Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ככה עקב ייאוש בחיפוש קומפוננטים של 4 אינץ טובים החלטתי לקבל את עצתו של גל(BLACKMAZDAF) ולעשות עבודה קשה(או קלה כל זאת נדע בהמשך) בלבנות קיקפאנלים..

 

אוטו : TOYOTA HILUX (טנדר)

מערכת נוכחית:

HU : KENWOOD KDC7018 MP3

 

FS : KENWOOD 90W PEAK 4INCH

 

SUB : ROTWIELER 350 PEAK 80RMS 6.5INCH נדמה לי

 

AMP : חברה לא ידועה 2 יציאות עם קרוס פנימי 3 מצבים OFF 80HZ 150HZ

 

AMP2 : SHAREWOOD 240RMS 4 יציאות (לא מחובר כרגע)

 

 

 

כרגע המגבר הראשון מחובר רק לסאב ומוציא צליל לא רע בכלל ........

עד עכשיו רציתי לשים קומפוננטים של 4 אינץ בדש בורד אבל כבר התיאשתי מלחפש .

 

אז אני מעביר את הכדור אליכם תמליצו לי על קומפוננטים טובים עד 6.5 אינץ ומאוד ממולץ גם במחיר של עד 1500 שקל בערך(את ההנחה אני כבר ישיג אחרי זה :) )

 

עכשיו השאלה גם אם אני יכול לחבר קומפוננטים לאותו מגבר של הסאב כי לא נראה לי שיש לי מקום לחבר את המגבר השני כי הוא ענק.

 

יאללה אנשים אני מחכה להמלצות

פורסם

סחתיין על היוזמה - ואני בטוח שלא תתחרט.

לגבי המגבר - מכיוון שלא ציינת איזה הוא, לא ניתן לדעת אם ניתן או לא לחבר אותם.

לעומת זאת - SHERWOOD קצת יותר ידועה, אמנם לא חברה טובה במיוחד, אבל לא רעה

בזמנו היו משתמשים רבים ברכיבים הללו...

 

גל

פורסם

אני יכול להגיד לך דבר אחד

 

אם הם רשום על השרווד 240W זה 240W בול ! הם נותנים נותנים פיקס.

 

אז זה המגבר הישן הכסוף עם המאורר למעלה......

 

זה מגבר יותר חזק מהפלטיניום אהדיו ! גם בגישור.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

×
×
  • תוכן חדש...