Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נוסע בדצמבר לאמסטרדם עם החברה זה יוצא על חג המולד, מה כדאי לעשות באמסטרדם במשך שבוע והאם מישהו היה במלון Eden ויכול לתת חו"ד.

 

תודה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

ממליץ לך להתחיל ללמוד את המדריכים.

תביא בחשבון שאמסטרדם עצמה די קומפקטית, ומספקת תעסוקה ל-3-4 ימים בלבד. ממליץ לך לתכנן גם גיחות מחוץ לעיר - למשל להאג או אתרים אחרים בהתאם לתחומי העניין שלך. אם מדובר בערים אתה יכול להתבסס על הרכבת, אם מחוץ לעיר בחן שכירת רכב.

שים לב שאתה נוסע בעונה לא כל כך טובה - צפה מזג אויר לא נוח (קר וגשום, אפשרות מסוימת לשלג), בהתאם לכך הכן מספיק אתרים סגורים (מוזיאונים וכו').

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הייתי פעמיים בהולנד,

איפה כדאי לבקר:

1. מוזיאון אנה פרנק

2. מוזיאון מדאם טוסו

3. הרחוב הראשי של אמסטרדם

4. מומלץ לעשות גיחה לכפר הדייגים זאחנזן (לא יודע איך לכתוב את זה), יש שם גם אחלה של גבינות ויש את הנעליים המקומיות מעץ

5. אפשר לעשות שייט

6. לחובבי הפארקים - ממליץ על SIX FLAGS או אפטלינג

7. אם תשכור רכב, אתה יכול לעשות גיחה לבלגיה, מדובר על נסיעה לא ארוכה

8. מיני הולנד, מקום נחמד למדי

9. לחובבי התעופה - מרפסת ספוטינג מדהימה ופינות צילום מעולות

 

אני מניח שיש עוד דברים, אבל זה מה שעולה לי בראש כרגע.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

סעיף 4 - Zaanse Schans. ואם כפרי דייגים - גם Volendam ו-Marken (הסמוכים זה לזה).

סעיף 6 - בתנאי שמזג האויר מאפשר.

סעיף 7 - אפשר גם ברכבת. יש רכבת ישירה מאמסטרדם לבריסל (נדמה לי כל שעה) - יש מהירה ויקרה ויש רגילה שאינה כל כך יקרה. אבל לדעתי עדיף להתמקד בהולנד .

סעיף 8 - "מיני הולנד" (כמה ישראלי - אתה חושב על לטרון, המקום קרוי Madurodam) - נמצאת בפאתי האג, ומשתלבת ביום בעיר זו.

הולנד מלאה ערים עתיקות ויפות - למשל Delft ולמיטב זכרוני גם Gouda (זו שנתנה את שמה לגבינה). בכיוון ההפוך - צפון מערבה מאמסטרדם - Hoorn (שמשמה נגזר "כף הורן" בארץ האש) ו-Enkhuizen. עוד מקום מומלץ - אבל כבר יותר מרוחק - Arnhem שבמזרח עם המוזיאון הפתוח וגן החית הענק - אבל, כאן כבר מדובר במרחק די גדול ואתרים פתוחים, מתאים רק אם באמת יש יום פנוי ומזג אויר טוב. בכלל - לגבי כל האתרים שציינתי כדאי לבדוק במדריכים אם יש לכם עניין בהם ולתכנן בהתאם לתחבורה ולמזג האויר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא זכרתי איך קוראים לזה, אכן מדורדם זה השם :oops:

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אם זאת פעם ראשונה בעיר ואתם לא בקטע של סקס וסמים - אין מה לעשות בעיר שבוע ימים. אל אחת כמה וכמה בקריסטמס.

מזג האויר לא הכי נעים, למרות שלא כזה קר.

מלון עדן, אם אני לא מתבלבל, נמצא מאחורי רמברנדט פליין מול וואטרלו על התעלה של סינגל. מיקום סבבה לגמרי. המלון פשוט. אינטרנט חינם רק בלובי.

פורסם

אם אתם חובבי אומנות, מוזיאון ואן גוך הוא חובה. יש בצמוד לו גם מוזיאון לאומנות מודרנית - שם לא הייתי.

יש מוזיאון צילום קטן, אבל מצויין, בשם Foam.

