Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני מעוניין להחליף מד בעצמי

במידת האפשר - למישהו יש ניסיון בזה ?

 

( אני מניח שהבעייה במד עצמו

ולכן אולי כדאי לי להחליף אותו

אלא אם כן זה באמת משהו אחר למשל .. )

עריכה אחרונה על ידי Maor Parizat
פורסם

עולה יורד תלוי מתי מתחשק לו

אם אני נותן גז פתאום מתחיל לרדת

מפעיל מזגן זה יורד

נוסע בלי מזגן חוזר לעצמו ..

יש הסבר הגיוני לזיוף הזה ??

ירידות ועליות משתנה איך שבא לו

פורסם

תסתכל זה נראה לי תקין כי הדלק זז במיכל.

מהשרשורים הקודמים שפתחת לדעתי אישית כל תקלה שלא קשורה למצב הטכני והבטיחותי אפשר לא לתקן ישירות אלא לחכות.

אני כבר שנתיים נוסע עם מד הנסועה הקטן שלא מתאפס בלחיצה.

פורסם (נערך)

אצלי הכל מתפקד,

בלמים קדמיים מחליף בקרוב

בלמיים אחוריים ובולמים יותר מאוחר

את כל החוץ סידרתי ( חלונות ידיות )

מצבר, רדיאטור, מזגן + גיר ( בעלים קודמים *)

אפילו טיימינג עשיתי לו :(

גם השקעתי במערכת חדשה ב 1100 ש"ח :)

 

לא ימכור אותו עכשיו

גם אם יציעו לי את כל הכסף עליו

עשיתי אותו בובה

עריכה אחרונה על ידי Maor Parizat
פורסם (נערך)

בגלל זה אני אומר לך קח לך תקופה שבא תהנה (עד כמה שאפשר ליהנות מסוזוקי) ורק אז תיכנס לתקלות פנים או כאלה שמציקות בעין.

בטח שלא תמכור אותו עכשיו שפכת עליו כמה אלפיות טובות מגיע לך ליהנות מהרכב.

תבדוק כמה לוקחים על החלפת מצוף דלק,גם כן צבי שלח לך ספרות טכני תיעזר בה.

לדעתי חלונות יותר קריטי.

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
פורסם

אתה יכול להשתמש במד המרחק לצורך תדלוק .

לא מעירים כלב ישן .

כשמתחילים לתקן תקלה , אינך יודע מתי תסיים .

יכולה להופיע נזילת דלק , יכול להישבר בורג ועוד מיני הפתעות .

תהנה מהאוטו וסע בדרכים טובות .

×
×
  • תוכן חדש...