Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

יש לי טנדר דודג' ראם 2013, כבר שנה וחצי על הכביש ועדיין נוסע על הצמיגים המקוריים מישלין LXT פרופיל כביש-משא..

עכשיו הצמיגים על ציר האחורי כמעט שחוקים והקדמיים גם התחילו להשחק, אז אני מעוניין לחליף 4.

הרכב נסע עד היום 100.000KM,

 

הדרישות והתנאים לצמיג החדש:

 

-עדיפות לצמיגי 50-50

-יכולת הישרדות בנסיעות ארוכות בכבישי הארץ עם ארגז עמוס ציוד קצת כבד כל יום

-חשוב לציין שהרכב נוסע כל יום עם ארגז סגור ועמוס כלים יותר מ 700קילו, ולפעמים גורר עגלה 3.5 טון,

-אז חייב צמיגים שיהיו עמידים בעומס( כמו המישלין)

-כל יום נסיעה זה בין 200-400 ק"מ

-90% מהנסיעות שלי הם בכביש אבל מעדיף צמיגי 5050

-חשוב לי גם הצורה-שיהיה עם הרבה ריבועים ושיניים ולא חלק

 

אז על איזה יצרנים ודגמים אתם ממליצים?

ומה ממוצע המחירים?

האם כדאי להגדיל מידה ולהתקין כנפונים?

תודה.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

לרכב עבודה שנוסע 100,000 ק"מ בשנה (!) כש 90% מהנסיעות שלו הן על כבישים נורמליים לא קונים צמיגי 50-50 בגלל שהם סקסיים ויש בהם קוביות. קונים צמיגים טובים מבית טוב שיעניקו בטיחות, שקט לנהג המסכן ויחסכו בדלק.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

צודק איתמר, אבל אם יהיו לי צמיגים 50 50 עם קצת קוביות אז אולי אתחיל להכנס איתו לקצת מסלולי שטח, בוץ טיולים פה ושם.

מהומרים על צמיגי COOPER ? או טויו?

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

הייתי הולך או על טויו או על BF , שניהם חזקים ואיכותיים.

הטויו בעל מבנה שלא מרגיש יותר מידי 50% שטח לדעתי הוא יותר נראה כמו 30%.

ה BF נחשב לצמיג מעולה עם קוביות יפות ובשרניות ונראה לי שהוא גם השולט בשוק 50%.

פורסם

אני לא יכול לתת לך המלצה כמו קודמי לא ציינת מה מידת הצמיגים ברכב , שזה נתון מאוד חשוב בנוסף מה משקל המותר להעמסה ברכב והמשקל הכולל ומה קוד המהירות המותר בצמיג המקורי , לדעתי רק כך תוכל להתאים צמיג תחליפי למקורי , בהצלחה בבחירה .

הרכב נמכר ועכשיו יש חלקים למכירה

×
×
  • תוכן חדש...