 

בסביבות אמסטרדם עשיתי טיול אופניים נחמד באיזור העיירה נארדן, אם כי בחורף אני חושב שהקטע של האופניים פחות מוצלח. עדיין,המקום יפה ופסטורלי (ראה תמונה).

 

מכיוון שאתם שם בקריצמץ, הייתי מחפש פעילויות יחודיות לתקופה זו של השנה. בוודאי שיש הרבה כאלו למקומיים.

P3310685-2.jpg

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מומלץ לאכול גבינה.

מומלץ לבקר בחנות התה והקפה אם איני טועה מול בית אנה פרנק.

מומלץ לטייל ברובע יורדן הסמוך ולעכל את הגבינה.

מומלץ לבחון את השרותים במסעדת שוורצאשיפ או משהו כזה[כבשה שחורה].

מומלץ לאכול עסקית באותה מסעדה בהנחה שעדיין קיימת.

מומלץ לשוט ולהרגיע את הבטן.

מומלץ לגשת למוזיאון רמברנדט או למבשלת אמסטל- לפי הטעם.

אין באמסטרדם כמעט כלום שיהיה נורא להפסיד, מאידך מאוד כיף לעשות שם כלום. באווירה נינוחה.

פורסם

[פנדוב - אני כמעט מסכים אתך, חוץ מאשר לגבי האוירה. אמסטרדם עמוסה מאד בזרים וכל מיני טיפוסים לא נעימים עד מפחידים. השמועה אומרת שרוטרדם יותר גרועה, אבל לא הייתי שם כבר 34 שנים.

הוזכרה Naarden - גם היא זכורה לי מלפני המון שנים, אבל בעצם מדובר במה שבאמת יפה בהולנד - אזורים כפריים פחות מתויירים, שבנויים לפי האופי ההולנדי: מאד מסודרים ומטופחים. הבעיה, כפי שכבר צויין - מזג האויר שעלול לקלקל את כל התכניות. הביקור האחרון שלי בהולנד היה בפברואר לפני כ-10 שנים, שבה אמסטרדם היתה מושלגת, ובטיולים הרוח הקפיאה אותי למרות שהייתי מצוייד בביגוד מתאים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מלון עדן ממוקם במיקום מאוד מרכזי, בכיכר של כל המועדונים, המלון עצמו ברמה גבוהה, אני ממליץ לשמור על החפצים כי נגנב לידידה שלי ביום הראשון שם כל הכסף (מהתיק בחדר,חשד במנקה אבל אין מה לעשות בנידון)

 

מוזיאון היייניקן מומלץ מאוד.

 

אל תדאג, לא תלך שם לאיבוד ולא יחסר לך מה לעשות, יש מדריכי טיולים ויש בהם את כל המידע הנחוץ, העיר תספק לך כיף למספר ימים, שבוע זה אובר.

פורסם

עוד משהו - אם אתה מגיע לבלגיה, מומלץ מאוד לשבת בבית קפה מקומי, לאכול את הוופל הבלגי האמיתי ולא כל החיקויים הזולים שיש בארץ שלא משתווים אפילו במעט למקור.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הבנתי שהאג זה 50 ד"ק מאמסטרדם ברכבת ואני יותר מרוצה להגיע למוזיאון רכב שם.

יש איזה שהוא אתר שאפשר לחשב כמה עולה נסיעה ממקום למקום ואיפה עולים ואיפה יורדים?

בעיקרון 5 ימים באמסטרדם עלו יותר משבוע,בגלל זה לקחתי חופשה יותר ארוכה.

אשמח גם להמלצות לאטרקציות מחוץ לאמסטרדם בזמני נסיעה סבירים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

עוד מקום, שנזכרתי בו מטיול שעשינו להולנד ב2003 הוא ארמון המלכה, מקום מפואר ששווה לראות, ויש שם גם כמה רכבים ישנים ושמורים (כיאה לאירופאים), לא רחוק משם נמצא פארק הקופים ששונה מכל גני החיות שתראה בארץ, כיאה למערב אירופה הכול מושקע ומטופח.

 

המקום סמוך לעיירה גרמנית, כך שניתן לחצות את הגבול, אם אני זוכר טוב ואם זה לא השתנה מדובר על עיירה פטורה ממכס (סטייל אילת מבחינת המחירים כנראה).

יש לציין שהולנד לא זולה במיוחד, אך גם לא הכי יקרה שביקרתי בה במערב אירופה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...