Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקייץ יהיה טוב יותר...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אך , אני לא יכול לשכוח , אני לא יכול לשכוח

את הקייץ , את הזיעה הניגרת ממצחי , את החולצה ספוגת מלחי הזעה

את העצירות ( טוב לא..) , את הגופיה (מה לעשות אני גר בשכונת שיקום )

ואת המכנסיים הקצרים , אבל מעל הכול אני לא יכול לשכוח את המפגשים

אך אילו מפגשים היו בקייץ , אור עד 8 בערב , ברמת גן , חוצה , אחרי

זה עד 12 בלילה בראשון , מגיעים הבייתה מסופקים , כמו שרועי מסופק

ולקבל מנגל תעשיתי מטר וחצי....

אבל עכשיו , אוי עכשיו , שהשמיים בוכים , השחור יורד עלינו מאוחר

והמפגש גווע , עכשיו שאין אף לו שריקת טורבו אחת , אף לו סובארו משופצרת

אחת במפגשים , מזג האוויר הכריע את המפגשים בשבועיים האחרונים...

מיי יתן והגשם יפסק , מי יתן והמפגש יחזור ליהיות מה שהוא ...

הנה כמה המחשות לפניכם:

 

 

 

מי שיש לו תמונות קשות , של מפגש נטוש בחורף , זה הזמן....

:(

212.JPG

12.jpg

11.jpg

×
×
  • תוכן חדש...