TDI אפילו בגירסת 90 כ"ס אמור להרגיש חזק וזריז יותר מ 1.6 בנזין בכל מצבי הנהיגה היומיומית, למעט אולי במצב של האצה בפול גז עם משיכת הילוכים לקו האדום.

 

 

מצטרף ליגאל, תוכנת ניהול ברכב עם ק"מ כזה שכנראה גם לא נמצא במצב מכאני 100% אני לא הייתי מתקין. הייתי רק דואג לשמור על הקיים ומנסה להחזיר לרכב את הביצועיים המקוריים שלו, עד כמה שזה אפשרי.

 

 

פורסם
אישית, ברכב שכזה הייתי דואג לשמור עליו תקין ולא מתעסק עם שיפורים שעלולים לקצר חייו של מנוע שגם ככה לא צעיר במיוחד.

 

אתה מרגיש שהיא חלשה יותר היום ממה שהיא הייתה לפני כמה שנים?

 

אם כן, האם מערכות הרכב תקינות? שסתום EGR נקי? טורבו תקין ללא חופשים או פיח שסותם אותו?

אם אין לך תשובות לשאלות האלה, כניראה שאפשר לסחוט עוד כמה סוסים מהרכב מבלי לשלם על צ'יפים ושטויות שלא בטוח שיתנו יותר תועלת מנזק.

איך אני מנקה את שסתום הegr והטורבו ? מדובר בהליך מסובך? וזה הגרסה של ה110 כ"ס והיא זריזה יותר מגולף 1.6 בטורים נמוכים אבל ברגע שמושכים היא מאחור..

פורסם
איך אני מנקה את שסתום הegr והטורבו ? מדובר בהליך מסובך? וזה הגרסה של ה110 כ"ס והיא זריזה יותר מגולף 1.6 בטורים נמוכים אבל ברגע שמושכים היא מאחור..

ניקוי שסתום הEGR הוא תהליך פשוט.

כתוב ביוטיוב golf tdi egr cleaning ותמצא לא מעט דוגמאות והסברים.

אתה יכול לצפות גם במדריכים עבור רכבים אחרים, התהליך לא משתנה יותר מידי בין רכב לרכב.

אני העלתי לא מזמן מדריך לניקוי EGR במגאן DTI, אולי יעזור לך גם כן.

גם ניקוי חיישן MAF (אם קיים ברכב שלך) הוא תהליך די פשוט ויכול לעזור לך, שוב באותו מדריך הראתי גם את זה. ישנו גם את המדריך הנהדר של איתמר לניקוי MAF.

 

התעסקות עם הטורבו מעט יותר מסובכת. מצד שני טורבו עייף יכול להוריד משמעותית מביצועי הרכב.

חפש מדריכים וסרטונים ותחליט אתה אם יש לך את הידע והכלים לעשות את זה לבד.

אני מתכנן להעלות עוד מעט מדריך שיפוץ טורבו במגאן DTI (אם אני אצליח לשפץ אותו). אולי יעזור לך.

יום טוב גם לך

פורסם

אתה יכול להתחיל מדברים יותר פשוטים, החלפת פילטר אוויר ופילטר סולר במידה ולא הוחלפו הרבה זמן. אולי גם תוסף לניקוי אינז'קטורים.

 

 

פורסם
אתה יכול להתחיל מדברים יותר פשוטים, החלפת פילטר אוויר ופילטר סולר במידה ולא הוחלפו הרבה זמן. אולי גם תוסף לניקוי אינז'קטורים.

פילטרים הוחלפו לפני כ4000 ק"מ, וישנה דרך לנקות את האינז'קטורים מבלי לפרקם? ז'א לא להוסיף תוסף לדלק אלא ממש לנקות את המזרקים אבל מבלי לפרק אותם..?

 

אם הרכב תקין ומטופל אני ממליץ על צריבת תוכנה זה עולם אחר עם הצ'יפ
בפיט סטופ אמרו שיש גרסה צרובה רק למנוע עם ה101 כ"ס ושלי הוא זה שבא עם 110. והאופציה שהם מציעים לי זה להעלות את האוטו על הדיינו ואחרי שהם יראו את המצב של הרכב הם יצרו לי גירסה קאסטום ..
פורסם
פורסם

כבל עם תוכנת צריבה אפשר להזמין מחול ב 25 דולר וקבצים ניתן להוריד מהאינטרנט

 

אני לא יודע מי בנה את הקבצים אבל בבורה 1.9 tdi זה עובד מצויין

×
×
  • תוכן חדש...