Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4377 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי , רכשתי לא מזמן מרצדס c200 קופה

הרכב הגיע עם המערכת המקורית שכוללת 2 רמקולים בכל דלת + טוויטר , בנוסף לכך בתא המטען יש 2 מגברים אני חושב של 4 ו-6 יציאות .

האיכות שמע לא מי יודע מה וחשבתי לשים זוג קומפוננטים של פוקל לחבר אותם למגברים שכבר קיימים אצלי ולהוסיף סאבוופר קטן .

עכשיו כאן אני חושב שיש בעיה , הרי קומפוננט בא עם רמקול וטוויטר ואצלי בכל דלת יש 2 רמקולים (בגלל שזה קופה)

האם יש קומפוננט מיוחד ?

תודה לעוזרים !

C200k W204 & C180k W203 coupe

פורסם

אתה יכול להעלות תמונה של המגברים והחיבורים שלהם? למה שיהיו שני מגברים ועוד עם עשרה ערוצי הגברה ברכב שיש בו סה"כ שתי זוגות קומפוננטים פסיביים?

 

או שפספסתי כאן?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תמונות של המגברים לכאורה בהחלט יעזרו.

אדי, בכל דלת יש 2 מידבסים וטוויטר כמו בתמונה (זה כבר 6 רמקולים. אולי יש עוד איפשהו מאחור, אולי הכנה גם לסנטר וסאב):

mercedes_benz_c_class_c320_sport_coupe_2004_interior_doorcontrols.jpg

 

בהחלפת רמקולים הייתי מתמקד רק במידבס הקדמי והטוויטר, ומתייחס לאחורי כמו בכל רכב אחר בעל 4 דלתות.

פורסם
תמונות של המגברים לכאורה בהחלט יעזרו.

אדי, בכל דלת יש 2 מידבסים וטוויטר כמו בתמונה (זה כבר 6 רמקולים. אולי יש עוד איפשהו מאחור, אולי הכנה גם לסנטר וסאב):

[ATTACH=CONFIG]387517[/ATTACH]

 

בהחלפת רמקולים הייתי מתמקד רק במידבס הקדמי והטוויטר, ומתייחס לאחורי כמו בכל רכב אחר בעל 4 דלתות.

 

צודק , יש שם הכנה לסאב . שכחתי להוסיף

C200k W204 & C180k W203 coupe

פורסם

הבנתי - זה מרכב קופה אז הדלת הקדמית פולשת למושב האחורי והם בעצם התקינו בה גם את הרמקולים האחוריים.

 

הדיעה שלי בנידון - תבדוק כמה יעלה לממש את אופציית הסאב - זה יהיה שדרוג ראשון וניכר למערכת השמע שלך.

 

באם הרמקולים לא מחרחרים או מעוותים אולי ביצוע של כיוון קטביות לרמקולים בכדי לקבל מהם פאזה אקוסטית נכונה יהיה מספיק בכדי להוציא מהמערכת הזו תוצאה טובה יותר.

 

קצת משחקי באלאנס - מבלי לשנות את המקורי.

 

מה באמת חסר לך במערכת? מה בצליל אתה לא אוהב?

 

חוסר באס?

חוסר ווקאל (מיד ריננג') וכלים בתחום המיד?

חוסר צליל גבוה?

 

או שבכלל אתה מנסה להגדיר במה קדמית?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

e8uzerar.jpg

 

אוקיי זה מה שיש ברכב , כרגע לא מחובר סאב .

חסר לי איכות שמע - כרגע היא על הפנים גם מבחינת בס וגם מבחינת קול .

ניסיתי לשחק קצת עם הכיוונים אבל זה לא עוזר

C200k W204 & C180k W203 coupe

פורסם (נערך)

אוקיי, מדובר במגבר 4 ערוצים ועוד אחד 2 ערוצים שמגושר כנראה לסאב שאיננו.

מדובר במגברי Helix וותיקים מסדרה אחת לפני הכי גבוהה אם אני לא טועה.

צריך לבדוק לאילו מהרמקולים הקדמיים הם מחוברים ואילו רמקולים בכלל מותקנים ברכב.

 

כרפרנס הנה המדריכים שלהם (מתחילים בגרמנית, אבל אז יש גם באנגלית):

HXA40 - http://narbi.free.fr/manuels/Amplis/Helix/HXA40_HXA40X.pdf

HXA20 - http://narbi.free.fr/manuels/Amplis/Helix/HXA20_HXA20X.pdf

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

הם נחשבים למגברים טובים ?

הרכב יד ראשונה ובעל הרכב לא כל כך התעניין במערכת , הוא אמר שזה תוספת שהוא ביקש בחברה להתקין

C200k W204 & C180k W203 coupe

פורסם

לטעמי כן. עם מגבר מאותה הסדרה (HXA500 MKII) הגברתי סט מורל הייבריד ומאוחר יותר אלייט 3 חלקים + סאב.

לא מדובר במגבר עוצמתי מאוד, אבל מספק איכות טובה, שוב, לדעתי.

 

במילים אחרות, לא זה לדעתי "צוואר הבקבוק" שלך.

×
×
  • תוכן חדש...