Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני אעשה לך את זה פשוט וקל.

הרכב בנתניה היה פעמיים אובדן להלכה. פעם ראשונה בקומבינה, מכה קטנה מאחורה ולא מבין איך הורידו מהכביש. בפעם השניה תאונה קדמית דיי חזקה עם כריות אוויר וכל הפרונט הלך.

[emoji47]

איך אתה יודע את זה?

פורסם

ואתה בטוח שזה הרכב שלך?

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם (נערך)

היא שחורה עם פנסי לדים מקדימה? יש לה גריל לא של איביזה Fr ובפנים יש צלעות בהגה בצבע כחול וחצי דשבורד לבן ושחור?

אם כן אז אצלי הרכס היה צסוע בפלסטידיפ כחול והדשבורד נצבע על ידי גם בכחול. פשוט הכריות אויר שברו את הדשבורד. אם אני לא טועה אז ראיתי את הרכב "שלי" אצל סוחר בנתניה והחליפוצלו לגריל של איביזה רגילה. ארב אל תציין שאתה מכיר את הבעלים הקודם. מישהו עכשיו אמר לי לא להתעסק בזה.

עריכה אחרונה על ידי CNX
פורסם

אגב אם התיקון בוצע במקצועיות אז זה המון רכב בקצת כסף. שתבין רכבים כאלה בשנתון הזה נמכרים בסביבות 90 אלף שקל. אגב, המנוע שם מדהים ללא כל תקלה, הגיר ללא כל תקלה. הרכב פשוט היה מושלם לגמריי.

פורסם
חברים אני צריך את עזרתכם. אני מחפש סיאט איביזה 2010 FR 1.4 כ"ס 150, 3 דלתות .

ראיתי אחת ממש יפה שמורה ק"מ סבבה 59000, יד 2.

הרכב עומד למכירה אצל סוחר בנתניה במגרש של פיקס קאר , אף פעם לא קניתי רכב מסוחר ותמיד אמרו לי להתרחק מסוחרים, עכשיו ממש בא לי על הרכב הזה ואני חושש לקנות משם.

השאלה שלי אם מישהו מכיר את המגרש הזה את האמינות שלהם אם אפשר לסמוך עליהם? ממה אני צריך להיזהר? מה אני צריך לבדוק?

נגיד והלכתי לראות את הרכב ואני רוצה לקחת אותו לבדיקה, יש ליד המגרש מכון בדיקה של קמפיוקאר גם אותו אני לא מכיר, ועוד דבר שמעלה אצלי חשד זה שהמכון נמצא ליד המגרש מה שאומר שהם אולי עובדים יחד ויתנו לי מידע לא נכון על הרכב.

 

 

אשמח לשמוע מה אתם אומרים.

תודה מראש !!

 

"ראיתי אחת ממש יפה". בזה המגרשים טובים, לעשות קוסמטיקה וליצור רושם שהרכב שמור ומטופל. תזכור את הפגם "לא כל הנוצץ, זהב הוא". המלצה אישית, תתרחק ממגרשים פרטים. לא סתם אנשים מוכרים להם מכוניות כי הם יודעים שבשוק פרטי הם לא יצליחו למכור אותן. סוחרים שוחטים במחיר הקניה, עושים קוסמטיקה ומכאניקה בסיסים כדי שהרכב יעשה רושם ראשוני טוב ואחרי זה לך דבר ללמפה.

×
×
  • תוכן חדש...