Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

היום באמצע נסיעה עם גטס 2006 הרכב נכבה !

הסטרטר מסתובב אבל לא מניע (יש דלק) בנוסף נדלקה מנורה בצד שמאל של לוח שעונים עם ציור של מכונית ובתוכה מפתח בצבי כתום.

אין לי קודן וגם לא אמובלייזר.

 

אשמח לקבל עזרה.

פורסם (נערך)

סביר שלא מגיע דלק למנוע.

פרק מצת אחד ותראה האם רטוב או יבש.

אם רטוב יש בעיית הצתה.

אם יש הצתה והמצתים רטובים יש בעיה במע' ההזרקה.

עריכה אחרונה על ידי tribel
פורסם
סביר שלא מגיע דלק למנוע.

פרק מצת אחד ותראה האם רטוב או יבש.

אם רטוב יש בעיית הצתה.

מה לגביי מנורה כתומה עם סימן של מפתח שפתאום מופיע?

פורסם

יש לך אימובלייזר ונורה זו מצייניצת תקלה באימובלייזר.

 

בתור התחלה תנסה להניע עם מפתח אחר, אם יש ברשותך.

1111.JPG

 

 

פורסם

בוקי,פותח הנושא כתב שאין לו קודנית /אימובילייזר.

ייתכן,שהיה אימובילייזר,שנותק לא כמו שצריך וזה עושה את הבעיה או שיש תקלה אחרת.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

שלום חברים,

לפי כל הסימנים יש בעיה עם המפתח (ציפ שלו)זר.

דבר אחד לא מבתדר לי :

למה הרכב נכבה באמצע נסיעה?

אגב ניתקתי את המינוס במצבר והחזרתי אבל לא ע

פורסם

תנסה לישמוע אם המשאבת דלק עובדת בפתיחת סוויץ או בזמן סטרטר,יכול להיות שיש על הקו של המשאבת דלק עלוקה שעושה בעיות.תיבדוק את ה main relay שתקין.במידה ותקין תחליף חיישן קרנק

×
×
  • תוכן חדש...