Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

לחבר גנבו את הרכב(קורולה שנת 95) לפני כמה ימים ובזמן המילוט מהשוטרים נכסנו ברכב מאחור.

הגנבים נעלמו(כל הכבוד למשטרת ישראל) והרכב נגרר לתחנת משטרה כלשהיא במצב לא ידוע.

לרכב ביטוח חובה וצד ג" בלבד(מחירון סביבות 10K).

את מי תובעים? את מי תובע נהג הרכב שנכנסו בו?

נראה לי מקרה ממש בעייתי,מצד אחד אין אשמים כי הם נעלמו ומצד שני יש שני רכבים פגועים.

 

החבר מדבר כל יום עם התחנה וכל פעם מסבנים אותו שהאוטו במגרש X ויום לאחר מכן במקום Y ושניתן יהיה לגשת אליו רק עוד 4 ימים(כאילו שמישהו שם עושה עליו זיהוי פלילי).

 

תודה.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

על הנזק שהם גרמו לרכב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

"כל הכבוד למשטרה"...??!! תגיד לי,אתה חי בסרט פעלולים או מה? נראה לך שהמשטרה תירה בראש של הגנב כדי לחסל אותו ולתפוס אותו? או שפשוט חשבת שהשוטרים ינופפו לגנב לשלום ולא ירדפו אחריו כדי שהרכב לא ינזק?? לא כל מרדף נגמר בתפיסה של הגנב. מדובר בכנופיות מאורגנות מאוד, אלימות מאוד שמבחינתם גם להרוג שוטר או לדרוס אותו מתקבל על הדעת. תגיד תודה למשטרה שהרכב אותר ונתפס ולא פורק לחלפים במשחטה. אם הגנב היה נתפס זה היה מצוין, אבל לא בכל מרדף זה קורה. צא מהסרט שאתה נמצא בו.

פורסם

לא שאלתי פה שאלה על התנהלות המשטרה...

אשמח לתגובות רלוונטיות לשאלה.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

מכיון שלחברך יש רק ביטוח צד ג', הוא לא יפוצה על הנזק שלו.

בעל הרכב השני שנפגע לא יכול לתבוע את חברך או את הביטוח של חברך מכיון שהנהג הפוגע נהג ללא היתר, אם יש לו ביטוח מקיף יכול לתבוע את הביטוח שלו אם יש לו רק צד ג' - אכל אותה.

פורסם

אך חברי לא נהג ברכב,מדוע שהוא ישלם על הנזק שנגרם לו ע"י הגנבים?

כמובן מבחינה חוקית,

האם יוכל לתבוע את הגנבים בנזק? (תאורטית כמובן).:cry:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
אך חברי לא נהג ברכב,מדוע שהוא ישלם על הנזק שנגרם לו ע"י הגנבים?

כמובן מבחינה חוקית,

האם יוכל לתבוע את הגנבים בנזק? (תאורטית כמובן).:cry:

 

גם המשטרה/המדינה לא נהגה ברכב, למה שתשלם לו?

תיאורטית אני מאמין שיוכל לתבוע את הגנבים, פרקטית כסף הוא לא יראה.

 

אני גם מבין את הבאסה בכך שהיה ניסיון גניבה ועכשיו יש לרכב נזק, אבל לצערו זו המטרה של ביטוח גניבה - לכסות על גניבה או נזקי גניבה, ואם אין לו כזה אז אין יותר מידי מה לעשות.

זה בסדר, יש גם כאלו שמסורים לקורולות שלהם כאילו היו בנות משפחה ולא חתיכות מתכת ופלסטיק כמו מיקסר למשל. הענין הוא שבאלפא משום מה זה גם נראה הגיוני.
:wink:
פורסם
שלום רב,

לחבר גנבו את הרכב(קורולה שנת 95) לפני כמה ימים ובזמן המילוט מהשוטרים נכסנו ברכב מאחור.

הגנבים נעלמו(כל הכבוד למשטרת ישראל) והרכב נגרר לתחנת משטרה כלשהיא במצב לא ידוע.

לרכב ביטוח חובה וצד ג" בלבד(מחירון סביבות 10K).

את מי תובעים? את מי תובע נהג הרכב שנכנסו בו?

נראה לי מקרה ממש בעייתי,מצד אחד אין אשמים כי הם נעלמו ומצד שני יש שני רכבים פגועים.

 

החבר מדבר כל יום עם התחנה וכל פעם מסבנים אותו שהאוטו במגרש X ויום לאחר מכן במקום Y ושניתן יהיה לגשת אליו רק עוד 4 ימים(כאילו שמישהו שם עושה עליו זיהוי פלילי).

 

תודה.

1. אין לך את מי לתבוע על הנזק לרכב

2. גם אם היו תופסים את הגנבים והייתה תובע אותם גם לא הייתה מקבל אגורה מאחר והם תושבי שטחים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא הבנתי משהו-

רשמת שנכנסו ברכב מאחור?

מי נכנס במי?

השוטרים בגנבים?

מישהו אקראי בגנבים?

הגנבים במישהו אקראי?

פורסם
1.

2. גם אם היו תופסים את הגנבים והייתה תובע אותם גם לא הייתה מקבל אגורה מאחר והם תושבי שטחים

 

אולי בדואים. תושבי שטחים לא גונבים קורולה 95.

  • ספונסר פורום
פורסם

איל לך מקיף ,כך שחברת הביטוח שלך תשלם לצד ג' במקרה של תביעה ,ואתה תתקן את רכבך על חשבונך .

אם צריך עזרה תתקשר אולי יש פתרון יצירתי לנזק ברכבך .

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

×
×
  • תוכן חדש...