Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני נמצא בשלבים של יישור קו לסובארו b4 3 .0 הידנית והמדהימה . יש לי בעיה . של חיישן זווית היגוי . חיישן זה למי שלא מכיר אחראי בעצם על כל מערכת בקרת האחיזה. נושא חשוב מאוד בטח ברכב כזה. הבעיה שהחיישן עולה בסביבות 2900 ₪ לא כולל מעמ ועבודה. ורציתי לדעת האם מישהו מכיר חנות בחול שמוכרת מוצרי OEM של סובארו כמו כן את המקט של החלק. אשמח לעזרה

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

פורסם

בבימרים מהשנים האחרונות יש בעיה דומה. יש לא מעט מדריכים לניקוי החיישן - אולי זה יעזור גם לך.

אולי אפילו תמצא מדריך ספציפי לרכב שלך.

M-TECH E46

פורסם

חיובי חיברו סורק תקלות- STEERING ANGLE SENSOR זאת הייתה הקריאה.

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

פורסם

גם לי הייתה את אותה בעיה בדיוק אמנם בגולף אבל לך תדע.. כיון גלגלים פתר את הבעיה!

נדלקת לך נורה של ABS?

:lol: פולקסווגן כי חיים רק פעם אחת :lol:
פורסם

נורה של בקרת אחיזה. בדיוק כמו שלוחצים על כפתור הביטול. בחיבור לסורק תקלות עלתה הבעיה steering angle sensor העניין הוא שהבנתי שלפעמים ניקוי קטן פותר את הבעיה. עלות החלק לבד משהו כמו 2900 שח ללא מעמ ועבודה

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

פורסם

נכון, הרעיון הוא שאם החיישן מקבל חיווי לא נכון מאחד החיישנים בגלגלים הוא מנטרל את המערכת ומדליק לך נורה,

עכשיו מבחינת המחשב של הרכב יש בעיה בחיישן זוית הגה, וזה לא כ״כ נכון. מה שאני אומר שצריך איבחון מקצועי שלא סתם תקנה את החלק ותזרוק 3k וזה לא תהיה הבעיה.

בכל אופן אם אתה מחליט לקנות אותו תסכם עם המוכר שאם זאת לא הבעיה הוא מחזיר לך את הכסף.

בהצלחה.

:lol: פולקסווגן כי חיים רק פעם אחת :lol:
פורסם

הבדיקה נעשתה במוסך המרכזי של סובארו

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

פורסם
נכון, הרעיון הוא שאם החיישן מקבל חיווי לא נכון מאחד החיישנים בגלגלים הוא מנטרל את המערכת ומדליק לך נורה,

עכשיו מבחינת המחשב של הרכב יש בעיה בחיישן זוית הגה, וזה לא כ״כ נכון. מה שאני אומר שצריך איבחון מקצועי שלא סתם תקנה את החלק ותזרוק 3k וזה לא תהיה הבעיה.

בכל אופן אם אתה מחליט לקנות אותו תסכם עם המוכר שאם זאת לא הבעיה הוא מחזיר לך את הכסף.

בהצלחה.

 

אתה מכיר מקום טוב לאבחון התקלה?

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

פורסם
שלום לכולם אני נמצא בשלבים של יישור קו לסובארו b4 3 .0 הידנית והמדהימה . יש לי בעיה . של חיישן זווית היגוי . חיישן זה למי שלא מכיר אחראי בעצם על כל מערכת בקרת האחיזה. נושא חשוב מאוד בטח ברכב כזה. הבעיה שהחיישן עולה בסביבות 2900 ₪ לא כולל מעמ ועבודה. ורציתי לדעת האם מישהו מכיר חנות בחול שמוכרת מוצרי OEM של סובארו כמו כן את המקט של החלק. אשמח לעזרה

ניסית לחפש את החלק בפירוקיות ?

פורסם

בפירוקיות אין לדעת מה מצב החיישן וגם האם הוא מתאים לדגם שלי .

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

×
×
  • תוכן חדש...