Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4404 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

פירקתי מרמקול ביתי סאב רציני ביותר (לפחות קוטר ממברנה 25 סמ) ששומעים בו מצויין

חיברתי ישירות ליציאה של רמקול רגיל במערכת ביתית נוסטלגית ( אלו עם ה-3 מגשים לדיסקים של AIWA) ושמעו בעוצמה.

 

ניסיתי לחבר ליציאה SUB של המגבר שיש ברכב (המגבר באופן כללי ובלי הסאב עובד מצויין), ושומעים את הסאב חלש מאוד (הרמקולים האחרים בעוצמה כרגיל).ניסיתי לחבר עם או בלי הקרוסאובר שהיו בסאב אבל זה לא שינה כלום. עדיין שומעים חלש

 

 

אולי לשועלים צעירים כמוכם יש עצה לשועל זקן?

תודה

פורסם

תתפלא אבל לא כולם פה בגיל הנוער, אז אני מנעח שרובנו שועלים זקנים כמוך ;)

בוא תעלה לנו קצת תמונות של המגבר הנ״ל שיש לך ברכב, ובנוסף תפרט את חברת המגבר ודגם המגבר.

ממה שזה נשמע לי, כיוונים, חיווט או הגדרות.

פורסם

אין לי תמונה של המגבר, מדובר במשהו סיני שעלה 700 שח.

ונניח שרמקול הוא 8 אוהם, אז יש לי מהשהו שאפשר לעשות בנדון? או בנידון :)

פורסם

רוב הסיכוי שהאלמנט שהבאת הוא 8. ולכן המגבר ברכב נותן חצי מהעוצמה שכתובה (נגיד) עליו.

זה אומר. מגבר ש 50W ב4 אום. יוציא כ 20-30W ב8אום.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

סליחה, אבל גם אם המגבר עובד על אלמנט 8 אוהם, הוא אמור להיות שמיע.

הוא טוען שמה שיוצא משם כלכך חלש שה6*9 כבר מחסלים כל אםשרות לשמוע אותו.

בעיית התנגדות זה לא.

הדקתי אלמנטים 8 אוהם על מגבר 50*2 והם הפיקו עוצמה יפה מאוד ביחס להספק הנמוך.

פורסם

יש פה כמה סוגיות:

1) לפי הודעות קודמות של פותה"ש יש לו מגבר סיני שקר כלשהו בשם NBN. היחיד שמצאתי בחנויות בארץ מפיק 500W (בטוח לא RMS, ולך תדע כמה באמת) בערוץ הסאב. יתכן ונגרם נזק לסאבוופר - האם יש אפשרות לחבר חזרה למערכת הביתית לבדוק תקינות?

2) איך בוצעה הבדיקה? בתוך תיבה וכשדלתות הרכב סגורות, או סתם מונח בתא המטען?

3) האם כל החיבורים תקינים? למגבר? לרמקול עצמו? אולי פאזה הפוכה?

 

תמונות של כל הענין הזה, כפי שכבר נתבקש קודם, יעזרו להבין קצת יותר טוב.

פורסם

למה לא לנגן למגבר תדר 60 הרץ ולחבר רב מודד במקום הסאב ולראות כמה מתח המגבר מוציא מיציאות הרמקולים שלו?

 

מעבר לכך בהתנגדות שמונה אוהם אמנם העומס על המגבר גדל אבל צריך להיות במקביל שיפור ביעילות שלו אבל האם יש דרך לדעת מה הם נתוני הרמקול?

 

איך הותקן בתוך הרכב? בתוך איזו תיבה?

 

יותר מידי נתונים שהם נעלם במשוואה יש לנו כאן.

 

מגבר ורמקולים ישנים, נתחיל מכאן.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא כל אלמנט בעל נצילות זהה. גם עם גודל זהה.

 

וההבדל בין 85DB ל 92DB יהיה היסטרי עד מטורף.במידה ויחובר למגבר חלש.

 

רמקולים ישנים. אולי סליל תפוס / חופשי.

