Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

יש לי דייהטסו שרייד שנת 99 (הצורה "החדשה")

הרכב התחיל לשתות מים ברמה מפחידה ! כל בוקר אני ממלא בערך 220 מ"ל. אני ממלא כי אני לא רוצה שיווצר מצב של חימום יתר

 

הרבה מוסכים אמרו לי שזה בעיה של ראש(מנוע) בגלל שהמיםם קופצים מהחור של הפקק ברדיאטור כשמנסים להניע. דוד שלי, מוסכניק לשעבר, עשה בדיקה כדי לבדוק אם הראש הלך, פתח פלאג פלאג אחד אחד וניסה להניע, הבוכנה לא הקפיצה מים. בנוסף בשמן מנוע אין מים ואין גם קצף, מה שהיה אמור להיות בבעיה עם ראש מנוע.

 

הוא אמר שכניראה יש סדק בחלק עליון (לא ממש הבנתי מה הוא אמר) שדוחף מים לאגזוז, ומשם בעצם בורחים מים. לפי מה שאני רואה אם אני אניע את הרכב במצב של עמידה ולא אסע, אחרי 10-5 דקות הפיה של האגזוז תהיה עם שלולית קטנה כזו ..

הוא אומר שזה עיניין של 300-400 ש"ח תיקון מה שאני מוכן להשקיע.

 

אם מישהו כאן יוכל להסביר לי זה יהיה מעולה ! אני לא ממש הבנתי ואשמח להסבר. בנוסף אשמח לדעת האם עדיף לתקן או להישאר עם המצב הקיים.

פורסם

גש למוסך לבדיקה בלחץ של מערכת הקירור, אם יש נזילה כל שהיא יראו אותה בבדיקה.

באיזה נוזל קירור אתה משתמש?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

שלום רב !

פרסטון לא מומלץ לרכבים ישנים, יש לא תכונה, להסרת אבנית שהטטברה עם השנים, ולפתווח מעברים שנסתמו וסתמו סדקים, לפתוח אותם ולגרום לתופעה שמזכירה את הבעייה אצלך.

בכל מקרה לא הייתי ממליץ על פתיחת ראש צמנוע או החלפת מנוע, לפני בדיקה מעמיקה ויש ללכת מהקל לכבד, ולא הייתי שולל החלפת מכסה רדיאטור תחילה.

חובה בדיקה בעזרת מכשיר לחץ יעודי לאיתור נזילות, ובהמשף הבדיקה שהציע המגיב מעלי.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב !

פרסטון לא מומלץ לרכבים ישנים, יש לא תכונה, להסרת אבנית שהטטברה עם השנים, ולפתווח מעברים שנסתמו וסתמו סדקים, לפתוח אותם ולגרום לתופעה שמזכירה את הבעייה אצלך.

בכל מקרה לא הייתי ממליץ על פתיחת ראש צמנוע או החלפת מנוע, לפני בדיקה מעמיקה ויש ללכת מהקל לכבד, ולא הייתי שולל החלפת מכסה רדיאטור תחילה.

חובה בדיקה בעזרת מכשיר לחץ יעודי לאיתור נזילות, ובהמשף הבדיקה שהציע המגיב מעלי.

בברכה

צביקה

אז מה ייעוד לרכבים ישנים ?

×
×
  • תוכן חדש...