Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

מדובר ברכב לזוג + 1+ לברדור .

בוצע נסיעת מבחן והתרשמנו לטובה מהמרווח ,הנסיעה השקטה, האבזור אך לפני ההזמנה נשמח לשמוע דעתכם לגבי הרכב/ בטיחות/צריכת הדלק.

 

המון תודה

פורסם

מבלי להיכנס לרכב הזה,הכי רע שיש זה,שבשוק הליסינג יש ערמות ממנו וקניית רכב כזה כחדש היא התאבדות כלכלית כי מעבר לירידת הערך העצבנית שלו לאחר 3 שנים כמו רב הרכבים,תצטרך לעשות שפגט מטורף בשביל למכור כאשר חברות הליסינג יציעו לאנשים רכבים עם ק"מ ממוצע /נמוך,שהיו בליסינג פרטי+מימון שאינך יכול לתת כבן אדם פרטי.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

לפי דעתי האישית והבלתי מחייב :השאלה היא האם נסעתם גם על רכבים אחרים והרגשתם את הנסיעה של זה מול זה, מניסיון אישי עם הפורטה הנסיעה בו טובה עד שנכנסים לרכבים מקבילים אחרים, גילוי נאות: הקורולה 2007 שלי טובה יותר בכל פרמטר מהפורטה,נסיעה בפורטה זה כמו נסיעה בעגלת קניות,גם כשהיא חדשה, אני לא רוצה לחשוב מה יקרה אחרי שנה שנתיים על הכביש. בהצלחה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
.. גילוי נאות: הקורולה 2007 שלי טובה יותר בכל פרמטר מהפורטה,נסיעה בפורטה זה כמו נסיעה בעגלת קניות,גם כשהיא חדשה, ...

 

תובנה ספק מעניינת, ספק משעשעת.

אתה רציני?

 

כמו שכתבו לך.

1. תשווה לרכבים אחרים.

2. שוק שעשוי להיות בעייתי (אבל זה די נכון לרוב המשפחטומטיות)

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפי דעתי האישית והבלתי מחייב :השאלה היא האם נסעתם גם על רכבים אחרים והרגשתם את הנסיעה של זה מול זה, מניסיון אישי עם הפורטה הנסיעה בו טובה עד שנכנסים לרכבים מקבילים אחרים, גילוי נאות: הקורולה 2007 שלי טובה יותר בכל פרמטר מהפורטה,נסיעה בפורטה זה כמו נסיעה בעגלת קניות,גם כשהיא חדשה, אני לא רוצה לחשוב מה יקרה אחרי שנה שנתיים על הכביש. בהצלחה.

 

אתה לא רציני.

לי יש פורטה 2010,לדוד שלי קורולה 2005 (כמו 2007).

הפורטה טובה יותר בכל פרמטר.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

מדובר כאן בפורטה חדשה אם הבנתי נכון. ההשוואה לקורולה ישנה מיותרת מאוד ולא חושב שיש מקום להשוואה בכלל.

משפחתית מרווחת מאוד, אבזור סביר, יחידת כוח 1.6 עם גיר 6 הילוכים שמציעה ביצועים מספקים לחלוטין וצריכת דלק סבירה.

יש רכבים מעוצבים ממנה, יש מאובזרים ממנה ויש חזקים ומהנים יותר לנהיגה.

כחבילה משפחתית היא לא רעה בכלל.

מה שציינו לגבי חברות הליסינג זה נכון, הרכב נמכר לפחות ב-85% לחברות הליסינג ונמכר בהמון עיסקאות יד ראשונה 0 ק"מ במחירים אטרקטיביים מאלה של היבואן.

פורסם
מבלי להיכנס לרכב הזה,הכי רע שיש זה,שבשוק הליסינג יש ערמות ממנו וקניית רכב כזה כחדש היא התאבדות כלכלית כי מעבר לירידת הערך העצבנית שלו לאחר 3 שנים כמו רב הרכבים,תצטרך לעשות שפגט מטורף בשביל למכור כאשר חברות הליסינג יציעו לאנשים רכבים עם ק"מ ממוצע /נמוך,שהיו בליסינג פרטי+מימון שאינך יכול לתת כבן אדם פרטי.

ירידת ערך בקיה פורטה החדשה?

הרכב הזה כמו I35, ויש לו שוק וביקוש ענק כולל 7 שנות אחריות אני לא מבין מאיפה הירידת ערך.

זה לא רכב מאירופה כלשהו.

פורסם (נערך)
ירידת ערך בקיה פורטה החדשה?

הרכב הזה כמו I35, ויש לו שוק וביקוש ענק כולל 7 שנות אחריות אני לא מבין מאיפה הירידת ערך.

זה לא רכב מאירופה כלשהו.

 

חבר ,אתה טועה.

ברכבי ליסינג יש רק 3 שנות אחריות גם בקאיה.אחריות 7 שנים ניתנת ללקוח פרטי בלבד.

לגבי קנייה מ- 0 ק"מ לא רוצה לומר סתם כדי לא להטעות.

לי יש I30 וגם אני ספגתי ירידת ערך עצבנית- הרכב שלי בשנתיים ו-7 חודשים ירד כבר ב-25-30% מהערך שלו. אני לא יודע היכן אתה חי... וגם לגבי I25 ו I35 המצב זהה.

זה לא אומר,שהמכוניות הללו לא טובות- הן טובות מאוד אבל לא משתלם לקנות רכב חדש בגלל ירידת הערך הגדולה ב-3 השנים הראשונות.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אם למישהו יש נסיון עם הדגם החדש נשמח למידע רלוונטי.

כל התגובות עד כה פרט לאחת עסקו בלמה בחרנו הפורטה החדשה ולא באחרת .

ירידת ערך וסחירות לא רלוונטיות ביקשנו חוות דעת רצינית למה כן ולמה לא ועד כה פרט לתגובה אחת כל השאר התעסקו בקריטריון אחר שלא ממש רלוונטי עבורי

×
×
  • תוכן חדש...