Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתקשה להחליט seat leon 1.8 fr vs vw polo gti 1.4 vs seat ibiza 1.4


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אבל כמה דברים שמפריעים לי ב 208 אחד זה ידני וגם אם אני מתרגל אז יש תביעה

תחשוב לפני שאתה לוחץ על מקש האישור. אני מאוד מקווה שזה לא מה שאני חושב שזה...

פורסם

כבעלים של Polo GTi, אנסה להיות אובייקטיבי:

 

1. GTI - רכב מצויין מכל הבחינות, בקו וישר טיל בליסטי, בפניות צריך לדעת מה עושים (יש טובים ממנו).

2. קופרה - לכאורה אותו רכב, אבל נחות בכל פרמטר (פרט לאיבזור), ז"א - איטי יותר, פחות נוח, איכות חומרים הרבה בפחות טובה.

3. לאון FR - תכלס אחלה רכב, לדעתי לא חסר כח בשום שלב, אומנם קצת פחות ספורטיבית, אבל עם הרבה יותר פוטנציאל לשיפור.

4. Cleo RS - רכב פגז (אומרים שהגיר קצת איטי - לא מאמין שיפריע לך) - המגרעה הגדולה שלו היא המחיר בסביבות 180K - בכל מקרה מומלץ לעשות סיבוב.

5. כל השאר ידניות אז לא אפרט (פיאסטה, פג'ו GTI, קורסה OPC וכו').

 

תחליט מה יותר חשוב לך.

האבולוציה שלי:

Polo GTI 2013 -> Peugeot 208 GTi 2016 Manual

Mazda 3 2012 -> Seat Leon FR DSG 2010 -> Chevrolet Spark 2013

Peugeot 309 Manual 1991 -> Toyota Corolla (1992) automatic -> Mazda 3 2009

פורסם
תחשוב לפני שאתה לוחץ על מקש האישור. אני מאוד מקווה שזה לא מה שאני חושב שזה...

 

אתה הבנת מה כתבת? (אני לא - וכדאי גם להשתמש בסימני פיסוק פה ושם)

צודקים במאה אחוז לא הבנתי גם . אני פשוט רושם דרך הפלאפון ויש לי מתקן שגיאות אוטומטי .

אז ככה עשיתי נסיעת מבחן על ה 208 gti מבחינת כוח הרכב מעולה אבל יש לו חסרונות , למשל זה רכב ידני וזה בעיה בשבילי , וגם מבחינת ישיבה ונוחות .

הלאון מבחינת נוחות הרבה יותר נוחה , וגם מאובזרת מאוד ויש לה הרבה אופציות של שיפורים .

נשאר עוד נסיעת מבחן אחרונה לפני החלטה . פולו gti ביום חמישי אבל לא נראלי שזה מה שישנה את הדעה שלי .

מצטער שרשמתי ככה זה בגלל שאני רושם בפלאפון .

תודה לעוזרים

פורסם
כבעלים של Polo GTi, אנסה להיות אובייקטיבי:

 

1. GTI - רכב מצויין מכל הבחינות, בקו וישר טיל בליסטי, בפניות צריך לדעת מה עושים (יש טובים ממנו).

2. קופרה - לכאורה אותו רכב, אבל נחות בכל פרמטר (פרט לאיבזור), ז"א - איטי יותר, פחות נוח, איכות חומרים הרבה בפחות טובה.

3. לאון FR - תכלס אחלה רכב, לדעתי לא חסר כח בשום שלב, אומנם קצת פחות ספורטיבית, אבל עם הרבה יותר פוטנציאל לשיפור.

4. Cleo RS - רכב פגז (אומרים שהגיר קצת איטי - לא מאמין שיפריע לך) - המגרעה הגדולה שלו היא המחיר בסביבות 180K - בכל מקרה מומלץ לעשות סיבוב.

5. כל השאר ידניות אז לא אפרט (פיאסטה, פג'ו GTI, קורסה OPC וכו').

 

תחליט מה יותר חשוב לך.

 

כמה דברים:

1) מתרגלים להכל

2) כל עוד לא קנית משהו חזק יותר, זה לא ישעמם.

3) כמעט שכחתי אבל ה LEON FR החדשה זו לא הישנה ובמילים אחרות היא לא מתימרת להיות רכב ספורטיבי למרות הביצועים המצוינים.

 

לא נסעתי על הלאון ועל האיביזה אבל היה לי את הפולו שנתיים וחצי. מאוד נהנתי מהפולו למרות יכולות ספוריביות נחותות חוץ מהביצועים. אני מאוד סבלתי מהפולו מבחינת אמינות למרות שהיא היתה ליסינג אז לא היה אכפת לי כל כך. האם אין עוד רכבי ספורט קטנים עם גיר לא ידני? בכל מקרה, ולא שאני גיבור גדול כי גם אני סולד קצת מידני, צריך לזכור שברכב ספורט הילוך שני הוא גם הילוך כוח מה שאומר שאפשר לעבור פקק שלם בשני בלי להתעסק עם להעביר הילוך למעלה או למטה.

 

בהצלחה בכל מה שתבחר.

תודה רבה לכם עזרתם לי מאוד .

אני כנראה יבחר בלאון fr . אני קונה את הרכב לתקופה של 3 שניים ואז מחליף . הרכב הבא אני מקווה להנעה אחורית כמו המיאטה או סדרה 1 של במוו או כל דבר בסגנון .

כמו שרשמתי 90 אחוז אני לוקח את הלאון fr 1.8 ( בצבע שחור (: ) אבל אני יעשה נסיעת מבחן על הפלו gti כדי לדעת בוודאות שזה באמת הרכב שאני רוצה .

פורסם

קודם כל לדעתי אתה עושה טעות עם הצבע.

נכון ששחור נראה מצוין בהתחלה, אבל כל הקווים של הרכב נבלעים וזה בכלל לא מחמיא לרכב.

לדעתי תקח לבן פנינה ( לא יודע איך הם קוראים לסוג לבן הזה שלהם ) קודם כל זה יחמיא יותר לצורה של הרכב.

דבר שני יש לך כלכך הרבה שחור ברכב ( סאן רוף, חלונות מושחרים...) שפתאום זה נראה כאילו איו יותר מידי לבן על הרכב ( אני מקווה שאתה מבין למה אני מתכוון) .

בגדול לדעתי עשית את ההחלטה הנכונה. הרכב נראה מדהים מבחוץ ומבפנים, ואולי מכוניות אחרות נותנות יותר ספורטיביות על הכביש, אבל הרכב

הזה יותר נוח ליום יום.

בלי שום קשר, הפורד פוקס ST העיצוב ממש חצי כוח. הוסיפו לו קצת ניקלים וזה מזכיר את הסוזוקי אלטו ( הגזמתי :-P ? ) .

כנ"ל לגבי הפז'ו, ניחא היית מדבר איתי על ה RCZ החדשה.

שורה תחתונה, קח לאון לבן פנינה ( בד"כ רואים את זה על האודי החדשות או בפיאט 500 אבראט' ).

אוטו-מאניה :-)

×
×
  • תוכן חדש...