Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה...

היום התחילה לי בעיה הזויה: המתג של החלון החשמלי השמאלי לא סוגר את החלון. לפתוח הוא פותח אבל סגירה לא עובדת.

יש לציין שלא מזמן הפסיקה התאורה במתג זה לפעול (התאורה של מתג ימין כן פועלת)

ע"מ לסגור את החלון אני צריך לנעול את הרכב דרך האזעקה - יש לי מרים חלונות.

 

מאין יכולה להיות הבעיה? מגעים?

וכיצד אני מפרק את האיזור שם ע"מ לאבחן אותה?

(Damn, איזה בעסה שההיינס לא אצלי!)

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם
אז ככה...

היום התחילה לי בעיה הזויה: המתג של החלון החשמלי השמאלי לא סוגר את החלון. לפתוח הוא פותח אבל סגירה לא עובדת.

יש לציין שלא מזמן הפסיקה התאורה במתג זה לפעול (התאורה של מתג ימין כן פועלת)

ע"מ לסגור את החלון אני צריך לנעול את הרכב דרך האזעקה - יש לי מרים חלונות.

 

מאין יכולה להיות הבעיה? מגעים?

וכיצד אני מפרק את האיזור שם ע"מ לאבחן אותה?

(Damn, איזה בעסה שההיינס לא אצלי!)

 

כמו שזה נשמע כנראה זה מגעים , אם זאת 106 זה צריך להיות בדלת שמאל

מעל הרמקול כלפי מעלה , אני צודק?

פורסם

תנסה לפרק את המתג ולהחליף עם המתג שלידו, ששולט על חלון הנוסע . כנראה תגלה שהמתג עצמו לא תקין, תפתח אותו ותרסס ספריי מגעים/אציטון/משהו דומה..

אפשר גם לפרק אותו לגמרי, לנקות, לנסות להרכיב ובסוף ללכת לקנות חדש.

אנו הולכים בדרך, כדי להבין את הדרך שבה אנו הולכים.

פורסם

כרגע אני מעדיף לפרק אותו בעצמי רק לצורך ההבנה.

אני אבדוק מגעים ואראה אם זה בר תיקון.

אם יסתבר שלא, אקנה אחד חדש.

 

בכל אופן - מדובר על 106 ראלי 97, והלחצנים הם מתחת לבלם היד, בין הכיסאות (צרפתים חולי נפש...)

מישהו יודע איך מפרקים אותם? אני לא רוצה לעשות נזק.

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם
כן בטח .....(פיזו' ופלסטיק לא הלך ולא הולך ביחד).

ואני מבין שאתה בעל רכב כזה? או שפירקת כזה בעבר?

 

אם לא .. אז עדיף שאת התגובות החסרות תועלת שלך תשמור לעצמך .. כי פירקתי את המתג הזה גם ב 205 וגם ב 306.. וגם בסקסו .. שזה בדיוק אותו דבר... אז אודה לך באם את השטויות שלך ואת האהבה הגדולה שאתה לא רוחש לפיז'ו תשמור לעצמך.

פורסם

הייתה לי אותה בעיה בדיוק!!!

 

רק שלי יש ראלי 1300-אבל לא עקרוני

 

המתגב בטח נידפק כי אחרת המרימי שמשות לא היו מתפקדים-בהתחלה ניקו לי את המתג וזה הסתדר פעם כן , פעם לא ופעם למה לא...

 

בסוף החליפו לי מתג-היה אמור לעלות 80 ש"ח אבל לא חייבו אותי.

 

בקיצור סיפור של כמה עשרות שקלים ושלום על ישראל (וגם עליך ליאור)...

 

את המתג יש לשלוף בעזרת ציפורניים או מברג דק ועדין על מנת לא לישרוט את הפלסטיקה מסביב

 

רועי

פורסם

[quote name=Fireball

בכל אופן - מדובר על 106 ראלי 97, והלחצנים הם מתחת לבלם היד, בין הכיסאות (צרפתים חולי נפש...)

מישהו יודע איך מפרקים אותם? אני לא רוצה לעשות נזק.[/quote]

אני מוצא את המיקום הזה מאוד נוח משום מה, תמיד זמין לי ליד הידית הילוכים.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

כמו שאמרו,אם החלון עולה זה לא מנוע/מנגנון,יצאת בזול,תחליף עם המתג השני ותבדוק במידה ועובד נשארו לך 2 אפשרויות

1.מתג

2.מגעים שיסתדרו מעצמם בהחזרת הקודם...אם לא יסתדרו כנראה המתג(או המגעים שלו עצמו...)

 

בהצלחה

 

 

צביקה

פורסם
תרסס ספריי מגעים/אציטון/משהו דומה..

ממש לא מומלץ לנקות עם אציטון חלקים שעשויים בין השאר מפלסטיק. האציטון יכול לגרום לנזקים בלתי הפיכים.

×
×
  • תוכן חדש...