Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בגיר יונדאי cw2011


itsik-b
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

 

יש לי יונדאי CW 2011 היה לי בעיה בגיר שהאוטו נתקע לי בהילוך שלישי קרה לי בערך פעם בשבוע שאר הזמן הרכב עבד מצויין

לקחתי את הרכב למוסך יונדאי המרכזי שם עשו לי עדכון תוכנה ומאז הרכב נוסע לי כמו הילוך ידני שנת 98

מרגישים את כל העברת ההילוכים מזוויע

במוסך אמרו שהלך הגיר ושאין מנוס מלהחליף אותו

חייב לציין שעד עדכון התוכנה הרכב נסע מצויין מבחינת העברת ההילוכים

הרכב עבר 52 אלף קילומטר והאחריות כבר עברה

האם יש דרך לתקן את הגיר והאם שווה

האם יש עילה לתביעה למוסך

ההוצאה גדולה מידי עבורי ואשמח לכל עזרה/המלצה שיש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

לא הבנתי - לפני עדכון הגרסה הייתה לך בעיה בגיר, הוא היה נתקע על הילוך שלישי. אחרי עדכון התוכנה עדיין יש לך בעיה בגיר, אבל אחרת.

אז על מה אתה רוצה לתבוע את המוסך?

 

בכל מקרה לפני שאתה תובע אני מציע לך לדבר עם השירות של כלמוביל ולראות מה אפשר בכל זאת לעשות. אם הרכב שנת 2011 אז כנראה שהאחריות נגמרה ממש לא מזמן ויכול להיות שיבואו לקראתך. אני מציע לך לבוא בגישה חיובית ולא ישר לתקוף ולאיים בתביעה, זה ממש לא תמיד עוזר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי - לפני עדכון הגרסה הייתה לך בעיה בגיר, הוא היה נתקע על הילוך שלישי. אחרי עדכון התוכנה עדיין יש לך בעיה בגיר, אבל אחרת.

אז על מה אתה רוצה לתבוע את המוסך?

 

בכל מקרה לפני שאתה תובע אני מציע לך לדבר עם השירות של כלמוביל ולראות מה אפשר בכל זאת לעשות. אם הרכב שנת 2011 אז כנראה שהאחריות נגמרה ממש לא מזמן ויכול להיות שיבואו לקראתך. אני מציע לך לבוא בגישה חיובית ולא ישר לתקוף ולאיים בתביעה, זה ממש לא תמיד עוזר.[אכן באו לקראתי או לפחות אני מקווה העלות הכללית היא 4900 שח נשמע למישהו הגיוני על גיר משופץ כמו כן התלבטתי אם לקחת אותו למכון גירים שישפץ מה דעתכם /QUOTE]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיפה אתה? אולי איפשר להמליץ לך על מכון גירים. בהרבה מוסכים גם מורשים חסר את הידע בגירים הייתי במקומך נכנס לאבחן את הבעיה במכון גירים שימליצו לך פה. אצל חבר בפוקוס 03 אותה בעיה נפתרה בהחלפת סונולואיד כ1000 שח כשל המוסכים האחרים טענו שצריך להחליף גיר. אם אתה מהדרום ממליץ על טופ גיר בבאר שבע.

היום: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

הקודם: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני) / הונדה סיוויק האצ'בק 16'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן נראה שבאו לקראתך, כי אני קיבלתי הצעת מחיר של 8300 ש"ח לשיפוץ גיר.

אני רק אגלה לך שיכולות איבחון הגירים במוסכי יונדאי המורשים מסתכמים תמיד בשיפוץ גיר. אין להם את הידע, יכולות האיבחון ובטח ובטח שאת יכולות התיקון של גירים אוטומטים.

 

תיקפוץ לספי בסגולה שיתן לך איבחון אמיתי, פיתרון יעיל ומחיר בהתאם.

 

נ.ב. הבעיה בגיר שלי הייתה בכלל בעיית מייסבים שתוקנה בעלות של כ 3000 ש"ח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממש לא מבין את התנהלות מוסכי יונדאי בנושא. התופעה של כשל בתיבות האוטומטיות ידועה לייצרן וישנם ברחבי העולם המון בעלי רכבים שנתקלו בתופעה ומשום מה הייצרן לא לוקח אחריות על תיקון ללא השתתפות כספית של הלקוח.

 

בהחלט יש מקום לפנות להתייעצות עם עורך דין בנושא.

 

http://www.i30ownersclub.com/forum/index.php?topic=3520.0

 

http://www.honestjohn.co.uk/askhj/answer/46610/faulty-hyundai-i30-gearbox---who-should-pay-for-repairs-

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...