Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבנתי שבסופר לנסר כדאי שיהיה קולר לגיר באוטומאט, אבל הבעלים לא יודע אם הותקן אחד (לא יד ראשונה).

יש דרך לבדוק זאת בלי מוסך?

 

ועוד שאלה, באילו דגמים של סופר לנסר יש ABS?

 

תודה.

  • ספונסר פורום
פורסם

תסתכל על הרדיאטור של הרכב, בדרך כלל כשמרכיבים קולר גיר מרכיבים אותו בסמוך לרדיאטור ואתה תראה כמו עוד רדיאטור קטן עם שני צינורות קטנים שיוצאים אחורה לכיוון הגיר.

פורסם
תסתכל על הרדיאטור של הרכב, בדרך כלל כשמרכיבים קולר גיר מרכיבים אותו בסמוך לרדיאטור ואתה תראה כמו עוד רדיאטור קטן עם שני צינורות קטנים שיוצאים אחורה לכיוון הגיר.

תודה!

 

דבר אחרון (אני מקווה :roll:):

הרכב עם 94K, שנת 96, ב 20K האחרונים לא הוחלף שמן גיר בוודאות (אבל יכול להיות שגם לא הוחלף אף פעם), אם השמן לא שחור, יהיה כדאי להחליף שמן גיר + פילטר?

ואם הוא שחור, כמה זה יכול לפגוע בתוכלת החיים של הגיר בהנחה שמשאירים את זה ככה?

פורסם

לבדוק את צבע השמן גיר סביר להניח שהוא שחור כבר, אצלי הרכב גמע 200K

השמן גיר אצלי ברכב שהיה משנת 97, היה שחור משחור, כנראה מעולם לא הוחלף, ביצעתי החלפה יזומה פעמיים עד שהוא התעדן לצבע ורדרד מעט.

אומרים שרצוי לא לבצע החלפה מלאה של השמן, וכך עשיתי יש פקק ריקון מחצית מהכמות ברכב הנ"ל וירדו כ 2 ליטרים, הוכנסו 2 ליטרים נוספים.

לא היו רעשים או התנהגות מוזרה מהגיר גם לאחר 10K בערך.

לבסוף המנוע היה זה שנפטר ראשון :p

Opel Adam S 2017

פורסם
לבדוק את צבע השמן גיר סביר להניח שהוא שחור כבר, אצלי הרכב גמע 200K

השמן גיר אצלי ברכב שהיה משנת 97, היה שחור משחור, כנראה מעולם לא הוחלף, ביצעתי החלפה יזומה פעמיים עד שהוא התעדן לצבע ורדרד מעט.

אומרים שרצוי לא לבצע החלפה מלאה של השמן, וכך עשיתי יש פקק ריקון מחצית מהכמות ברכב הנ"ל וירדו כ 2 ליטרים, הוכנסו 2 ליטרים נוספים.

לא היו רעשים או התנהגות מוזרה מהגיר גם לאחר 10K בערך.

לבסוף המנוע היה זה שנפטר ראשון :p

אז אפילו אם השמן שחור, כדאי להחליף חצי/ רבע? (אמור להיות 8 ליטר ככה הבנתי).

×
×
  • תוכן חדש...