Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סובארו אימפרזה 2004, כמו לחצי מהסובארויים בשנתונים האלה

יש לי חורים איפה שצריך להיות הפנסי ערפל.

האם דבר כזה מתאים לי לרכב:

http://www.ebay.com/itm/UNIVERSAL-BUMPER-BLUE-HALO-FOG-LIGHTS-LAMP-PONTIAC-SCION-SUBARU-TOYOTA-VW-/371100175612?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Year%3A2004%7CMake%3ASubaru%7CModel%3AImpreza&hash=item56674b4cfc&vxp=mtr

 

?ואם לא אז מה כן?

פורסם
זה ממש לא מה שאתה צריך ,

בקישור זה פנסי ערפל אוניבסלים

אתה צריך ספציפי לרכב שיש לך

לדוגמא http://www.ebay.com/itm/291189529972

כן את אלה גם ראיתי השאלה אם יש משהו במחיר שפוי??

אין לי בעיה גם שלא יהיה פנסי ערפל שיהיה הכיסוי שיש במקום, פשוט האוטו נראה ככה זוועתי

ולהוציא 700 שח או 500 שח על פנסי ערפל או כיסוי נראה לי מטורף

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

שלום!

הכיוסיים בלינק באים בצבע שחור, וגם חוץ מ-230 ש"ח מחיר יש עוד עלות 60 דולר עבור המשלוח. נראה לי קצת יקר...

אולי יש דרכים אולי יותר זולות להשיג כיסויים כאלה? אולי מפירוק?

 

תודה רבה

עריכה אחרונה על ידי dima_vy
×
×
  • תוכן חדש...