Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי ספר של שנת 2000, זה אותו דגם בעיקרון למרות שעבר מתיחת פנים קלה, אני אעלה יותר מאוחר את לוח הטיפולים.

כתוב שם רק לבדוק את מפלס הנוזל פעם בכמה זמן.

פורסם

באפשרותך לסרוק את ספר הטיפולים ולהעלות לכאן.

לפי מוסך מורשה אשדוד יש להחליף 7 ליטר שמן גיר ע"י שטיפת המערכת.

לפי מוסך מורשה אשקלון יש להחליף כ 4 ליטר שמן גיר.

מה נכון אשאל ביום א

פורסם

אני לא בטוח אבל אצלי לפחות. אם רוצים להחליף את כל השמן גיר אוטומטי ישנם שתי דרכים לעשות כן: 1.לשאוב עם מכונה. אבל את המכונה הזאת היום כבר קשה עד בלתי ניתן להשיג כנראה מסיבות כספיות שאף אחד לא מחליף היום שמן גיר.

2. לפרק אגן שמן גיר אוטומטי. להוריד פילטר גיר. לפרק ציריות ואז הכל יוצא. אבל גם את זה אף אחד לא יעשה כנראה גם משיקולים כספיים.(מטורפים לעניין כן יעשו...אני למשל...).

מסקנה: רד מזה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

לא נכון

אם מורידים את הפליטר של הגיר לא כל השמן יוצא כי שמן כמובן כלוא בתוך הממיר מומנט 3 4 ליטר

אם רוצים להחליף את הכל אז הכי קל להחליף פעמיים שלוש או דרך צינור הקולר שמן החיצוני אם יש כזה

פורסם
לפרק אגן שמן גיר אוטומטי. להוריד פילטר גיר.
מה הסיפור? כשביצעתי את החלפת הנוזל ההידראולי בפעם האחרונה אז כל הסיפור לקח פחות מחצי שעה (כולל ניקוז ממיר המומנט). בהחלפת נוזל הידראולי יש להחליף גם את הפילטר בכל מקרה ולבדוק שבבים על המגנט בתחתית האגן.
פורסם

הבעיה היא שמוסך אחד טוען שמחליפים את כל השמן גיר כ7 ליטר כולל שטיפה אבל לא נוגעים בפילטר כי צורך להחליפו.

ומוסך שני טוען שיש להחליף רק 4 ליטר.

ושניהם מוסכים מורשים של היבואן מאזדה.

פורסם

המשך חוויות ממוסך מורשה.

ביום א בתאריך 14\10\19 התקשרתי למוסך מרכזי בניר צבי מחלקת שרות לקוחות וסיפרתי על החוויה במוסך.

הנציג קישר אותי עם בעל המוסך ובעל המוסך אמר לי שאשלח לא את פרטי הסיפור והוא יבדוק במצלמות ויחזור אלי באותו יום.

כמובן שהיום יום רביעי בבוקר ואף אחד לא טרח לחזור אלי.

הרמתי טלפון למוסך ומנהל העבודה דיבר איתי וטען שהמוסך היה בסדר לגבי ההתנהלות ברכב שלי.

1.להזכירכם אחרי שוודאתי פעמיים מול נציג השרות שהחלפת שמן גיר תתבצע ע"י מכונה.

בפועל ריקון שמן הגיר התבצע רק מהקרטר של הגיר.

2.אחרי שהחליפו שמן בלמים רק מהגלגלים הקידמיים והרכב ירד מהליפט והוסע לצד השני של המוסך.

רק אחרי שאני הערתי שלא החליפו שמן בלמים גם מהגלגלים האחוריים העלו את הרכב על הליפט והחליפו שמן בלמים ב4 הגלגלים.

3.והחמור מכך לא פתחו גלגלים כדי לבדוק בלמים.

 

בתאריך 14\10\20 נכנסתי למוסך מורשה מאזדה ביד מרדכי לבדיקת בלמים.

ושם נמצא כי צלחות קידמיות יש להחליפם 19מ"מ עובי ורפידות קידמיות גמורות ויש צורך להחליפם.

יש לציין שהשרות היה מצויין והעבודה היתה מיקצועית.

פורסם

לא סתם המלצתי על יד מרדכי, שירות אישי מעולה ומקצועיות ורצינות בטיפול ברכבים ובמענה לשאלות ובעיות שמעלה הלקוח.

×
×
  • תוכן חדש...