Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיפור קצת ארוך

הרכב מיומו הראשון מטופל אך ורק במוסך מורשה מאזדה מטעם היבואן.

בתאריך 13.10.14 נכנסתי למוסך מורשה מאזדה מטעם היבואן באזור הדרום כדי לקבל הצעת מחיר לטיפול מאזדה 626.

1.הטיפול כולל החלפת שמן גיר אוטו,החלפת נוזל בלמים ובדיקה כללית כולל ברקסים.

2.ותקלה שלפעמים בהנעה הרכב לא מחזיר טורים.

שאלתי את הנציג אם מחליפים שמן גיר עם מכשיר שמבצע סירקולצייה ?

וכמו כן שאלתי אם מחליפים נוזל בלמים עם מכשיר מכל 4 הגלגלים?

התשובות של הנציג היו שהם מבצעים את הפעולות הללו עם מכשירים.

קבענו להיום ב8 בבוקר.

באתי היום בבוקר בשעה 8 למוסך שאלתי שוב את הנציג אם החלפת שמן לגיר אוטו מתבצע על ידי מכונת סירקולצייה ?

ואם מחליפים נוזל בלמים על ידי מכשיר מכל 4 הגלגלים?

תשובתו הייתה שכן.

הרכב נכנס לטיפול ראיתי שהמכונאי מרוקן את שמן הגיר ע"י פתיחת פקק הריקון ומכניס חזרה שמן חדש כ4 ליטר.

שאלתי את נציג השרות למה לא עם מכונה שמבצעת סירקולצייה?

הרי בגיר יש 7ליטר שמן והוציאו רק 3 ליטר והכניסו 4 ליטר עם השמן המשומש.

נציג השרות הסביר לי שאלו ההוראות של ייצרן מאזדה.

(אני עוד אבדוק מול היבואן ביום א)

אחרי שמן הגיר החליפו נוזל בלמים עם מכונה דרך הוונטילים רק בגלגלים הקידמיים.

הרכב הורד מהליפט והוסע לצד השני של המוסך ונלקח לבדיקת טורים כי לפעמים בהנעה של הרכב הרכב לא מחזיק טורים.

אחרי בדיקה של שעה לא הגיעו לפתרון הבעייה.

שאלתי את נציג השרות למה לא בצעו ניקוז שמן בלם לגלגלים האחוריים?

התשובה הייתה שאת הערות שלי אשמור לסוף הטיפול.

שכנראה ישתמשו בליפט ואחר כך יעשו ניקוז לגלגלים מאחורה

תשובה מטומטמת אם הנציג היה אומר לי שאולי שכחו אז ההיתי מקבל את דבריו למרות שכל הזמן הזה הליפט היה פנוי.

אחר מכן העלו את הרכב על ליפט וביצעו ניקוז שמן בלמים מכל 4 הגלגלים.

נגשתי לנציג השרות ואמרתי שאם הם לא מוצאים את התקלת הטורים זה לא קריטי.

נציג השרות שיחררו את הרכב והגישו לי חשבון.

ששאלתי את נציג השרות למה שיחררתם את הרכב בלי לפרק גלגלים ולבדוק רפידות בלם?

תשובתו הייתה שאני אמרתי לא לגעת בתקלת הטורים.

אמרתי לנציג הרכב היה פעמיים על הליפט בשום שלב לא השכלתם לפרק גלגלים ולבדוק את רפידות הבלם

כמו כן אם לא ההיתי מזכיר לכם שלא התבצע החלפת נוזל בלמים ב4 הגלגלים ההיתם משחררים את הרכב עם החלפת נוזל בלמים רק בגלגלים הקידמיים

יצאתי מהמוסך בהרגשה רעה.

אני לשם כבר לא אחזור.

 

אבל מה קורא לאדם שלא מבין ויושב בחדר המתנה ושותה קפה ורואה טלוויזייה?

פורסם

לגבי הסירקולציה של שמן הגיר עם המכונה - שמעתי פעם שמועה שזה בעצם "מזימה" של המוסך כדי לדחוף לך עוד 3 ליטר שמן גיר במחיר מופקע, והוראות היצרן הן באמת החלפה חלקית של מה שיוצא מבורג הריקון.

אשמח לדעת מה נכון ומה אגדה...

פורסם (נערך)

1.המוסך לא נמצא בבאר שבע

2. לפי התשובה של נציג השרות יש בגיר 7 ליטר ומחליפים רק 4 ליטר לפי הוראות הייצרן.

נשמע לי מוזר הרי רוקנו 4 ליטר שמן והכניסו 4 ליטר שמן נקי ביחד עם 3 ליטר שמן שהיה צריך להחליפו

אבדוק ביום א אם מחלקת השרות של היבואן והעדכן.

עריכה אחרונה על ידי רונן שחפ
פורסם

חלק מהשמן נמצא בממיר המומנט. תמיד עושים כך אבל אם אתה מזכיר מכונה... יתכן ואתה צודק.

אצלי בפונטו ספייס הוצאתי כמות גדולה בהרבה של שמן גיר רציף מאשר המיכל שמן החדש ולבסוף נזקקתי ל2 מיכלים!

פורסם

לפי המוסך יש להחליף שמן גיר ב626 אבל לא לבצע שטיפת מערכת.

אבל לא רק על זה התלוננתי כל הטיפול ברכבי מההתחלה לא נראה טוב.

לא ביצעו ניקוז שמן בלם בגלגלים האחוריים אם לא ההיתי מעיר על כך.

שלא נדבר שיצאתי מהמוסך בלי בדיקת בלמים

להזכירכם מוסך מורשה מטעם היבואן.

 

פורסם

הבעיה שאתה נכנס למוסך מורשה מטעם היבואן אתה יודע שהמחיר יצא יותר גבוה ממוסך שאינו מורשה ייצרן והעבודה תתבצע לפי הספר רק נדמה לך

אין ברשותי את ספר הרכב אם יש לך אשמח ותעלה אותו לאתר.

בגלל זה אברר יום א לגבי התנהלות המוסך בקשר לטיפול.

פורסם

אני טיפלתי ב-626 שהייתה לי מספר פעמים במוסך יד מרדכי שהוא מוסך רשת של דלק מוטורס והייתי מאוד מרוצה.

השירות שם מאוד אישי, כולם סופר נחמדים, המחירים סבירים והמוסך נראה ומרגיש כמו בית מרקחת.

הניסיון שלי הוא מלפני 3 וחצי שנים, היום קרובי משפחה מטפלים שם בפוקוס שלהם ומאוד מרוצים.

 

אם המוסך לא רחוק ממך ואתה מחפש מוסך של היבואן אני ממליץ על יד מרדכי.

×
×
  • תוכן חדש...