Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברה,

 

אני מעוניין לקנות רכב רנו פלואנס דיזל אוטומט חדש בליסנג, כדאי לדעת שאני רוצה לנסוע כל יום הלוך חזור מכביש שש 400 ק"מ, וזה יוצא כ- 80 אלף ק"מ בשנה, ועל סמך זה יש לי כמה שאלות:

 

1. האם נמצא חברת ליסינג שיכולה לתת לי הרכב הזה לשנה אחת בלבד כי אם הלכתי על שנתיים אני הורס את הרכב, לכן אני מעוניין להשתדרג כל שנה לרכב חדש תמורת תשלום קבוע חודשי בלי מקדמה?

 

2. מה צריכת הדלק האמיתית לפי דעתכם לרכב החדש הזה אם כל יום נוסע רק בינעורני במהירות כ- 120 קמ"ש ?

 

3. האם יש כמה סוגים של גירי אוטומט? אם יש נא לציין ולגיד מה כדאי לבחור מנושא צריכת דלק נמוכה.

 

נא עזרתכם חברה,

אחלא פורום.

 

תודה מראש

פורסם

1. לא יודע.

2. 1:20 לפחות.

3. לא, לדיזל יש רק רובוטי או ידני.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

תודה רבה, אבל קראתי בפורום הזה אחרי סקירה שיש כמה סוגים של גירי אוטומט.

 

יש משהו שיכול לתת עזרה?

פורסם (נערך)

נראה לי שעם נסועה שנתית גדולה כל כך, כדאי להתייעץ עם מספר בעלי מוניות לגבי כלי רכב מומלצים בסדר גודל של הפלואנס.

הם מנוסים בעלויות רכישה, אחזקה ומכירה.

 

אני מציין זאת רק בגלל שבנוסף לעובדה שקניית רכב חדש ומכירתו אחרי שנה גוררת ירידת ערך גדולה מאוד, במקרה שלך מתווסף לעניין ק"מ גבוה מאוד במעמד המכירה...

 

לפי המפרט באתר של רנו ישראל, את דגמי הדיזל ניתן לרכוש עם גיר ידני או רובוטי כפול מצמדים, שניהם עם 6 הילוכים.

 

בהצלחה,

אלי

עריכה אחרונה על ידי Eli R

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

פורסם

1. בוודאי שיש חברת ליסינג כזאת, השאלה היא רק המחיר. עסקה לשנה אחת יקרה יותר מעסקה לשנתיים או שלוש. למרות שבכלל, בקילומטראז' שלך כל עסקה תהיה יקרה יחסית.

2. בסביבות 18 קילומטרים לליטר.

3. בפלואנס דיזל יש שני סוגים של גירים - ידני ורובוטי כפול מצמדים EDC ("אוטומט"). צריכת הדלק הנמוכה יותר מתקבלת כמובן בגיר הידני, אבל ההבדל לא גדול במיוחד. בוא נגיד שבידני תוכל לגרד עוד קילומטר לליטר פלוס מינוס.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אם אתה נעול על רנו פלואנס אז ליס4יו היא כנראה חברת הליסינג הראשונה שאתה צריך לבדוק. הסיבה פשוטה - היא בבעלות קרסו מוטורס שהיא גם היבואנית של רנו, כך שהפלואנס היא "מותג הבית" שלה.

חוץ מזה, נסה גם אצל אלדן. לא בגלל שהם זולים במיוחד, אלא בגלל שיש להם שירות טוב.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לא אני לא נעול רק על פלואנס, האם אתה ממליץ על רכב אחר?

 

התקשרתי לחברת ליס4יו ואמרו לי שאפשר כל שנה להשתדרג לרכב הבא אבל בפריסת כל מחיר הרכב לשנה עם מקדמה וזה יוצא לפחות 6000 אלף בחודש וזה כמובן בלתי אפשרי !!

 

מה לעשות?