 

 

צריך ללכת לבדוק את זה אצל משהו שמבין

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

כל מה שאנחנו יודעים זה:

 

1. אלמנט 10 אינטש ככל הנראה איכותי.

2. המערכת הביתית היא של AIWA אבל אנחנו לא יודעים של מי הסאב.

3. המגבר ברכב ישן מאוד ולא מגביר את הסאב לא משנה עם הקרוס הפסיבי (שזולל הספק נוסף) או בלי.

 

מעבר לכך אנחנו לא יודעים כלום!

 

אי אפשר לעשות עם כמות כזו של נתונים דבר מעבר.

 

האם פותח השרשור יכול לספק נתונים נוספים?

 

תמונה של הסאב (המגנט שלו בעיקר אם יש מדבקה עם נתונים?

תמונה של התיבה של הסאב - האם יש מידע על צידה האחורי?

תמונה של המגבר ואם יש שם מדבקה עם מידע אז להוסיף תמונה כזו?

כיצד הכל חובר?

עובי החיווט?

איך המגבר מחובר לרכב?

איזה HU יש ברכב? ואם יש שם כיוונים - מה כוון?

 

בלי כל זה - אין טעם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני מצרף תמונות כפי שביקשתם.

בקשר לסאב, מדובר ברמקול שהיה מחובר (עם קרוס אובר) לרמקול שבניתי בצעירותי לפני כ-18 שנים!. הוא נשמר במצב מצויין (הממברנה שלמה ושומעים מצויין כשהוא מחובר למערכת AIWA).

כשבדקתי אותו ברכב הוא היה מחובר לחוט פשוט יחסית לא משהו של מגבר.

אני שואל שוב, האם יש לי סיכוי להתאים אותו איכשהוא למגבר ? כיוון שכרגע הוא מפיק עוצמת סאונד נמוכה מאוד שכמעט בלתי נשמעת.

רמקול.jpgתמונה אחרוית.jpgתמונה חזית.jpgתמונה מגבר.jpg

פורסם (נערך)

תמונות מהאינטרנט של המגבר, לא עוזרות בהכרח.

האם יש לך אפשרות לצלם או לכתוב מה הכיוונים שבמגבר ליציאת הסאב (כפי שנראה בתמונת החזית)?

 

אגב, המגבר תאורטית מספק 4X90+1X200 וואט RMS ב-4 אוהם.

 

כמו כן, לא ענית כיצד הסאב הותקן ברכב לצורך בדיקת השמיעה.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

יש לנו כבר שם של יצרן הסאב והדגם המדויק, תנסו למצוא אם יש בכלל מידע ברשת לגבי נתוני הTS שלו.

 

אם כן, נוכל לדעת באיזה תיבות ונפחים הוא יעיל ואיזה מגבר או יותר נכון תחום הספק ניתן לשדך לו.

 

יש קצה חוט!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תנסה להרים קצת אתהSW GAIN, יכול להיותשהוא סגור, בנוסף תפתח את ה LPF לאיזור ה80-100 הרץ.

פאזה על 0.

 

שאלה לי אליך, כמה זוגותRCA מחוברים למגבר?

 

המגבר הזה יכול להפיק 100 וואט ב8 אוהם. זה מספיק כדי להפיק עוצמה מכובדת מהאלמנט הזה.

 

לגבי האלמנט, זה מוצר סיני, הייתי קונה כאלה בצעירותי ליד הבית ב70 שקל ליחידה. יש לי גם זוג שמניות כאלו שוכבים פה איפשהו. לא מפלצתי, לא איכותי, אבל עושה קצת בום בום. בשבילי בגיל 14 הם היו אחלה של רמקולים.

פורסם

דיוויד המגנט והחלק האחורי של הממברנה נראה כמו ציוד שהייתי רואה בחנויות אלקטרוניקה והגברה מקצועית בשדרות הר ציון ליד תחנה מרכזית חדשה תל אביב.

 

מה הסיכוי למצוא נתוני TS ?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...