Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבת הקטנה שלי התחילה לשבור צלחות בקצב מסחרר, משהו כמו אחת לשבוע. אמנם בלי כוונה, אבל היא שובבה גדולה.

בקיצור, ראיתי שסט 18 חלקים של קורנינג עולה 590 ש"ח.,

ממה שנאמר לי הכלים שלהם אמורים להיות סופר עמידים, המרצדס של כלי המטבח.

מישהו יכול לתת דעה?

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

יש לנו צלחות קורנינג כבר 20 שנה, אם לא יותר (מאז שאני זוכר את עצמי).

 

הן באמת עמידות מאוד ואיכותיות, אבל מצד שני- לא לחלוטין.

 

כבר קרה לנו שנשברו 3 צלחות במהלך השנים, אבל לא מנפילה- אלא סתם. ככל הנראה כי התחממו מאוד והתקררו מהר באותם המקרים, וגם השבירה מוזרה- הצלחת הופכת לעיגול פנימי וטבעת חיצונית (השוליים נפרדים מה"בסיס").

 

חוץ מזה- אין תלונות, מומלצות בחום למרות שנשברו לנו 3 (מתוך 20 לפחות).

 

כמה סטים אתה שוקל לרכוש?

המחיר בארץ יקר להחריד.

 

תבדוק מחירים בחו"ל, יש שם מחירים מעולים. אם יש לך מישהו שמגיע מארה"ב/ קנדה- בקש ממנו שיביא כמה סטים, ותציע לשלם לו על "מזוודה נוספת" עקב המשקל. לרוב מזוודה נוספת עולה סביב ה80-100 דולר, לאחרונה הבאנו 8 סטים (למשפחה על שלוחותיה) בדרך הזו, כמזוודה נוספת.

 

תוכל גם לשלוח בשילוח ימי/ אווירי עם BUY2USA.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

הן גם נשברות קח בחשבון, אבל עמידות משמעותית, אצלנו נשברו כאשר נפלו על הרצפה, אבל הן יחסית ותיקות, אפשר שעם הגיל עמידות החומר ככל הנראה יורדת.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

ואם הם ישברו תקנו סט מפלטינה.

אם גם זה ישבר, יש מטיטניום.:wink:

 

רוצה לומר, למה לא לטפל במקור הבעיה?

בת כמה הקטנה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

שווה לגמרי.

 

הצלחות דקות מאוד. שורדות נפילות הרבה יותר טוב מצלחות אחרות.

 

לצורך העניין, מכל הסטים שהיו לנו, הקורנינג הוא הסט היחיד שנשאר שלם כמעט לחלוטין אחרי כמה שנים....

פורסם (נערך)

חפש צלחות מ-Gorilla Glass (כמובן מתוצרת Corning :-D ).

 

וברצינות - כאשר יש ילדים בגיל המסוכן משתמשים בכלי פלסטיק. אמנם לא כל כך אלגנטי, אבל הכי פרקטי - זול וכמעט בלתי שביר. אפילו אני מחזיק סט קטן של כלי פלסטיק לטובת אירוח ילדים, ארוע שאינו שגרתי אצלי.

 

בבית הורי היה סט של כלי Duralex שהחזיק מעמד הרבה מאד שנים והושלך רק בגלל ריבוי שריטות כאשר עברו דירה, אבל כבר זמן רב לא ראיתי את המותג על המדפים (אולי מחוסר תשומת לב).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

דורלקס הפסיקו שיווק אחרי שהרסו להם את המוניטין:

 

 

(סתם, דורלקס מהצלחות עדיין פעילים. דרך אגב, רצה הגורל והייתי בהופעה הזו. שיער פלטינה, בגדים שחורים, נעליים צבאיות, שחור מתחת לעיניים וזיונים בשרותים...אך, היו ימים)

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מצטרף למצדדים בטיפול בשורש הבעיה.

בשביל זה המציאו צלחות מפלסטיק/בקלית.

 

אי אפשר גם לגדל ילדים קטמים וגם לשמור על מראה אחיד ואסתטי במאה אחוז של הבית.

מתפשרים עד שהם גדלים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

הנס, אפשר גם אפשר. רק צריך קולר חשמלי (מעוצב, כדי לשמור על מראה הבית).

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

×
×
  • תוכן חדש...