פורסם (נערך)

אם אלו ההצעות שאתה מקבל כבר עדיף לך לקנות פלואנס חדשה באופן הרגיל, לנהוג בה שלוש שנים, למכור בכמה שתמכור ולעבור לבאה.

מאחר ואת האחריות תשרוף כבר אחרי שנה וקצת ואת הרכב תמכור עם כרבע מיליון ק"מ, עדיף לך ללכת על גיר ידני. פחות סיכוי לבעיות במהלך תקופת הבעלות ויותר סיכוי למכור בסוף התקופה.

 

כי אם הלכתי על שנתיים אני הורס את הרכב

אין שום סיבה שרנו פלואנס דיזל ידנית תהרס בגלל נסיעה בינעירונית של רבע מיליון ק"מ.

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
פורסם

בקילומטרז' כזה אתה מדבר על ליסינג תפעולי מלא ואז לא מעניין אותך הנושא של בלאי (הם עושים הכל).

 

קח הצעות מכמה חברות ליסינג ובחר בטובה ביותר עבורך. שים לב רק לאותיות הקטנות בחוזה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לא אני לא נעול רק על פלואנס, האם אתה ממליץ על רכב אחר?

 

התקשרתי לחברת ליס4יו ואמרו לי שאפשר כל שנה להשתדרג לרכב הבא אבל בפריסת כל מחיר הרכב לשנה עם מקדמה וזה יוצא לפחות 6000 אלף בחודש וזה כמובן בלתי אפשרי !!

 

מה לעשות?

כמו שכתבו כאן, כנראה שביקשת הצעה לליסינג פרטי/מימוני/"חצי רכב"/הכנס-כאן-שם-שיווקי-מקורי-כלשהוא.

בקילומטראז' כזה זה לא משתלם. אתה צריך לבדוק השכרה ארוכת טווח או ליסינג תפעולי קצר.

 

אני לא חושב שיש רכב אחר שיתאים לך יותר. בקילומטראז' כזה לצריכת הסולר יש חשיבות קריטית קריטית קריטית וכל קילומטר לליטר משמעותי מאוד בסוף השנה בחשבון הדלק. הפלואנס היא אחת מהמכוניות היותר חסכוניות בשוק, אולי סיטרואן C3 פיקאסו ידנית או C3 רגילה (לא פיקאסו) רובוטית יוכלו להציע צריכת דלק דומה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
כמו שכתבו כאן, כנראה שביקשת הצעה לליסינג פרטי/מימוני/"חצי רכב"/הכנס-כאן-שם-שיווקי-מקורי-כלשהוא.

בקילומטראז' כזה זה לא משתלם. אתה צריך לבדוק השכרה ארוכת טווח או ליסינג תפעולי קצר.

 

אני לא חושב שיש רכב אחר שיתאים לך יותר. בקילומטראז' כזה לצריכת הסולר יש חשיבות קריטית קריטית קריטית וכל קילומטר לליטר משמעותי מאוד בסוף השנה בחשבון הדלק. הפלואנס היא אחת מהמכוניות היותר חסכוניות בשוק, אולי סיטרואן C3 פיקאסו ידנית או C3 רגילה (לא פיקאסו) רובוטית יוכלו להציע צריכת דלק דומה.

 

 

בוקר טוב

ממה שאני שומע מאנשים שנוסעים בכביש שש הרבה,צריכת הדלק אכן 1-20

לגבי הגיר-זהו הגיר היחיד שקיים חוץ מידני,אבל האמת היא שהוא אמין מאוד ואין לו כמעט תקלות.

אני באמת ממליץ למי שנוסע הרבה על הרכב הזה.

אם יש לךעוד שאלות אשמח לענות בהצלחה

פורסם

בגלל הקילומטראז' הגבוהה, מה דעתכם ללכת על ליסינג פרטי מיד שניה ורכב הזה יהיה בעל קילומטראז נמוך יחסית לשנתו ואז אחרי שנה ונסיעה של 80 אלף ק"מ יהיה רכב עם קילומטראז סביר למכירתו?

×
×
  • תוכן חדש...